7

333 48 128
                                    

"Hangi kale bizim?"

"Sağdaki, Rinnie. Siyah formalılar bizimkiler."

"Hah... Tamam."

Rin'in tatlı ama saçma sorular sorması, Yoichi'yi güldürüyordu.

"Niye iki Alman takımı, Japonya'da maç yapıyor?"

"Kulüp başkanları anlaşmış diye duydum. Tatil niyetine Japonya'ya getirilmiş iki takım. Maçı da burada yapıp aradan çıkarmak istemişler."

"O halde, bizim milli takım da Almanya'da tatil yapacak. Ardından da maç."

"Evet, evet. Ülkeler arası tatlı bir anlaşma olmuş."

Yoichi, sesi yükselen spikeri duymasıyla sahaya çevirir gözlerini. Kolay bir gol şansını kaçırmıştı, Bayern.

Rin'in yüksek sesle sövmesi, çevrelerindeki taraftarı da gaza getirmiş olacak ki; koro halinde küfürler yükseldi Bayern'e.

Yoichi, sevgilisinin hızlı gaza gelmesine çok gülüyordu.

"Rin- Dayak yemeden ayrılalım da şuradan-"

Tam Yoichi derken, Rin karşı takımın taraftarından biriyle münakaşaya girmişti.

"Birader sağır mısın be? Noa'yı gömeceğiz sahaya şimdi."

"Göm gömebiliyorsan lan! Sizin santrafor  gibi boru değil bizim Noa."

Rin'in, Yoichi'nin tuttuğu takımı bu kadar hızlı benimsemesi; Yoichi'nin kalbinde düzensizlik oluşmasına sebebiyet vermişti.

"Ne dedin sen-"

"Ebenin amını dedim!"

Karşı takım taraftarının yumruğu, Rin'in lafını bölmüştü. Yoichi, direkt olarak müdahale etmeye çalışsa da geç kalmıştı. İki takımın taraftarları birbirine girdiğinde, Yoichi kendisini olay yerinden uzakta buldu. Rin, merkezde adam dövüyordu.

Vurduğunun yarısını falan ancak yiyordu. Fakat Yoichi'nin tahammülü kalmamıştı. İnsan topluluğunu ikiye ayırarak aralarından sıyrıldı. Kendisine çatanlara acımadan vurarak sevgilisine ulaştı.

Bileğini kavradığı gibi olay yerinden uzaklaştırdı. Onlar kaçarken, arkalarından güvenlikler gelmişti.

Eh, onlardan kaçamadılar. Polis karakolunda, elliye yakın taraftarla beraber sorguya çekildiler.

Birkaç kişi gözaltına alınsa da onlar kurtulan taraftaydı. Hastaneye polis memurları tarafından bırakıldılar.

Yoichi'nin ufak birkaç morluk hariç aldığı bir hasar yoktu. Fakat sevgilisi, aynı durumda değildi.

Nasıl becerdiyse sol kolunu çatlatmıştı. Önlem olması için sargıya aldılar kolunu. Ve de daha yediği ilk yumrukta patlayan dudağına, yara bandı yapıştırıldı.

Yoichi, stadyumun önünden arabasının çekildiğini duyunca deliye dönmüştü. Arabasını geri almak için sağlam bir para ödeyip polislerle tekrardan tartışmıştı.

Rin, Yoichi telefonda polislerle kavga ederken hastane odasında sonuçlarının çıkmasını bekliyordu.

"Itoshi-san, sonuçlarınız temiz. Çatlak için 2 hafta sonra kontrole gelin lütfen."

"Sağ olun, iyi günl- İyi akşamlar.."

"Size de efendim, geçmiş olsun."

Rin, pencereden çoktan batmış olan güneşe baktı. Kolundaki sargı, yabancı hissettirse de alışmaya başlamıştı.

babysitter? rinsagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin