10

266 42 133
                                    

Rin'in yere düşmesi, Yoichi'yi şoka sokmuştu. İkinci kere girdiği şok da-

Evin penceresinden, içeri girmeye çalışan Ness'ti!

"AMINA KOYAYIM- NESS! NE HALT YEDİĞİNİ SANIYORSUN?!"

"Kaiser beni bu pezevenk yüzünden terk etti! NE YAPTIN DA SEVGİLİMİN AKLINI ÇELDİN ANLATSANA ERKEK OROSPU!"

Rin, üstüne atlamış olan Ness'i üstünden atmaya çalışırken, karnında derin bir acı hissetti.

Ness, keskin cismi tereddüt etmeden Rin'in karnına geçirmişti.

Yoichi, Ness'i tek hamlede Rin'in üstünden attı. Zamanlamasına şükür, bıçak; Rin'in bedenini yüzeysel olarak sıyırmıştı.

"KİMİN EVİNDE NE SİK YAPIYORSUN UCUBE?!"

Ness, Rin'in üzerinden atılması ile afallar. Elindeki, kan lekeli bıçağı bu defer de Yoichi'ye sallar.

"SAĞIR MISIN?! Bu sevgilin olacak orospu, benim sevgilimle fingirdeşiyor! Onun yüzünden- Onun yüzünden Kaiser'im bıraktı beni!"

Rin, kelimenin tam anlamıyla donakalmıştı. Yaşadığı olayın aniliği sebebiyle tepki verememişti. Karnındaki minik kesiği kontrol etti. Hızlıca kabuk bağlayabilecek ve acıtmayacak bir kesiğe benziyordu.

Karşısında bas bas bağıran Ness, hala onun üzerine gelmeye çalışıyordu gerçi.

"Yeminle öldüreceğim-"

Yoichi, Rin'e gelebilecek en ufak zarara karşı bile tetikteydi. Rin'i geriye doğru itekledi ve Ness'in üstüne atladı.

Bıçağın kendisine doğru savrulduğunu fark etti ve kolunu sıkıca kavradı. Yoichi'nin Ness'in bileğini döndürmesi ile ufak çatırtı sesleri duyuldu. Ness, bıçağı yere düşürdü ama Yoichi onu bırakmadı.

"Amına koyayım, delirdin mi bu sefer? Evden derhal çıkmazsan polisi arayacağım."

"BEN- Sikeyim! Hiçbir şey yapmadım! Bileğimi siktin- Ah! Bıraksana lan!"

Rin, az çok kendine gelmişti. Ness'in yere düşürdüğü bıçağa eğildi.

"Rin! Dokunma sakın!"

"Ha? Ne saçmalıyorsun- Ölüyordum amına ko-"

"Polisler geldiğinde parmak izini nasıl açıklayacaksın?"

"Ne? GERİZEKALI. ÖLÜYORDUM. Dinliyor musun sen?!"

Ness, Rin'in konuşmasıyla daha da sinirlenmiş gibiydi. Yoichi'nin kolları arasında çırpınmaya devam etti.

"Kaiser'in orospusu-"

Rin, sevgilisi Ness'i tutarken ona sağlam bir yumruk indirdi.

"Sik sik konuşup tepemin tasını attırma. Bıçağı götüne sokarım."

"İnkar etsene! Sevgilimle ne işin var?!"

Rin, ona inanamaz gibi bakış attı.

"Jigolo sevgilin, sikimde değil-"

"Abinin arkadaşlarının ortak malısın! Ortalıkta hepsine götünü veriyorsun değil mi?! Senin gibileri ço-"

Bir yumruk daha. Bu seferki cidden sertti. Ness'in ağzının ortasına yediği yumruk, dişlerinin dudağını kesmesine neden olmuştu.

Rin, sesi sonunda kesilen Ness'in tatavalarından kurtulduğu için mutluydu. Yoichi'nin vereceği tepkileri kestirememesi, kendisini geriyordu zaten. Bir de Alman köpeğinin sinir bozucu ses tonu vardı ekstradan.

babysitter? rinsagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin