KIDEMLİ ÜSTEĞMEN

31 9 0
                                    

KİTABIN TÜRÜ: Romantizm, Aksiyon, Macera

ÖZET:

Mavi 6 yaşındayken, annesi ve babası şehit olmuş ve abileriyle beraber yetimhaneye gönderilmiş küçük bir kızdır. Yetimhanede çok zor şartar altında yaşamış 17 yaşına geldiğinde abileride şehit olmuştur. Ardından yaşadıĝı olaylarla hayatta zorlansada pes etmemiş ve asker olmuştur. Kıdemli Üsteğmen Tomris Mavi Arsel. Uzun yıllar X(tim isimleri en kısa zamanda deĝişecek) timinde görev aldıktan sonra Z timine görevlendirilir ve Z timinde hayatını kökten değiştirecek olaylar yaşar.

ALINTILAR:

Yüreğim yanar ah aman, aman
Seni bulamam inan
Gözlerim kanar ah aman, aman
Seni de yoramam inan" 

 Mavi çok sessiz bir şekilde şarkıyı mırıldansada Sarp yüreğini ısıtan bu sesi binlerce kilometre öteden de olsa duyabilirdi. Mavinin sağ gözünden bir damla yaş süzüldü çenesine. Sarp, Mavinin yaşadıklarının tamamen hafızasından silinip gitmesini istedi, yıllarca çektiği acıları unutup yine kendisine bakışlarıyla mermi atsın ama o mermiler Sarpın kalbine işlesin istedi. Sarp görüşü buğuluda olsa Mavinin gözünden çenesine yol alan damlayı net şekilde görebilmişti elini azda olsa hafifçe kaldırdı Mavinin gözündeki yaşı silmek ister gibi, ama bunu başaramadı... 

Mavi, Sarpın çektiği tüm acının yok olup gitmesini istedi, canı yanmasın yine kendisine buz gibi baksın ama o bakış kendisinin içini ısıtsın istedi, ama başaramadı... 

YAZAR: @sehzademehmet09


Discord sunucumuza katılmak isterseniz bizimle yorumlardan ya da pano üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

∼Leviathan Destek Grubu∼

Leviathan Kitap TanıtımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin