Selam gençler. 8. bölüm ile karşınızdayım. Herhangi bir istek, hata felan varsa diyebilirsiniz. Medyada Beyza var. İyi okumalar...
(Kübra' nın Gözünden)
Alarmın çalması ile güzel bir güne gözlerimi açtım. Bugün pazartesi. Ümit' imi bir gün boyunca göreceğim için çok mutluyum.
Yatağımdan kalkıp üstümü giyindim. Daha sonra da mutfağa doğru ilerleyerek yemeğimi yemeye başladım. Aslında anneme Ümit' i söylemek çok istiyorum ama biraz erken sanırım.
Yemeğimi yiyip servise doğru ilerledim. Ümit ile hayaller kurarken okula vardığımızı farkettim.
Servisten indiğimde tesadüfen Olcay ile karşılaştım. "Sen Ümit ile birlikte gelmiyor muydun Olcay ? Ümit nerde ?" diye sordum.
"O bir arkadaşında kalacakmış. Bana öyle mesaj attı." Aslında kuşkulanmadım deil. Birbirimizden habersiz paket bile yaptırmayacaktık hani ? Neyse, belki lazım olmuştur diyerekten yoluma devam ettim.
Sınıfa doğru ilerlerken kimsenin olmadığını farkettim. Sınıfa girip sırama oturdum.
Sınıfta da bir maskeli çocuk hariç hiç kimse yoktu. Kuşkulandığım için dışarı çıkmak istedim. Bir anda koşma seslerini duydum ve ağzımdaki ilaçlı bezi gördüm. Çırpındım ama kurtulamadım.
(Olcay' ın Gözünden)
Kübra ile konuştuktan sonra kantine doğru ilerledim. Sabah kahvaltı etmemiştim. Bir poğaça ve meyvesuyu alarak yemeye başladım.
Yemeğimi bitirdikten sonra sınıfa doğru ilerlemeye başladım. Yanlız Kübra' ların sınıfının önünden geçerken içerde kimsenin olmadığını farkettim.
Tam içeri baktığım sırada telefonuma mesaj geldi. Açıp baktım.
Kimden, Kübra
Olcay, Ümit bugün okula gelmicekmiş. Bende kaçtım okuldan. Ümit ile takılacağım. Merak etme diye yazdım.
Gönlüme serpilen su ile sınıfıma doğru ilerledim. Bu günümü hep Yaren' in yanında geçiririm diye düşündüm.
İlk ders bittikten sonra Yaren' in yanına ilerledim. Onunla aşkımızı konuşmaktan hiç bıkmayacaktım 2 sene geçtiği halde. Çok seviyorum onu.
Yaren ile geçen güzel bir günün ardından evime doğru ilerledim.
Birkaç gün sonra...
Ya nerde bunlar deli olacam. Kaç günden beri ne Ümit var ne Kübra. Ne aramama cevap var ne mesajıma. Büyük ihtimal ikisine de birşey oldu.
(Can' ın Gözünden)
Kaç gündür kayıp şu seven ikilimiz. Çok merak ediyorum ya gece gözüme uyku bile girmiyor. Nerde bunlar ? Başlarına birşey gelmemiştir inşallah.
Böyle diyorum ama kesin geldi. Ne yapacam şimdi ben ? En sevdiğim dostum olmadan hayat zevk vermiyor.
(Kadir' in Gözünden)
Ümit' i kaç gündür görmüyorum buralarda. Sorduklarım da bilmiyor. Hasta mı oldu acaba ?
Olcay ve Can' a sordum onlarda bilmiyorlar. Nerde lan bu çocuk ?
(Olcay' ın Gözünden)
Ulan kime sorsam bilmiyor. Birinizde bilin lan !! Bilseniz şaşarım zaten. Anlaşıldı bu çocuğa kesin birşey oldu. Geçen Ümit' in bıçakladığı kişiden çok kuşkulanıyorum. Ortalarda da yok çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Bu
Teen Fiction"Dost, kara günde belli olur." demişler. Arkadaş dediğiniz mutlu günlerinizde hep yanınızdadır. Peki ya kara gün dediğimiz günlerde yanı başınızda olan insanlar var mı ? Kardeşlik herşeyden önemlidir. Gerçekten bir kardeşiniz olduğunu düşünüyorsanız...