Розділ 7. Шей

91 2 0
                                    

Тренер був злим. Він волав настільки голосно, що стіни двигтіли. Пройшов тиждень з того моменту, як святкували день народження Кортес. Збори не за горами, а поїздка до батьків дівчини ставала дедалі ближчою. Я неабияк нервував, бо розумів, що ми з Кортес не виглядаємо парою. Минулого вечора хлопці неабияк повеселилися, коли гуляли на вечірці Кокса. Я міг би пожартувати про прізвище, але воно ідеально підходило тому парубку. Майкл виглядав блідим, бо друга нудило цілу ніч і ранок. Як він ще й досі живий? Без поняття. Крей був більш-менш, проте знаю, що хокеїст зробив дещо, що добряче налякало блондина. Він не говорив про те, але я в курсі, що останній раз кароокого бачили з Ланою, яка чомусь плакала... І далі... Вони переспали, мабуть. Чорт забирай, яка халепа, бо цей чувак не був лицарем, на жаль. Аттвуд – живчик, який провів вечір із коханою та Одрі, виспавшись за кожного з нас. Я – лише людина, яка ніхуя не стулила очей, бо намагалася зробити так, щоб дехто з друзів не потонув у своїй же блювоті (це я про Майкла), бо Крей зник на другому поверсі будинку Кокса. Не буду ж виламувати двері, правда? Я тоді відволікся, насправді, бо побачив Кортес.

Дівчина була одягнута в чорні джинси та велетенське синє худі. Вона виглядала досить войовничою, бо підійшла до Рена та щось говорила парубку. Він посміхнувся та поклав руку на дівочу талію, і вона зробила ще один крок, аби стати ближче.

— Виглядає так, ніби вона зараз відріже йому яйця, так? — гиготів Майкл, який був добряче п'яним.

— Він же вчився в її універі, — сказав я.

— Ага... І ще хлопець каже, що вони зустрічалися... — мені яке діло?

— Я не люблю плітки, — відрізав.

— Святий Фейн, — простогнав і заплющив очі друг.

І потім вони також пропали з радарів.

— ВИ ПРОСТО ІДІОТИ! — знову закричав Рассел.

— Тренере, це ж була просто маленька вечірка, — дарма це каже Джексон.

— О, ШМАРКАЧУ, ВИ НА ВСІХ МАЛЕНЬКИХ ВЕЧІРКАХ РОЗБИВАЄТЕ СТАТУЮ, — і витер обличчя рукою, — прости Господи, ІСУСА! — хтось аж прикрив рота.

— Але ми не... — знову помилка. Еліас повертається та ключкою лупить Оріса, який ступив на доріжку до Пекла.

— ТА ЩО ТИ КАЖЕШ, БОРОДАТИЙ! — червоніє Рассел. — Є, ТРЯСЦЯ, ВІДЕО, ДЕ ХЛОПЕЦЬ В МАСЦІ СПОЧАТКУ ЦІЛУЄ ІСУСА, А ПОТІМ ЗАЛАЗИТЬ НА ЙОГО ПЛЕЧІ! Я МОВЧУ ПРО ТЕ, ЯК ТО ВСЕ ЗАВАЛИЛОСЯ ЧИ ПРО ТЕ ЛАЙНО З ІМІТАЦІЄЮ СЕКСУ! ВИ – ІДІОТИ! — крик неймовірно б'є по голові.

Небезпечна гра Where stories live. Discover now