Tanıtım

1.8K 221 125
                                    

Tanıtım

Eski adıyla Revenge and Step Ddy (tam yazmadım yeniden şikayet edilir diye.) şimdi ise Revenge and Sinful Desires olan bu kitap 2 kere wattpad tarafından kaldırıldı. Birincisinde 500k okunması vardı. Kaldırıldığında gerçekten üzülmüştüm. İkincisinde ise 10k'ya yakın okunma vardı ve yayınlayalı daha iki gün olmuştu. Şimdi tekrar yayınlıyorum. Adını biraz değiştireceğimi söylemiştim ihlal sayıldığından dolayı. İçerik ise aynı. Bakalım bu sefer ne olacak bu kitaba.

Jeon Jeongguk
21 yaşında

Güney Kore'ye, Türkiye'ye, Amerika'ya, İngiltere'ye, Hollanda'ya hatta Dünya Sağlık Örgütüne göre REŞİT BİR BİREY.
Kendi kararlarını kendi verebilecek kadar YETİŞKİN bir birey.

Kim Taehyung
36 yaşında

Kendisinden genç insanlara ilgi duyuyor ama PEDOFİLİ DEĞİL.
Çocuklara veya çocuk gibi davrananlara değil kendisinden genç ama YETİŞKİN bireylere ilgi duyuyor.

>İkisi arasında boy ve vücut farkı olacak. Çünkü bottom karakterin ayak parmaklarının üzerine çıkarak dominant karakteri öpmesini seviyorum.

Bunları normalde şimdiden söylememem gerek ama salak saçma linç yemek istemediğimden açıkladım.

Semetae
Ukegguk

Biraz daddykink
Babacık/bebeğim gibi söylemler, bottom karakterin ilgi istemesi, ilgi çekmek için yaramazlıklar yapması vb.

(Ageplay yok. Yani bez bağlama, emzik ya da biberon tarzı şeyler içermiyor. Jeongguk bebek gibi davranan biri değil. Gayet yetişkin bir bireyin olması gerektiği gibi davranıyor. Sadece konu Taehyung olunca biraz şımarıyor o kadar.)

Biraz bdsm
Bdsm: En özet tabiri ile şiddete kaçan seks. En bilineni kırbaç, kelepçe kullanımıdır ama daha birçok farklı çeşidi var. Ancak ne olursa olsun iki taraf da bundan zevk alır. Taciz veya tecavüz değildir. Zorla yapılan hiçbir şey yok.

Detaylı bilgisi için Chrome>gizli sekme>bdsm nedir?

Biraz femgguk
feminen: halk dilinde kadınsı, giyinen veya davranan kişiler (Zıttı maskülendir. O da halk dilinde erkeksi giyinen veya davranan kişiler için kullanılır.)

Jeongguk feminen davranmıyor. Sadece feminen kıyafetler (etek, crop vb.) giymek hoşuna gidiyor. Bunları da sürekli giymiyor zaten.

Fazlaca smut
Smut: kısa anlatımla seksin yazıya dökülmesi. Smut bölümlerinde açık bir dil kullanacağım. Hatta hassas biriyseniz mideniz bulanabilir kullandığım dilden. Rahatsız olacaksanız lütfen beni uğraştırmayın ve gidin.

Yaş farkı
Aldatma
Argo
(Bu kavramları açıklamama gerek yok diye düşünüyorum.)

Kısaca birçok uygunsuz şey.
-Rahatsız olacaklar,
-Beni ve okuyucularımı rahatsız edecek şekilde yorum yapacaklar,
-Yorum yazan okuyucularımın yorumlarına hakaret içerikli cevap yazacaklar (bazı insanlar bu konuda hassas olabiliyor),
-Başka bir ship/shipper kitlesine laf atacaklar,
-Her şeyle dalga geçip kitabın ciddiyetini kaçıracak mizah (!) yapacaklar [örnek: rim sahnesine 'osurmaz mı?' şeklinde yazılan aşırı komik (!) yorumlar] şimdiden kitabı terk edebilir.

Okuyucularımın hevesini kaçırmak gibi bir hakkınız yok. Bu sebeple smut bölümlerinde saçma şeyler yazanı direkt engelleyeceğim. Asla ikinci şansı vermem. Bu kitap benim için özel ve saçmalamaya başlarsanız engellerim.

[!]Yer yer karakterler fazla dengesiz, gurursuz, şerefsiz ve iğrenç insanlara dönüşebilirler. O zamanlar karakterlerime kendinizi kontrol edemeyip hakaret edebilirsiniz, buna bir şey diyemem. Ama durduk yere karakterime hakaret ederseniz engellerim.

Özellikle de kadın bir karakter geldiği anda ona orospu (vücudunu para ile satan) muamelesi yaparsanız yeni bir hesap açana kadar profilimi göremezsiniz.

Ensest veya pedofili ilişki barındırmıyor.

Pedofili: Reşit bir bireyin reşit olmamış biriyle ilişki yaşamak istemesi, yaşaması.

Örnek: 18 yaş ve üzeri birinin 15 yaşında bir çocuk ile romantik/seksüel ilişki yaşaması. Bireylerin kendi rızası olsa bile çoğu ülkeye göre pedofiliye giriyor.

Ensest: Aralarında kan bağı bulunan birinci ve ikinci dereceden akrabaların ilişki yaşaması.

Örnek: Dayı ve teyze arası (ikisinin de aynı anne veya babadan olması şartıyla) romantik/seksüel ilişki yaşaması. Taraflar istese bile bu toplum ahlakınca kabul edilmeyen ve kanunların da reddettiği bir ilişki türüdür. Başta sağlık olmak üzere birçok açıdan sorun oluşturur bu tür ilişkiler.

Jeongguk reşit bir birey. Taehyung ile kan bağları da yok. Birbirlerini baba oğul olarak gördükleri zihinsel olarak öyle kabul ettikleri de yok.

Her kavramı tek tek açıkladığıma hatta örnek verdiğime göre umarım artık saçma yorumlar ile karşılaşmam. Tüm önlemlerimi aldığımı düşünüyorum.

Son olarak bir rica.
Bölümleri yazdıktan sonra kontrol etsem bile bazı yanlışlar gözümden kaçabiliyor. Kitap boyunda yazım yanlışı gördüğünüz paragrafa ünlem (!) bırakabilir misiniz? Bu sayede ben de o paragrafı düzeltebilirim. Şimdiden teşekkür ederim.

Tanıtım Sonu
Şimdi ilk bölüme geçebilirsiniz.
-Nemesis

Revenge and Sinful DesiresHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin