prens66 adlı okuyucuya ithafen(bu boyle mi yaziliyor? :)))) )
-zuhal bir dakika gelir misin?
Bana ne olduğunu anlamamış gibi bakıyordu.ismini agzıma aldığımda bu sefer barış'a kızgın bir ifadeyle baktı.sonra tekrar bana baktı ve gözlerini devirdi.
-herşeyi biliyorum.hadi mutfaga geçelim.
Zoraki de olsa onu ikna ettim ve mutfaga girdiğimizde kapıyı arkadan kapattım.simdi tam karşımda durmuş bana öfkeyle bakıyordu.ondan bakışlarımı kaçırarak söze başladım;
-özür dilerim,zuhal.böyle olmasını istemezdim.
-ya istemezdin.ama oldu!Sinirle karışık bir kahkaha attı.
-böyle özür dileyerek kızımı geri getiremezsin.sen kızımın katilisin Bahar!
bir de gelmiş vazo kıran çocuklar gibi özür diliyor.özür dileme benden.çünkü sen annenin değerli süs eşyasını kırmadin.benim kızimı oldürdün.
En başında vicdan azabından ona özur dileyen haykırıslarım yerini hayal kırıklığının da icinde olduğu ofkeye bıraktı;
-bak zuhal.birgun gelecek ben sana bu yaptigimin bedelini ödeyecegim.o günün gelmesini iple çekiyorum.Arkama bakmadan mutfak kapısını açtım ve uzun kolidordan geçip odama girdim.kapıyı kilitlemeye ihtiyaç duymadan hemen yataga girdi.yorganı üzerime çektim.
Ödeyeceģim.bir gün bu hatanın bedelini ödeyeceģim.
-Aşkım.bir sorun mu var?ne konuştun Zuhal le
Barışın sorusuna aldırış etmeden bir kez daha ama bu sefer yüksek sesle mırıldandım
-ödeyecegim.bir gün gelicek,bu hatanın bedelini ödeyecegim...Bolüm biraz degil bayagı kısa oldu. Bu sefer gercekten rekor kırdım galiba :))))
Ama özel hayatımda olan bazi degisiklikler yuzünden kafa yoramıyorum.bidaki haftaya ancak yeni bölüm gelebilir.kesin emin degilim.
Bu hafta karakterlerin kendi çizdigim resimlerini yayinlamayi planliyorum.umarim begenirsiniz.Bu arada kitapta 5-6 bölüm sonra bomba bir olay olacak.hikayenin dönüm noktası olacak.acaba kimler yaşayacak?kimler ölecek?
Ee bu kadar ip ucu yeter bence.
Umarım bu bölumü az da olsa begenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM TAKIM
Actionbizim takım;dostluğun, kardesliğin, maceranın ve aşkın doğduğu yer… bizim takım; işte hikayenin başladıgı yer bu takımın belli bir adı yok, okuduktan sonra sizler koyacaksınız Karakterleri tanıtmak gerekirse Kristal: ana karakterimiz, yani ben. h...