Розділ 10. Шейла

192 1 0
                                    

Крейтон – довбаний аферист. Він намагався всіма шляхами кинути мене на тонку сторону мотузки, аби я впала. Нічого не вийшло, насправді. Я була досить непоганою брехухою, бо навіть батьки вірили мені. Мама відчувала неправду за милю, трясця. Із нею буде важко, бо жінка мала неймовірно гострі очі. Вона змінилася після того виродка, але він не став причиною занепаду гарної душі. Білявий хокеїст мав гіпнотичну хрінь, що могла би ввести будь-кого у транс, бляха-муха. Але-е-е-е-е... Я не такий вже й поганий гравець!

— Як Ваше самопочуття? — запитала в жіночки, яка виглядала затишно.

— Майкл занадто опікується мною. Я – свіженький огірочок, — засміялася Тереза.

— Мені вдалося видерти найкращу подушку для вас, — підморгую.

— О-о-о, дякую тобі, дитя. Ти така гарна, — роздивляється.  — Як зовнішньо, так і внутрішньо, — додає.

— Я все одно проштрикну вам вену, — сміюся.

— Та без проблем. Хіба не звикла? — махає рукою.

— Якщо стане погано, скажіть, будь ласка, — усміхаюся.

— Так-так, люба, — цокнула язиком старенька.

— Розкажете щось про себе? — запитала жінку, відволікаючи від того, як буду готувати голку та місце проколу.

— Моє життя нудне, як жаб'яче, хоча навіть ті живуть яскравіше, — смішна така.  — Не хочу струшувати мох, який росте на спогадах. Мене цікавить дещо інше, — хитрість у голосі. Це не було бридке відчуття, ні, це більше нагадувало доброту.

— Ви про те, як причарувала Шея? — дивлюся на неї.

— Звісно ж! Цей хлопчик такий холодний, як крижинка. Мені кортить дізнатися цю історію! — намагаюся не сміятися.

— Він дійсно особливий, — киваю головою.

— Із ним важкувато, правда? — ще б пак.

— Я б не назвала це «важко». Шей непомітно піклується про мене, насправді. Він може мовчати, але випромінювати спокій і затишок, проте бувають моменти, коли я слухаю його розмови. Спочатку ми не могли навіть сидіти нормально поруч, а вже потім стало якось інакше, — голка продірявила вену, пускаючи туди прозору рідину.

— Цікаво... — задумалася жінка.  — Шей із тих, хто полюбляє власний контроль, — підштовхує мене до розмови.

Небезпечна гра Where stories live. Discover now