4-"Ellerim bedeninden uzak kalamıyor."
"Bay Kim,"
Kafamı geriye atıp derince inleyerek kendimi bıraktım. Menilerim Taehyung'un elini, karnını ve göğsünü kirletirken derince soludum. İçimdeki penis hala sertliğini koruyordu. Bu yüzden ellerimi göğsüne yerleştirip destek alarak hareketlerime devam etmeye çalıştım. Ben bu gece ikinci kez boşalmıştım. O ise ikinci seferinde geciktirici içmiş gibi hararetle içime vurmaya devam ediyordu.
Daha yeni boşalmış olmama rağmen üçüncü kez erekte olmak üzereydim onun yüzünden. Hırıltılı nefes sesleri, vuruş seslerine karışırken kendime engel olmak epey zordu. Hele de yeni yeni doğan güneşin ışıkları onun terli, esmer bedenine çarpıp bana muhteşem bir görüntü sunarken daha zordu.
Göğsündeki ellerimi boynuna sarıp üzerine eğildim. Dudaklarımızı büyük bir açlıkla birleştirdim. Dudaklarımız anın harareti ile o kadar sert birbirine çarpmıştı ki dişlerini hissetmiştim.
Hızla alt dudağını kavrayıp tadını almaya çalışırcasına emmeye başladım. Boşalmasına yardım etmek istiyordum ve onun öpüşmeye bayıldığını fark etmiştim. Öpüşmeye karşı fazla hassastı. Özellikle de dudaklarında bazı noktalar vardı ki sadece oralara yapacağım birkaç dil darbesiyle onun boşalmasını sağlayabilirdim.
Emmeyi bıraktıktan sonra dilimi ağzına ittim. Dudağının iç tarafını dilimle okşadığımda savsak bir şekilde kendini bana itip inledi. Aynı noktayı tekrar tekrar dilimle darbeledim. Dudak içinden hassas olduğunu bu gece, ilk seksimizden sonra öpüşürken öğrenmiştim.
Gözleri kaydığında hırsla inledi. Boşalmak üzere olduğunu anladım ve dudaklarımızı ayırdım. Kafamı geriye atıp bedenimi gerdim. Kasıkları üzerinde zıplamaya devam ettim. İçimdeki penisi titrediğinde ve sıcak sıvıyı içimde hissettiğimde durdum daha rahat boşalabilmesi için.
Birkaç dakika bekledikten sonra penisini içimden çıkarıp karnına oturdum. Deliğimden onun sıcak sıvısı akıyordu. O ise nefes nefese bir şekilde dinleniyordu. Kolunu gözlerine kapatmış, aralık dudaklarından nefesleniyordu.
İlk sevişmemizden sonra balkonda, onun kucağında uyumaya çalışmıştım. Ama uykum gelmeyince gözlerimi açmış ve o sigara içerken onunla konuşmuştum. Sohbetimiz epey uzamış, saatler sürmüştü. O bir paket sigarayı yarıladıktan sonra başka bir taneyi yakmak üzereyken izin vermeyip dudaklarımızı birleştirmiştim. O öpüşmede hassas olduğu noktaları öğrenmiş, o noktalarla oynamıştım. Bunun sonu iyiye gitmemişti.
Ya da gitmişti.
Dakikalarca kasıkları üzerinde, penisi içimde sekmiştim kucağında. Gecenin ikinci seksini ve orgazmını yaşamıştık. Güneş de doğmaya başlamıştı. Artık uyku da hafiften bastırmıştı bedenime. Üzerimdeki tüm düğmeleri açılmış gömleğini omuzlarımdan sıyırıp yere bıraktım. Çıplak bir şekilde göğsüne uzandım. Boştaki eli sırtıma yerleşip okşamaya başlamıştı anında.
Yaklaşık on dakika o şekilde uzandıktan sonra o hareketlenmişti. Gözlerini kapatan kolu belimi, sırtımdaki kolu ise uyluğumu sarmış ve beni kucağına alarak kalkmıştı o balkon koltuğundan.
Birlikte içeri ilerledik. Yatak odasına girdiğinde yatağa yatacağımızı sanmıştım ama o benimle birlikte odanın banyosuna ilerledi. Banyo kapısını açıp içeri adımladı. Beni küvetin kenarına oturttu. Mermer soğuk olduğu için bir an titresem de havalar sıcak olduğu için etkilenmemiştim pek.
"Yıkanalım. Sen de ilaç al. Yoksa karnın ağrıyacak. Öyle yatalım." diye kısa bir açıklama yaptı. Suyu ayarlayıp küveti doldurmaya başladı. Su yavaş yavaş küvete dolarken onun da yardımıyla küvete oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge and Sinful Desires
FanficJeon Jeongguk arsız bir çocuktu. Annesinin yeni nişanlısını isteyecek kadar arsız bir çocuk.