"Ciddiyim, hala seninle görüşmek istiyorum."
"Daha fazla tatava yaparsan bi' tane indireceğim yüzünün ortasına."
"Neden bu kadar zoru oynuyorsun ki? Sorun eğer Yoichi ise-"
"Sorun sensin amına koyayım! Bıraksana lan peşimi-"
"Bana ilk adımı atan sendin-"
"Siktir lan oradan!"
"Ness ile ayrıldım. Senin için."
"Sikimde gibi mi görünüyor?!"
"Bencillik ediyorsu-"
"Ananın amını ediyorum! Neden harika bir ilişkim varken ortaya çıkıyorsun?! Uzak dur benden-"
"Harika mı- Harika mı?! Yoichi kadar pezevenk birini arasan da bulamazsın!"
"Erkek arkadaşıma ismiyle hitap etmeyi kes! Onu bu kadar iyi tanımıyorsun!"
"Emin ol- Onu senden daha iyi tanıyorum!"
"Sikeyim- Boş boş konuşup tepemi attırıyorsu- Kolumu bırakmazsan götüne sokarım elini!"
"Yiyorsa yapsana!"
Kaiser'in sırtı, soğuk mermer zeminle buluşur. Rin'in gözü dönmüştü bir kere, geri dönüşü yoktu.
"Seni kıçı kırık Almanya'na geri göndereceğim, sikik."
Rin ve Kaiser, bir süre boyunca aralıksız dövüştüler. Rin dövdü demek daha doğru olurdu aslında. Kaiser, onu hafife almış olmalıydı.
Rin, elindeki eklemlerinin acısının artmasıyla durdu. Kaiser'i yüzü seçilemeyecek kadar pataklamıştı.
Gerçi, tek gözünü hissetmiyordu veya ondan göremiyordu. Bayağı şişmiş olmalıydı. Burnu da pek farklı değildi. Aldığı nefes; akciğerlerini doldurmuyordu. Yaşadığı nefes darlığı, bedeninde salgılanan adrenalin sayesinde ona zorluk çıkarmıyordu.
Bilinci yerine gelene kadar elbet. Geçirdiği öfke nöbeti tam olarak şu an bitmişti. Nefes nefese kalmış olan Rin, her nefes aldığında bedeninin ağrıdığını hissedebiliyordu.
Fakat, Micheal Kaiser'in gücü hala bitmemişti.
Güçsüz duruma geçmiş olan Rin'i üstünden kolaylıkla attı. Nefes alma güçlüğü yaşayan gencin karnına sert bir tekme geçirip nefes almasını imkansız hale getirdi.
Dizlerinin üzerinde oturmuş ve ciğeri çıkacak gibi öksüren Rin, Kaiser karşısında savunmasız kalmıştı.
Shidou Ryusei, koridorun başından koşup Kaiser'e uçan tekme atana kadar.
"RIN'LE N'APIYORSUNUZ KUYTU KÖŞELERDEEE! Yoichi eniştem görürse çok kızar amaaa!"
Beline sağlam bir tekme yiyen Kaiser, daha ne olduğunu anlayamadan yere düşer.
"Manyak iblis! Ne sikim yapıy-"
Güm!
Shidou, kendisine arkadan yaklaşan bir başka Alman değişim öğrencisi tarafından yere serilir.
"Sikeyim-"
Ağzının içinde Almanca bir şeyler geveleyen çocuk, Kaiser'in elini tutup yerden kaldırır. Onun arkasından gelen bir düzine Alman daha vardı.
Shidou, kendisi gibi yerde olan Rin'e baktı.
"Rin-chaan? Onları ülkelerine göndermeme yardım edecek misin?"
"Gerizekalı... Nefes alamıyorum."
"Hadi ya? Tüh, çok üzüldüm. Sen otur o zaman."
"Aptal! Beklesene-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babysitter? rinsagi,
FanfictionÜniversite öğrencisi Isagi, bebek bakıcılığı yaparak kendisine harçlık çıkartmaktadır. Yakın arkadaşı Sae, onu; bakıcılık yapması için evine çağırır. Isagi, "bakıcılık" yapacağı kişinin lise son sınıf öğrencisi Itoshi Rin olacağını tahmin etmiyordu.