𝐅𝐢𝐧𝐚𝐥 𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫

157 32 153
                                    


پێکەنین و پێتـان سەیر بوو چۆن میرا، هیسینگ و جیۆنگئـینی لێ تێکەڵبوو... کەواتە بفەرموون با سەر لە ئێوەش تێکـبدەم 💅✨

༻𝙻𝙴𝚃𝚂 𝚂𝚃𝙰𝚁𝚃༺

" کەواتە تۆ خوشکی بچوکی دایـۆنیت، ڕاستە؟ کیم نایۆن "

" بەڵێ ئەوە ڕاستە "

" لە لایەن قوتابخانەوە پەیوەندیمان پێوەکرا کە گوایە قوتابیەک دەیەوێت هەوڵی خۆکوشتن بدات بەڵام بەر لەوەی ئێمە بگەین خۆشبەختانە پاشگەز بۆتەوە. دەکرێ پێم بڵێی گەر خوشکەکەت هەر کێشەیەکی هەبووبێت؟ "

" نـازانم... ئێمە بەڕاستی بەیەکەوە باشبـووین بەڵام بەم دواییانە دایک و باوکـم ڕەفتارەکانیان زۆر گۆڕا بەرامـبەر خوشکەکەم، ئەوان تەنھا دەستیـان کرد بە گرنگی دان بەمن و چیتر وەکو جاران کاتیـان بۆ خوشکەکەم تەرخان نەدەکرد. بەمەش خوشکەکەم هەڵسوکەوتی گۆڕا بەڵام ناحەقی نییە ئەو بەڕاستی بە بەربەستێکی دەروونی سەخت تێدەپەڕی... تەنانەت ئەو دەستیکرد بە ڕقلێبـوونەوە لەمـن و نێوانمان وەکو جاران نەما"

"کەی دایک و باوکت دەستیان کرد بە ڕق لێبوونـەوە لە دایۆن؟"

" پێموابـێت دوای دەستپێکی خوێندنی ئەمساڵ بوو "

" ئایا هۆکارەکەی نازانی؟ "

" دڵنـیانیم "

" چی دەربارەی ئەو قوتابیـانەی لە سەربانەکە بوون؟ تۆ ئەوانت دەناسی؟"

" یەکێـکیـان هاوڕێی مـن بوو ئەوانی تر هاوڕێی خوشکەکەم... بەڵام کچێک پێم وابـێت ناوی مـیرا بوو، ئەو خۆشەویستی یەکێ لە هاوڕێکانی خوشکەکەم بوو کە خوشکەکەم کڕەشی لەسەر هەبوو "

" کەواتە خوشکەکەت کڕەشی لەسەر هاوڕێ کوڕەکەی هەبوو، بەڵام ئەو کوڕە خۆشەویستی هەیـە؟"

" بەڵێ "

" ئایا بەهەرجۆرێک بیردەکەیـتەوە گەر پەیوەندی ئەم دوانە کاریگەریان لەسەر خوشکەکەت هەبـێت؟"

" بـاشە... ئەوەیـان کەمێ سەیرە بەڵام خوشکەکەم هەرگـیز نەیویستووە نێوانی دووکەس تێکبدات بەڵام ئەمڕۆ زۆر نامۆ بوو، ئەو تەنھا بیری لە یەک شت دەکردەوە ئەویش خۆشەویستی یۆنجوون بوو "

"یۆنجوون؟ کوڕە هاوڕێکەی دایۆن؟"

"بەڵێ"

"زۆر باشە.. سوپاس بۆ قسەکانت نایۆن. تۆ دەتوانیت ئێستـا بڕۆیتە لای خوشکەکەت "

" باشە جەنابی ئەفـسەر "

کافتریای نەخۆشخانەی جێھێشت کە کەمێک لەمەوبەر لەگەڵ ئەفسەرێکی پۆلـیس دەربارەی دایـۆن قسەیان دەکرد، هەنگاوەکانی بەرەو بەردەم پەنجەرەی ژوورێک ڕۆیشت

Another Chance | Yeonjun (S2) ✓Where stories live. Discover now