Selam gençler 4. bölümle karşınızdayım. Umarım beğeniyorsunuzdur. Bir düşüncesi felan olan varsa yazabilir. Medyada Kübra var .D Neyse uzatmadan başlıyayım...
"Lütfen güzelim etme böyle, gözüm senden başkasını görür mü benim bitanem ?!!"
"Demekki görürmüş Olcay demekki sevmiyorsun beni !!"
Tokatı atan kişi Yaren denilen bir kızmış. Aralarında ne var merak ettim. Ne ara çıktılar bunlar ?
Aralarındaki konuşmanın çok aşk içerdiğini düşündüm. Katılmamamın iyi olacağını düşünürken bi anda kolumdan tutup konuşmaya sürükledi beni."Söylesene Ümit bu kadar kız varken ben hiçbirine baktım mı ??"
Lan noluyo şimdi iki aşığın arasına sokulmuş gibi oldum." Hmm, tabikide hayır Yaren öyle şey olur mu, çocuğun gözü senden başkasını görmüyor ?!!"
Neyseki Yaren daha çok üstelemeden affetti de barıştılar. Olcay' ı kenara alarak konuştum "Noluyo lan burda ?!!"
"Ya ben size söylemedim unuttum tabi, o kız benim 2 senedir sevgilim. Normalde bu okulda okuyordu bende mecbur bu okula geliyorum diye yazmak zorunda kaldım." Vay be hayırlı olsun 2 senelik yengemiz varmış. Bunla bir ara tanışırız artık.
Birazcık konuştuktan sonra zilin çaldığını duydum. Bende yavaş adımlarla gidip sırama oturdum. Artık dersleri dinlemem lazımdı yeter yani ilk hafta diye dinlemedik ama dersler ilerlemeye başladı.
*****************************
Dersi dinlediğim bir günün ardından çıkış zili çaldı. Okuldan çıkıp servise doğru yürümeye başladım. Ve kafama bir darbe daha...
Hep kafaya mı çalışıyor lan bunlar yetmedi mi ? Ayrıca gene neyin nesi bu ya. Mehmet ile ilgili birşeyse varya !!
"Sen kimsin lan şerefsiz ?!!" diye bağırırken kafamı toplamaya çalışıyordum. "Noldu Mehmet' e vurmak kolay dimi ?" Ulan seninde Mehmet' ininde şimdi varya gelmişini geçmişini...
Yanlız şakayı felan bırakta baya da kaslıydı hani ne diyim kolumu felan oynatamıyordum. Ani bir hareketle yüzümü kendine doğru çevirerek acayip sert bir yumruk attı. Çok acıdı lan çenem kırıldı galiba !!
"Şereşşiz şene veeyee !!!" Lan konuşamıyooom !?!! Yüzüme bir kaç tane daha vurunca zaten patlamış dudağımdan çok fazla kan gelmeye başladı. Yüzüm kırmızıdan görünmüyordu resmen.
Gözü doymayan şerefsiz elmacık kemiğime bir yumruk daha atarak karnıma diz atmaya başladı. Ölüyor gibiydim Lan. Acil bir şey bulmam lazımdı.
Tabi ya. Sabahki kavgadan kalan bıçağı belime atmıştım. Bi anda piskopat gibi gülümsemeye başladım. Artık kafam gitmişti. Deli gibiydim o zaman ne yapacağım belli olmaz yani. Belimden bıçağı çıkardığım gibi "Bana bak uzaklaş sonuçları beni ilgilendirmez ben diyim."
Yavaş yavaş gülmeye başlaması çok sinirlerimi bozdu. Çok fena gaz alıyorum ben galiba ya. Bıçağı tuttuğum gibi bacağına bir çizik attım. Bir baktım koskoca şey yerde köpek gibi sürünüyordu. Biraz derin çizik atmışım galiba.
"Noldu ha şerefsiz şimdide gülsene !!" diyerek kahkaha atmaya başladım. Kafayımı sıyırıyordum ne ? Heralde kafama çok darbe aldım ondandır.
Onu köpeği orada bırakıp hemen lavaboya doğru ilerledim. Lavaboya girdiğimde öncelikle bıçağı güzel temizledikten sonra yüzümü felan temizledim. Yüzüm hep morarık olmuştu. Ne ara yürek yedim ben bu kadar hala anlamış deyilim.
Ardından Olcay ve Can geldi. "Noldu lan çocuğu bıçaklamışsın doğrumu ha ?!!" Abi ya bende yaptığım şeyin bu kadar kötü olduğunu şimdi anladım ama ne ediyim yani siz diyin ne edebilirdim orda ?
"Merak etmeyin ya sadece ayağına çizik attım." çokta sessiz demiştim ha.
"Olum kafayımı yedin lan sen ne diyosun öylede rahat diyorki şuna bak !!" ya ben daha ne edecektim orda öldürecekti beni resmen.
"Yahu kardeşim öldürse miydi beni mecburdum böyle etmeye." Galiba çok büyük birşey etmiştim. Daha bu çocuğun tanıdıkları felan işimiz çok fazla ya.
Artık bana kızmayı bırakarak servise doğru ilerlemeye başladık. Tabikide servis bizi bekleyecek deil ya. Yürüyerek eve doğru ilerlemeye başladık.
Bu nasıl bir gündü ya çok ekşınlıydı. Benim için çok fazla. Eve vardığım gibi kendimi yatağa bıraktım. Ailem konusu hala beni endişelendiriyordu.
***************************
Sabah kafa zonklatan alarmım gene çaldı. Çok kafa ağrıtıyor ama genede hoşuma gidiyor. Neyse.
Kahvaltı ettikten sonra hep birlikte okula doğru yola koyulduk. Diyebilirsiniz ki bu çocuk akşam servis te sabah neden yürüyerek ?
Aslında bu zevklerim arasında. Sabah yürüyüşü yapmak en sevdiğim şeylerden bitanesi. İnsanın uykusu gidiyor. Kafası ferahlıyor. İyi geliyor yani. Size de denemenizi tavsiye ederim.
Neyse bu günün farklı olacağını düşünerek okula doğru ilerledim ve giriş yaptım. Ama her adımımda selam veren vardı. Ne olduda böyle oldu şimdi ?
Hiçbirini takmayarak sınıfıma doğru yol aldım. Mehmet köşede oturmuş bekliyordu. İstemeden de olsa bi güldüm. Yer kapma davasından vazgeçti sanırım.
Onu bunu bırakın da bugün dersleri gerçekten dinlemem lazımdı çok geri kalmıştım zaten. Hiçbir kızı takmayarak yerime oturup zilin çalmasını bekledim.
Katıldığım uzun bir dersten sonra zil çaldı. Ben gene Kübra' nın yanına gittim. Bu kızla bir şekil arkadaş olmam lazım ama nasıl ?
"Merhaba Kübra" diyerek el uzattım."Bu kadar kız varken neden benle uğraşıyorsun ?" diye sordu. Aslında hiç beklemediğim bir soruydu bu.
"Sadece senle arkadaş olmak istiyorum, niye böyle yapıyorsun ?" diye sordum. Abi galiba kızdan hoşlandım ben ya.
"Sadece hiç arkadaş istemiyorum." diye cevap verdi. Bende "O zaman bizde senle arkadaştan daha öte birşey oluruz." diye dememle gene suratıma bir dayak yedim. Ne dedim ben şimdi ? Kankadan felan bahsediyordum sadece.
Elbet birgün benim olur umuduyla dışarı doğru ilerlemeye başladım. Baktım Can' ın kolunda bir kız, beraber yürüyorlar. Noluyor ya !!
O deilde abi bu Can az deilmiş te haberimiz yok. İyi alışmış baya hadi bakalım. Valla ben birini ayarlarsam o kişi de Kübra olur diyim.
Kübra' yı düşünürken bi an aklıma çok iyi bir şey geldi. Romantiklik duygum mu gelişiyor ne.
Planım için birkaç tane kız lazımdı. Gereken sayıda kız ile anlaştıktan sonra zil çaldı. Birdahaki tenefüs bu olayı bitirecektim.
Dersin ardından tenefüs zili çaldı. Planımı uygulamanın vakti gelmişti.
Birkaç kız önüme geçince bende arkalarında gizlendim. Birlikte Kübra' nın önüne gittiğimizde kızlar teker teker demeye başladı "Biz, sana, yenge, demek, istiyoruz, Kübra !!"
Kübra ne olduğunu anlamadan kızlar iki yana çekildi ve ben tüm cesaretimi topladığım gibi Kübra' nın önünde eğildim ve o sözü söyledim "Kübra, benimle çıkar mısın ?"
Bölüm sonuu .s
Sevgili okurlar gittikçe uzatıyorum hikayeleri. Böyle giderse 1000 e de 2000 e de vurur. Bölüm sorusu ise Kübra' nın ne tepki vereceği. Sizce ne tepki verecek ?
Okuduğunuz için teşekkürler en kısa zamanda 5. Bölüm cıkacak takipte kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Bu
Ficção Adolescente"Dost, kara günde belli olur." demişler. Arkadaş dediğiniz mutlu günlerinizde hep yanınızdadır. Peki ya kara gün dediğimiz günlerde yanı başınızda olan insanlar var mı ? Kardeşlik herşeyden önemlidir. Gerçekten bir kardeşiniz olduğunu düşünüyorsanız...