1.bölüm

240 7 0
                                    

Medyadaki bahar

-sence de biraz degişsek olmaz mı Kutay?
-Of Bahar, yine başladın gari garip konuşmaya...
-yani artık Dumanın takımıyla uğraşmasak mı diyorum.
-sana kaç kere şu pisliği koruma demedim mi? Baksana onun yüzünden bu durumlara düştük. Takımın haline bak. Eğer durum böyle devam ederse ne yazık ki dağılacağız. Bugün bir paket gelecek. Aksaray civarına bırakıcaklar. Ata da senle gelsin., alın o paketi. Yanlız dikkat edin, polise görünmeyin.
-tamam
-birdaha da bu konuyu açma. Yoksa kendini kapının önünde bulursun
-peki volkan

Nasıl da bu kadar vurdumduymaz olabiliyorfu ki? Ben hala onu çözememiştim. Hep kendini ve o uyuşturucu paketlerini düşünen pisliğin tekiydi. Bununla da kalmaz, hırsızlıktan tutun adam öldürmeye kadar her türlü şeytanlığı da becerirdi. Yürek ne arardı ki bu adamda.?Sadece taş vardı kalbi yerinde.
-hey. Bahar, geliyor musun? Yoksa böyle ruh gibi dikilecek misin?
-tamam Ata geliyorum.
-hadi ama ağaç olduk burada

Bu da bizim kılçık Ata. Kendisi meşhur SABRIYLA(:))bilinir
-nereye gidiyoruz?
-Aksaray civarında paket varmış.
-hımm. Peki patron başka bişiy dedi mi.
-yok demedi
-umarım bizden önce Demirler oraya gitmezler.
-umarım

Biz Aksaraya vardığımızda Ata Volkanı aradı. Yer tarifi aldı. Bahsettiğine göre yıkık dökük bir binanın içine gizlemişler paketi.
Binayı bulduğumuzda içeride kimseler yoktu. Daha doğrusu biz öyle sanıyorduk.

BİZİM TAKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin