4.bölüm

58 3 0
                                    

Ne kadar uyumusum bilmiyorum. Uyandigimda odanin camìndan günes kendini gösteriyor, dogacagìnì haber veriyordu. Sonra yanìmdan gelen nefesle irkildim.
-uyandin demek
-duman?
-sana kahvaltì getirdim. Ee nasìlsìn?
-eh iste bugün ölecegini bilen biri nasilsa ben de öyleyim. Peki sen?
-cok ta iyi sayilmam. Demiri ikna etmeye calisiyorum iste.
-ya zaten olmayacak duaya amin dememeliyiz, elindeki tostu aldìm ve bir parca ìsìrdìm, sagol tost icin.
-kendim yaptìm, sìrìttì.
-vay be siz erkek milletinin yemek yaptìgìnì bilmiyordum.
-hey dur biraz. En yetenekli ascìlar erkeklerdir.
-evet, en yetenekli etrafì kirletme ustalarì da yine erkeklerdir. O sìrada kapì acìldì.
-sey muhabbetinizi bölmek istemezdim ama Demir seni cagìyor...
-tamam, geliyorum Nese.
Bana döndü ve;
-görüsürüz, dedi. Ben se öyle saf saf bakmakla yetindim.O gittikten sonra Nese yanima geldi.
-sabahin köründe seninle ne konusmak icin geldi ki? ,Yüzünde bir tebessüm vardi ama onun arkasindaki kusku hic süphesiz kendini belkli ediyordu.
- kahvalti falan getirmis. Hem niye soruyosun ki?
-hic öylesine sordum.
-Nese?
-efendim Bahar?
-siz Dumanla...yani ikiniz...
-ne demek istiyorsun?
-yani diyorum ki siz sevgili falanmisiniz.
-Duman benim gözümde hep farklidir. Prenstir o benim icin. Ama o benim kardesim gibi, ondan da öte bisey. Yani bu konuda yanìlìyorsun. Ama senin icin ayni seyleri soyleyemeyecegim Bahar. Duman sana bizden bile farkli davraniyor. Seni koruyor. Hem de ölümûne. Benden duymamis ol ama sanki sana karsi farkli duygular hissediyor. Ben onun agizini ararim. Bu gidisle Demiri ikna edip seni takima bile alabilir. Neyse ben artik gideyim, odadan cikti.

Kafam allak bullak olmustu. Hicbisey anlamiyordum. Duman beni seviyor olamazdi. "Yok oyle bisiy"dedim kendime. O sirada kapi acildi. Ve iceriye...

BİZİM TAKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin