2.bölüm

131 5 0
                                    

-evet. Işte buradalar.
-hadi bahar. Çıkar şunları.
-ya Ata, sen annenin karnında 9 ay nasıl bekledin?
-sadece 7 ay bekledim. Haksızlık yapma
-bu yarımakıllığın da bundan kaynaklanıyormuş demekki...

Biz böyle şakalaşırken duvardaki delikte hareketlilik oldu ve paketler delikten çıktı. Onları Ata ya verdim ve son hızla arabaya doğru koştum. Ben tam binanın kapısındayken bir sesle irkildim. Arkama döndüğümde artık çok geçti. Karşımda Demir ki hep korktuğum bir karakter olmuştu duruyordu. Titreyen bacaklarıma aldırmadan gerisin geriye kaçmaya çalıştım. Ve bingo! Önümde de duman vardı. Demirin sağ kolu Duman. Beynim durmuştu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Kaçsam kaçamam, dursam duramam. Bu arada Ata nerdeydi? Kaçmış olmalıydı. Hem de beni bırakıp. Of be nasıl bir dünyada yaşıyoruz. Çete üyeleri yardımlaşmayı bırak, birbirlerini satıyorlar.
-yanındaki çocuk nerde? Diye sertçe sordu Demir.
-bilmiyorum.
-doğru söylediğini nerden bileceğiz?
-sana yalan borcum yok, dedim Dumana.
-hadi gidiyoruz. Demir beni kollarımdan tutup sürüklemeye başladı
-nereye?
-çok konuşma. Yürü, bu senin açından daha yararlı olur.
-Demir istersen sen arabayı getir ben onu tutarım.
-hey, diye araya girdim, benim biryere kaçtığım falan yok.
-ben sana sus demedim mi? Ama yok, konuşçam dersen ben susturmasını bilirim.
-yokk canım ben öyle demedim.
-Demirrr?
-al şunu duman, yoksa elimden bir kaza çıkacak. Ben arabayı getireyim, siz bekleyin beni.
-tamam.

Bir müddet konuşmadan öylece bekledik. Sessizliği duman bozdu.
-senin adın ne? Daha önce hiç görmedim seni.
-adım bahar.
-ben de Duman
-biliyorum
-nerden biliyorsun?
-bizim çetede düşmanlarımız a dan z ye kadar bilinir.
-ya... öyleyse sana kötü haberi vereyim. Birdaha o çeteye hiç dönmeyeceksin.
-niye ki?
-ne kadar da masum düşünüyorsun. Kızım sana düşmanını tanıtmamışlar. Öyleyse Demirin seni konuşturup öldüreceğini de tahmin etmedin sen.
-öyle mi yapacak?, bacaklarım daha da titremeye başladı. Bayılmak üzereydim.
-ne yapmasını bekliyordun ki? Tabiki de öldürecek. Ama biri mani olursa...
Durum değişebilir.
-nasıl yani.
-yani diyorum ki demire yalvarırsam seni acı çekmeden öldürür, ve belki onca yılın hatrına seni öldürmekten vazgeçer.
-niye böyle birşey yapacaksın ki?
-küçük bir kızı ölümden kürtarmak için. Sahiden sen kaç yaşındasın?
-15
-haha... tahmin ettiğim gibi.
-ya sen kendine baksana. En fazla 19 varsın.
-22 yaşındayım. Napalım küçük hanım. Tutturamadınız...

O sırada Demir bir BMWile geldi. Tam önümüzde durdu. Duman arabaya binerken kulağıma "bence şimdi susma hakkını kullan, arabadan inince çok konuşacaksın"diye fısıldadı.

BİZİM TAKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin