1

462 66 154
                                    

Itoshi Rin, akşamdan kapatmayı unuttuğu alarmın sesiyle uyanır. Isagi ile aynı evde kalacağı için arkadaşları ile yaptığı kahvaltı planını iptal etmişti ama alarm aklından çıkmıştı.

Küfür ede ede yatağından kalktı ve alarmı kapattı. Yatağına geri dönüp gözlerini kapattı. Oh... Tüm uykusu kaçmıştı. Daha da sinirlenen genç, saati kontrol etti. 07:02. Kafasını yastığa gömüp kendine lanet okumaya devam ederken odasının kapısının çalınmasıyla duraksadı, Rin.

"Rinnie? Uyandın mı?"

"Isagi-nii?"

Rin, yalpalayarak koştu ve odasının kilidini açtı. Yeni uyandığı belli, Sae gerisinde pijama bırakmadığı için Rin'in geceliklerinden birini giyen Isagi duruyordu karşısında. Gecelik uzun geldiği için paçaları yerde sürünüyordu. Dağınık saçlı, esneyen Isagi; Rin'in gözüne tatlı gelmişti.

"Sabahın bu saatinde uyanmayı nasıl becerdin?"

"Fakülteden arkadaşım aradı. Haftaya olan ödevin son gününü bugün sanmış... Sen?"

"Alarmımı kapatmamışım..."

Uykudan ayılamayan ikili, birkaç saniye bakıştılar.

"Kahvaltı yapalım mı?"

"Çok erken..."

"Geri uyuyalım o halde?"

"Uykum kaçtı..."

"Sabah yürüyüşü?"

Rin, kendisinden yaşça büyük ama boyu kısa olan gence bön bön baktı.

"Sabah sabah bu enerji nereden geliyor?"

"Tanrım... Sabah yürüyüşü iyi olur. Hazırlan, beş dakikaya kapıdayım."

"Ha-"

Rin, kendi kapısı yüzüne kapatılınca kendine geldi.

Isagi ile sabah yürüyüşüne çıkacaktı.

Isagi Yoichi ile.

Derin bir nefes aldı ve kendine gelmeye çalıştı. Isagi'nin aşağı kata indiğini tahmin ederek lavaboya gidip soğuk suyla ayılmaya çalıştı. Aynada kendine baktı-

Vasat görünüyordu. Ve Isagi, onu bu haliyle yürüyüşe davet etmişti.

Rin, gitgite daha da gerilirken odasına geçti. Bok gibi bir sabah geçirdiği için eşofman giymekte karar kıldı. Kapının aralığından kendisini izleyen Isagi'den bihaberdi elbet.

"BÖ-"

"SİKTİR!"

Rin, Isagi'nin bağırması ile elindeki güneş kremini üzerine bulaştırdı. Anlık siniriyle kapıya döndü. Isagi, korkmuş olacak ki hızlıca evin içinde koşturmaya başladı.

Rin, bu meydan okumayı çoktan kabul etmişti.

Evin içinde koşturmaya başlayan ikili bir yandan bağırışıyordu.

"DUR- GELME ÜZERİME! SADECE ŞAKAY-"

"ŞAKANI DA SENİ DE SİKECEĞİM ŞİMDİ- DÜZ DUR LAN!"

Dakikalarca koşturmanın ardından galip gelen Rin oldu. Merdivenlerin başında yakaladığı Isagi Yoichi'nin kafasına, bir avuç güneş kremini sürdü.

"HAY SIÇAYIM! RIN-"

"KES SESİNİ! TİŞÖRTÜMÜN İÇİNE SIÇTIN. TEK BİR LAF ETTİM Mİ?!"

"KEŞKE LAF ETSEYDİN A-"

Rin, elindeki kalan güneş kremini; Isagi'nin ağzına sertçe vurarak onun yüzüne boca etti. Isagi tek kelime etmiyordu artık. Sae'nin yanında gördüğü sessiz, sakin, zeki, uslu Itoshi Rin; asla bu değildi.

babysitter? rinsagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin