11

242 36 114
                                    

"Alo? Rin-chaan? Seni bekliyoruz. Nerede kaldın?"

"Geliyorum dedim ya Aiku. Park edecek yer bulamadım. Bankların orada kafile halinde takılanlar sizsiniz değil mi?"

"Tüh, çok mu belli kafilemiz?"

"Aynı yerde okumak için kaldırım mühendisliğinden eczacılığa kadar birbirinden alakasız bölüm yazdığınız için, evet. İşletme yazdığına inanamıyorum cidden."

"Amanııın! Ne bileyim, güzel kız var dediler seçtim. Peki ya- Sayın doktorum, beni ne zaman ameliyathaneye alacaksınız?"

"Mezun olunca."

"Yaa! Yoksa bana bir şey olmasından mı korktunuuuz?"

"Kesinlikle haklısın, seni daha iyi deşebilmek için 6 sene okuyacağım."

Itoshi Rin, sevdiği(?) arkadaşının yüzüne telefonu kapattıktan sonra adımlarını hızlandırır.

Geçen son birkaç ay, Rin'in hayallerinden çok daha farklıydı.

Yoichi, onun göğsünde hüngür hüngür ağladığı günden beri asla onu bırakmamıştı. Saat başı rapor almak için yazıyor, Rin haftalık buluşmalarına azıcık bile geç kalsa meraklanıp defalarca kez arıyordu.

Rin, ders çalışırken eve çok sık kargo geliyordu. Haftalık olarak Yoichi, ona tatlı hediyeler yolluyordu. Peluş oyuncak veya pahalı çikolatalar gibi.

Elbette bu durum, arkadaşının sadece kütüklüğüne şahit olmuş olan Sae için garipti. Her Rin'e hediye geldiğinde, Yoichi'yi arayıp ona kızardı.

Rin'i daha da keyiflendiren kısım, Yoichi'nin her pazartesi günü evine uğrayıp ona ders çalıştırmasıydı. Bir veterinerlik öğrencisinden beklediği gibi, biyoloji ve matematiği olağanüstüydü.

Ders anlatma kısmını geçecek olursak, Rin; onun geometri sorusu çözerkenki çekiciliğine aşıktı. Gözüne hiç de sevimli gözükmeyen üçgenler, Yoichi anlatınca çerez gibi geliyordu.

Öyle ya da böyle, Rin; çok hırslıydı.

Yoichi'si ile görüşmesi kısıtlıydı, ailesini günlerce görmediği olmuştu, defalarca kez öğün atlamıştı, gecesini gündüzüne katmıştı.

Ama, arzuladığını elde etmişti.

O sene Japonya'da üniversite sınavına giren gençlerle kıyaslandığında, ilk 100'deydi.

Bu da nereyi isterse oraya gidebileceği anlamına geliyordu.

O da hayalindeki üniversiteyi seçti. Abisinin ve sevgilisinin yanını.

Sadece tek bir farklılık vardı. Veterinerlik için uğraşırken, fazla çalışıp yanlışlıkla tıp kazanmıştı.

Pişman olmayacağını biliyordu, bildiği yabancı dil de göz önünde bulundurulursa; dünya çapında çalışabilecek harika bir hekim olacaktı.

Rin'in geleceği parlak görünse de, arkadaşları için aynı değildi bu durum. Onlar toplu bir karar alıp en kötü bölüm de olsa aynı üniversiteyi yazmışlardı.

Hiori'nin bilgisayar mühendisliği, Chigiri'nin estetik cerrahlığı seçmesinin yanında beden eğitimi öğretmenliği seçen Kunigami ve Nagi de vardı. Karasu ve Otoya'nın seçtikleri bölüm isimleri o kadar garipti ki Rin hatırlamıyordu.

"Senin manita ve arkadaşları gelemedi bi' türlü."

"Uzağa park etmişler, normal. Gelirler birazdan."

Aiku, kahkahasını serbest bıraktı.

"Ortama pek alışıklar, ha?"

"Ne demezsin..."

babysitter? rinsagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin