1

28 5 78
                                    

Selam selam
Amatörce yaptığım texting gibi bir şey.

.
.

Gözümün önünde yiyişiyorlardı. Ne sikime sustum bilmiyorum. "Kuzey akşam eğlenmeye çıkıyoruz geliyor musun?" Mete dürttü birden. "Oğlum kime diyoruz lan" ayağa kalktım. "Siz gidin benim işlerim var" dedim, "hop orda dur birader! Geliyorsun dedik bitti" Sabır çektim. "İşim var dedim lan anlamıyor musun?" Fazla yükselmiştim. "Abicim iyi değilsin sen. Git dinlen" masada kalan telefonumu alıp çıktım kafeden.

Öpüşmek yasaktır tabelası asacağım şu kafeye! Ama aptallık ben de! Hak ettim. Kıza yanaşmadım şimdide böyle oldu diye deliriyorum.

Telefona düşen bildirime baktım.

@serenayacar_ yeni bir gönderi attı.

Bildirime bastım ne çıkacağını tahmin ediyorum gerçi.

Serenayacar kameraman: @canercans__ ❤️‍🔥(220 beğenme 5 yorum)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Serenayacar kameraman: @canercans__ ❤️‍🔥
(220 beğenme 5 yorum)

@selincans__ yengem çok güzel

Telefonu paramparça etmek istiyordum şu an. Telefonu kapatıp bir köşeye fırlattım şu an kafamı dağıtmam gerek.

"Abi akşam işin var mı?"
"Var Selen! Var!"

Selen korkuyla sıçradı. "Özür dilerim" deyip gitti yanımdan. Sikeyim bir de Selen'i üzdüm!

Selen'in yanına gittim. Ya konuşacağım ya da bana küsecek.

"Selen güzelim" dedim, "hı?" Dedi yüzüme bakmadan. Yanına oturdum. "Prensesim özür dilerim o an için, bir şeye sinirlenmiştim. Akşam işim yok ne isteyeceksin?" Kafasını kaldırdı. "Yok vardır yoksa var demezsin" dedi, "güzelim, salak Mete bugün sordu zaten sinirliydim ona yükseldim sen de sorunca aynı kafa kaldı bende" Mete dediğimde kafasını kaldırmıştı. Umarım düşündüğüm şey değildir. "Söyle ne isteyeceksin?" Diye sordum tekrar. "Kızlarla dışarı çıkacaktım da" suskun oldu. Anladım harçlığı bitmiş.

"Hangi arkadaşlar?" Derin nefes aldı. "Selin, Arzu ve Serenay" dedi, "aradığımda veya yazdığımda mesajlarıma bak tamam mı? Ve bunu da al" kartımı ona verdim. Gülümseyip boynuma atladı. "Teşekkürler abiciğim" öptü. "Tamam yılışma hadi hazırlan seni ben bırakayım hem yerini bilmiş olurum" gülümseyip başıyla onayladı.

Odadan çıkıp onun hazırlanmasını bekledim iki saat. Maşallah bana şakasız iki saat bekledim. "Hazırım abi" Bana burun kıvırdı. "Ya git güzel şeyler giy" üstüm gayet iyiydi. "Gayet iyi ne varmış?" Göz devirdi. "Ne mi var? Takım elbise var üzerinde lan! Git rahat şeyler giy. Sana aldıklarımı giy" beni zorla odaya itti.

"Bak güzel oldun hem deri cekette yakışmış, doksanlar havası" göz kırpıp öpücük attı.

Onu buluşacakları yere getirdim. "Kapımı aç" dedi, göz devirdim. "Özel şoförün değilim abinim" omzuma vurdu. "Ya uf!" Kısa bir sırıtış sonrası gidip kapısını açtım.

Kuzey yönüne ait olan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin