"Sikeyim! Kaybettiğime inanamıyorum!"
"Gayet basittin, Yoichi."
"Hile mi yaptın?"
"Gerek yoktu, hiç özen göstermedin bile."
"Nasıl göstemedim ya ? En iyi halimdi bu!"
"Eh, o halde abartmışlar seni. Kolay bir maçtı, çok daha zorlarını oynamıştım."
Yenilmeyi kabullenemeyen bir adet Isagi Yoichi ve zafer keyfi yaşayan bir adet Itoshi Rin. Salonun ortasında yaptıkları maç, Rin'in kolay galibiyeti ile sonuçlanmıştı.
Rin, ayaklanıp buzdolabına yöneldi. Çıkardığı maden suyunun kapağını açıp Yoichi'ye uzattı.
"İç de hazmet."
Yoichi, sinirli sinirli karşısındaki gence baktı. Cidden ihtiyacı olduğunu düşündü ve cam şişeyi kafasına dikti.
Rin, aklına gelen şeyle sırıttı. Şimdi neler olacağını merak ediyordu.
"Ee? Kimi ayarlayacaksın bana?"
Isagi, boş maden suyu şişesini masaya bıraktı ve Rin'e baktı.
"Kimseyi ayarlamayacağım?"
"Ha?"
"Ne düşünüyordun? En yakın arkadaşımın kardeşine pezevenk arkadaşlarımdan birini ayarlayacağımı mı?"
Rin, "Ne diyorsun yarram?" bakışlarını Yoichi'ye gönderdi.
"Öyle bakma bana. Cidden, düzgün bir çevrem yok."
Hüsrana uğramış duruyordu, Rin. Bu iddia cidden ona keyif vermişti. Yoichi'nin tepkisi için bu iddiayı kabul etmişti ama- Mızıkçı Yoichi, cezasını kabul etmiyordu.
Rin, üzülmüşten çok kırılmış duruyordu. Yoichi müdahale etmek istedi.
"Hey-"
"Hm?"
"Bu kadar üzüleceğini bilsem-"
"Üzülmedim budala. Mızıkçılık etmene sinirlendim sadece."
Yoichi, birkaç şeyi kafasında tarttı. Rin'e yürümeyecek bir arkadaşını düşündü... Lanet! Hepsi aç gözlü canavarlar oldukları için atlarlardı Rin'e. Yoichi, bunu göze alamazdı. Aklında biri belirdi aniden.
"Aslında... Tam senlik biri geldi aklıma."
"Hadi ya?"
"Alman değişim öğrencisi, hukuk okuyor."
"Arasana."
Yoichi, keyifle güldü. Kaiser'in, Ness isimli gençle ilişkisini tüm kampüsler bilirdi. Sorun olmazdı, Kaiser'in gönlünü sonra alırdı.
Yoichi, Kaiser'e hızlıca mesaj attı. Onunla birini tanıştıracağı hakkında. Kaiser anında mesajını gördü ve onayladı. Telefonu çalan Yoichi, onu Rin'e verdi.
"Selam, Micheal Kaiser?"
Rin, karşıdaki kişiyle rahat rahat konuşmaya başlayınca; Yoichi gerilmişti.
"Ah, selam. Yoichi'nin arkadaşı olmalısınız."
Rin, onun kırık dökük Japonca'sının olacağını tahmin etmişti. Boğazını temizleyip B planına geçiş yaptı.
Kusursuz Almancası ile karşısındakini etkileme.
"Almanca'dan devam etmeye ne dersiniz? Sizin için daha rahat olacağına eminim."
Hem telefonun karşısındaki Kaiser, hem de Rin'in yanında oturan Yoichi şok olmuştu. Kaiser, keyifli bir kahkaha attı ve Yoichi'nin anlamadığı dilden devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
babysitter? rinsagi,
FanfictionÜniversite öğrencisi Isagi, bebek bakıcılığı yaparak kendisine harçlık çıkartmaktadır. Yakın arkadaşı Sae, onu; bakıcılık yapması için evine çağırır. Isagi, "bakıcılık" yapacağı kişinin lise son sınıf öğrencisi Itoshi Rin olacağını tahmin etmiyordu.