Розділ 3. Шей

138 2 0
                                    

На годиннику була вже 8:03. Дівчинка-хаос все ще не відчинила ці кляті двері. Я ненавиджу, коли хтось запізнюється. Учорашній вечір був цілковито дивним. Сабріна, кхм... Скажемо так... Я не зміг проявити всю свою чоловічу силу. Вона вперлася рогом, що я цілував Шейлу, хоча нічого такого не було. Для мене поцілунки важливі. Я терпіти не можу, коли хтось знаходиться в моєму просторі. Мені неприємно від того, що люди порушують маленьку зону комфорту. Якщо ми з друзями кудись ідемо, то я сиджу збоку, аби швидше встати й дати драпу. Мене не можна назвати сором'язливим, проте я занадто обачливий і вибагливий. Боже, звучить хріново.

Моє серце рідко збивалося з ритму, але таке вже було. Алекса добряче налякала Твін, проте все далеко не так. Я намагався відволіктися, хоча така діяльність – паскудство. Насправді ж мені робили боляче. Досить тривалий час. І досі роблять. Було настільки соромно зізнатися, що я збрехав... Ми з Твін мали інтрижку. Усі навколо думають, що в нас і досі щось є. Але Еліас знає правду. Він бачив мене... Цей парубок став свідком стану, коли я вже не міг один знаходитись у тому лайні. Я підписав її «Т». Моя сестра подумала про Твін, бо я давав брехливі координати. Насправді моїм болем керувала Тейт.

Я переглянув свою галерею, де були лише конспекти та декілька фото з ігор. Мій палець затримався над квадратиком. Гола спина дівчини, яка спить. Ніжно-блакитна ковдра лежала на тілі, прикриваючи можливу вульгарність. Я дозволив собі одну слабкість. Ось це фото. Вона казала, що кохає мене. І вона казала це не лише мені. Їй 26 років, і Тейт заміжня. Ідеальний хлопчик Шей, як думає публіка, зустрічався і досі, бляха, продовжує тримати зв'язок із дівчиною, яка кожну ніч спала та спить зі своїм чоловіком, а не мною.

Заблокувавши телефон, поклав до кишені. Двері тихо відчинилися. Я чув кроки. Шейла ніколи не ходила так. Вона завжди вривалася з потоком вітру, перевертаючи все навкруги. Кортес була тією, хто руйнує старе, але одразу ж будує нове. Якась занадто спокійна. Я повернувся та побачив, що на ній спідниця, колготки, масивні зашнуровані черевики та розстібнуте пальто, де можна було розгледіти худі, яке було чоловічого розміру. Чорне каре, зі світлими пасмами, закривало одну сторону обличчя. Шейла мовчки зняла верхній одяг і сіла. Вона пахла гірською лавиною та холодом. І ягодами, котрі впали на сніг, зробивши його брудним. Дівчина дістала олівець, який був трохи облізлим, і ручку, що інколи переставала писати, коли Кортес занадто сильно тиснула на неї. Своєю долонею студентка підперла щоку, закриваючи половину обличчя.

Небезпечна гра Where stories live. Discover now