"Puşt Yoichi. Kardeşimde bu kadar zamandır gözün vardı ama bana söylemedin mi?"
"Söylesem ağzıma sıçardın?"
"Doğru gerçi..."
Yoichi, Sae, Rin ve Ryusei; masada kart oynarken bir yandan da muhabbet ediyorlardı. Sae, ikisinin ilişkisinin detaylarını öğrenmek istemişti. Rin, pat pat her şeyi anlatırken; Yoichi sevgilisine nazaran daha çekingen kalmıştı.
Kaç yıllık dostunun kardeşini sevmek kolay iş değildi, ha?
"Shidou- Ne kart çalıyorsun lan?!"
"Ne- Çalmadım! Asla çalmam!"
Yoichi ve Sae, sesleri yükselen sevgililerine dönerler. Araya girmemenin daha iyi olacağını biliyorlardı.
"Kör mü sanıyorsun lan beni?! Ellerini uzat çabuk! Hemen!"
Shidou, çalmış olduğu kağıtları dizlerinin üzerine bırakıp ellerini Rin'in görmesi için kaldırır.
"Neredeymiş onlar, ha?!"
Rin, hızlı bir hamle yapıp solundaki Shidou'nun kucağındaki kartları kapar. Shidou, yakalandığı için paniklerken; Yoichi ve Sae, sevgililerinin ani temasları nedeniyle sessizleşmişlerdi.
Shidou, hala Rin'e sitem etse de Rin; onu umursama. Tekrardan önüne döndüğünde, karşısındaki Yoichi'sinin aniden gerilmesini fark eder.
"N'oldu?"
"Ha? Hiç... Bir şey yok. Devam etmiyor muyuz?"
Rin, şüpheyle tek kaşını kaldırdı. Cevaptan tatmin olmadığı için abisine döndü.
"Nii-san?"
"Rinnie?"
"Sorun ne?"
"Hangi sorun?"
Rin, boktan rol yapan ikiliye göz devirdi ve kartları havalı bir şekilde karıştırmaya başladı. Cidden havalıydı, Yoichi'nin tekrardan dibinin düştüğünü söyleyebiliriz.
Önüne atılan kartlarla sırıtır, Rin'e aşk dolu bakışlarını atan sevgilisi.
"Bu şekilde karmayı nereden öğrendin? Dehşet karizma duruyorsun."
Rin, sırıtıp Sae ve Shidou'nun kartlarını dağıtmadan önce aynı şekilde tekrar karar.
"Bu mu?"
"Evet, etkilendim."
"Kardeşime sulanma."
"Kardeşinle sevişiyoruz."
"Yanımda sulanma lan."
"Sae-chan. İkisini onlar iş üstündeyken bastık ama sen bilirsin hayatım."
"Ben görmediğim için sorun yok."
"Nii-san, Yoichi'mi azarlamak yerine kart oyna. Sıra sende, tüm gün bunakları bekleyemeyiz."
"Vay vay. Dünün veledine bak sen... Büyüdün de sevgilini mi koruyorsun? Hem de abine karşı? Bu delice ."
"Shidou iblisiyle seni yeterince izledim. Biraz da sen, bize katlanırsan ölmezsin."
Sae, küçük kardeşine göz devirirken bir yandan da kart çekti. Elindeki kart dizesine uyumlu olmayan kartı görümce istemsiz olarak yüzünü buruşturmuştu.
"Umrumda değil. Yoichi ile oynaşmayın yanımda. İyi hissettirmiyor."
"İyi hissettiren bir şey yapabili-"
"Hayır, Ryusei."
----
"Abimlerin bizi evden kovduğuna inanamıyorum amına koyayım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babysitter? rinsagi,
FanfictionÜniversite öğrencisi Isagi, bebek bakıcılığı yaparak kendisine harçlık çıkartmaktadır. Yakın arkadaşı Sae, onu; bakıcılık yapması için evine çağırır. Isagi, "bakıcılık" yapacağı kişinin lise son sınıf öğrencisi Itoshi Rin olacağını tahmin etmiyordu.