12

217 36 59
                                    

Rin, okulun ilk haftasını geride bırakmanın huzurunu yaşıyordu. Haftanın son dersine ortak girmelerinin ardından sevgilisi ile kendisini, en yakın kafeye atmıştı Rin.

Bu kadar ağır bir programı olacağını asla tahmin edemezdi! Aralarda bile zar zor görüşmüştü sevgilisiyle.

Rin, Yoichi'nin günlük raporunu dinlemeyi cidden seviyordu. Ninni gibi geliyordu anlattıkları.

"-Yani öyle böyle kavga etmemişler ya. Rinnie? İyi misin sen, uykun mu var?"

"Evet... Kahve içip uykumdan kurtulmak istemiştim ama... Çay içip uyuklayacağım sanırım."

Yoichi, yanına oturmuş olan sevgilisinin saçlarını karıştırdı.

"İlk zaman, herkese çok zor gelir. Ama alışabileceğine inanıyorum."

"Tıp seçen kafama sıçayım. Keşke veterinerlik seçseydim."

"Tıp seçerkenki mutluluğunu biliyorum, tercih listeni beraber hazırlamadık mı biz? Bir süre zorluğuna katlanacaksın sadece, emin ol alışacaksın.."

"Bakıcımla tercih listesi hazırlamak..."

Yoichi'nin Rin'in dediğini kavraması birkaç saniye aldı.

"Ah-"

"Ne çabuk unutmuşsun be!"

"Üzgünüm, üzgünüm. Senle sevgili olmadan öncesi yok bende."

"Sevgili olduğumuzda da bakıcımdın?"

Yoichi, köşeye sıkıştırıldığının farkındaydı.

"Tamam be! Unuttum, sevgilim. Özür dilerim."

Rin, Yoichi'ye göz devirir.

"Koltukta uyuyorsun bu gece."

"Ama-"

"Buyurun içecekleriniz, efendim. Tatlılarınızı hemen getiriyorum."

Yoichi, garsonun dediğiyle afallar ve Rin'e bakış atar.

"Tatlı sipariş ettiğimizi hatırlamıyorum?"

"Sağdaki masadaki beyefendi, arkadaşınız olduğunu ve ısmarlamak istediğini söyledi."

Rin ve Yoichi, hışımla yana dönerler. Micheal Kaiser, elindeki fincanından kahvesini yudumluyordu. Dizüstü bilgisayarının ekranına bakıp defterine bir şeyi not aldı. Siyah çerçeveli gözlüklerini düzeltip kendisine bakan ikiliye döner.

Kaiser, Rin'e gülümseyince Yoichi dişini sıkar. Rin, göz devirip bakışlarını sevgilisine çevirir. Yoichi ve Kaiser birbirlerine iddialı bakışlar gönderirken Rin, garsonu cevapladı.

"İptal etmemi ister misiniz?"

"Ah, hayır. Tatlılarımızı bekliyoruz, sağ olun."

Rin, garsona saygı niyetinde tebessüm etti ve sevgilisine döndü. Kaiser'le ağız oynatarak bir şey konuşmaya çalışıyorlardı. Tartışıyorlardı demek daha doğru olurdu aslında.

Rin, ikisine dönünce Kaiser yüzündeki dehşet verici ifadeyi anında değiştirdi ve sevimli bir şekilde Rin'e gülümsedi.

Rin, kaşlarını çattı. Kaiser'in bakışları üzerindeyken ona öğürme hareketi yaptı. Kaiser, kalbini tuttu ve acı çekiyormuş gibi Rin'e gülümsedi.

Yoichi, Rin'e döndü.

"Şu ucubeyle uğraşmasan olur mu? Tepemin tasını attırıyor da."

"Hiçbir şey yapmadım?"

babysitter? rinsagi,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin