KİTABIN TÜRÜ: Fantastik
ÖZET:
4 kitaptan oluşan Kehanet serisi'nin ilk kitabi. Büyücü, avcı ve insanların savaşarak tahrip ettiği dünyada yaşamaya çalışan sıradan bir avcıydı. On sekiz yaşına bastığı gün hayatı geri dönülemez olarak değişecekti. Bir saldırı, iki ölüm , bir kehanet... O kehanetin iki kayıp parçası Prens Solaris Blaze ve Lunabelle Elaine altın ipliklerle birbirlerine bağlı. İkisi bir araya geldiğinde düzen değişecek, taşlar yerinden oynayacak. Gündüz ve gece, ateş ve fırtına, güneş ve ay...Tehlike yaklaşırken sırlar bir bir açığa çıkacak, altın gözlü prens ve buzdan kız birbirlerine sarmaşık gibi dolanacaklar. Gizem ve sırlarla dolu dünyada Lunabelle yolunu bulabilecek mi? Güneş ve ay tutuluyor, onların macerası yeni başlıyor.
ALINTILAR:
Yüzlercesi bir anda etrafımızı sardılar. Yaralı olduğunu biliyordum. Beni korumak için canını tehlikeye atacaktı. İçimde kimseye karşı hissetmediğim bir koruma içgüdüsü hissettim. Onu kaybedemezdim.Altın gözleri bana endişeyle baktı. Sırt sırta konumlandık. Canım pahasına da olsa onu koruyacaktım."Beni bırak! Kendini koru!" diye bağırdı."Ben hiç söz dinlemem prens." dedim.Başını onaylamaz bir ifadeyle iki yana sallarken hafifçe gülümsediğini görmüştüm.
YAZAR: @selinsdemirkiran
∼∼∼
Discord sunucumuza katılmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.
∼Leviathan Destek Grubu∼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leviathan Kitap Tanıtım
FantasyDiscord grubumuzda bulunan yazarların kitapları bu kitapta tanıtılacaktır. Sizlerde wattpad destek grubumuza katılmak, kitaplarınıza destek almak istiyorsanız bizlere ulaşabilirsiniz.