24 Eylül 2022
~Bir yerde okumuştum, eski Afrika kabileleri ruhun kalp ya da beyinde değil karnımızda olduğuna inanırlarmış. Daha çocukken karnıma giren kramplar ruhumun amansız can çekişmesiydi öyleyse.~Ben hiçbir zaman dünyayı umursamadan hayatın tadını çıkarabilen rahat bir insan olamadım. Yaşadığım tatlı anlar yüzünden ortaya çıkan sorunların üstüne gidip onlara bir çözüm bulacağım yerde, birtakım kuruntulara kaptırdım kendimi. Sıkılgan ruhum yaşamama hep engel oldu. Hiçbir şeye bağlanamayışım yüzünden bir çıkmaza girdim. Zamanla, dört duvar arasında gökyüzüne bakan penceremden bile korkar oldum. Ki gökyüzü değil miydi benim huzur arayışım?
Herkesten kaçtım; gizlendim, kendimden bile. Aslında, en çok da kendimden. Sahi neydi beni korkutan? Gündelik hayatın dertleri mi, hayır. Beni korkutan içimdeki boşluk. Kocaman bir karanlık. Kurtulmam için direnen hayat kıvılcımları da bulunamayacak kadar sönük. Bu kıvılcımlar bir süre sonra karanlığın bir parçası haline gelerek kayboluyor ve her şey gibi anlamını yitiriyor.
Her şeye rağmen sarılabileceğim bir durum var, eğer bir şeyi yapmazsam ya da yanlış yaparsam hemen sarılabileceğim bir durum, fakat bunu henüz size söyleyemem. Her zaman aklımın bir köşesinde olan o durum belki de bir -seçenek- yaşamaya olan hırsımı yok ediyor. Ayrıca ben bu noktadan öteye gidemeyeceğimi, söyleyecek ne varsa söyleyip bitirmiş olduğumu çok iyi biliyorum. Belki birazcık cesaret gösterebilseydim bu kadar karamsar olmazdım. Fakat o kadar büyüdüm ki durup bunalıma girmeye, ağlamaya, sızlanmaya vaktim olmuyor. Ama o kadar küçüğüm ki çocukluğumun acısını hala bastıramıyorum. Hala küçük olan benin yaşaması, görmesi gereken şeyler var demek ki.
Fakat... Bir el beni çekip almazsa ruhumun derinliğinde kaybolup gideceğim.
Tüm şeffaflığıyla kendimi anlatmaya geldim.
Hikayemin ihtiyacı var sana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTULUŞ
Misterio / Suspenso-Her şey tamam mı, bir eksik olmasın. Yoksa patron 7 ceddimizi yer yüzünden siler. -Tamamdır abi, kızı teslimat adresinden alıp dediğin yere bırakacağız. Yalnız abi kız ölmek üzere. Teslimattan önce ölürse ne yapalım? -Helvasını kavurursunuz. Fıstık...