5

372 58 207
                                    

Rin ve Yoichi, arabada gelirken tek  kelime etmemişlerdi.

Rin, gergindi. Çünkü eğer Yoichi ondan bir açıklama isterse ne diyeceğini bilmiyordu. Durumu nasıl toparlayacağını da. Ayrıca abisinin yakın arkadaşlarından biriyle arası kanlı bıçaklı duruma gelmişti. Bu apayrı bir mevzuydu.

Yoichi, Rin'den daha da gergindi. Rin'e yumruk attığı için Ness'e işkence etmek istiyordu. Kaiser denen pezevengin ne iş çevirdiğini hala çözememişti. Dakika başı kafasını yolcu koltuğundaki Rin'e çevirdiği için yola da odaklanamıyordu.

"Yoichi?"

"Efendim?"

"İyi misin? Yola odaklanamıyorsun sanırım."

"İyiyim, iyiyim. Sorun yok dikkatli sürüyorum."

"Ben süreyim istersen?"

"Ehliyetin yok ki?"

"Ha?"

Yoichi, bir şey saklarcasına sırıttı. Rin, görmezden gelmeyi tercih etti.

"Sae öyle demişti bi' ara. Ehliyeti olmayan birine arabayı sürdürtmem."

"Kısa mesafe zaten. Öldürtmem ya bizi."

"Hayır dedim."

Yoichi'nin sinirli sesi, Rin'i şaşırtmıştı. Onun ruh halini ilk defa çözemiyordu. Sessiz kaldı ve Yoichi'yi baştan aşağı süzdü. Yüzünde onlarca duygu barınıyordu. Bunların her birini anlamlandırabilmek, Rin için önemliydi.

Yoichi, tamamen düşüncelere dalmıştı. Rin'e yaptığı tavrı, dakikalar sonra fark etti. Aniden sağa çekti. Rin, sarsılan araba yüzünden şaşırmıştı.

"Hey- N'apıyorsun lan?"

"Oh... Sürücü koltuğuna geçebilirsin... Sanırım."

"Sebep?"

"Az önce istememiş miydin? Ha- İstemiyorsan devam edeyim."

Rin, Yoichi'nin direksiyona uzanmasıyla onun elini tuttu.

"Sadece nedenini söylemeni istedim. Yerine geçebilirsin, yan koltuk prensesi."

Yoichi, kafasındaki düşüncelerin onu ağır ağır terk ettiğini hisseder. Rin'in kusursuz yüzüne bakarak neler yaşadığını anında unutabilmişti.

"Nasıl isterseniz, şöför bey."

Yoichi, kalan kısa yol boyunca camdan dışarıyı- Hayır, Rin'in yansımasını izledi. Eğer Rin'i direkt olarak izlese dikkatini dağıtabileceği için kendini alıkoymak zorunda kalmıştı.

Rin, dikkatli bir şekilde; Yoichi ve kendisinin 5 gün daha kalkmak durumunda olduğu evlerine park eder.

Derin bir nefes verir, Rin. Arkadaşları ile beraber olsa asla bu kadar özen göstermezdi. Ama sevdiğinin yanında bir hata yapacak diye ödü patlıyordu.

Ya kaza yapmalarına neden olursa? Ya Yoichi'ye zarar gelirse? Fazla düşünmenin kendisini zehirleyeceğini biliyordu, ama engel olamıyordu.

Onu kendisine getiren, Yoichi'nin omzuna dokunuşu oldu.

"Ehliyetini alınca, gezdir beni. Nasıl fikir?"

Rin, şaşkınlığını gizleyemedi.

"Ah- Olur, olur..."

Yoichi, Rin'in uyuşukluğunu fark edince hızlı hareket edip onun kapısını açtı. Elinden kavrayıp arabadan indirdi. Rin'in kalp krizi geçirebilecek kadar yüksek atıyordu nabzı. Kafasına ne inmişti bunun?

babysitter? rinsagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin