"Mete kapatıyoruz hadi evine paşam" dedim, gözleri kocaman açıldı saate baktı. "Dur dur ben de size geliyorum" tek kaşım havalandı. "Tamam" dedim masaları toparladık.
Selen arıyordu. "Efendim güzelim" dedim, "nerde kaldınız?" Gözlerimi kıstım. "Kaldınız?" Telefonu suratıma kapattı. Dönüp Mete'ye baktım. "Ne bakıyorsun Kuzey bin gidelim" bir tane çarpacağım ağzına.
Eve gelince indim de salak Mete inmedi. "Mete in aşağı" hemen indi. Sabırla bekledim sadece.
Selen beni görünce kenara çekilip bizi içeri aldı. "Selen içeri gel" dedim sert bir ses tonuyla. "Geliyorum!" Selen gelince Mete yanımdan kalktı. "Kuzey bak kızma ama kızmakta haklısın" ikisine bakmaya devam ettim. "Ne zamandan beri?" Selen şaşırdı. "Selen cevap ver" dudaklarını birbirine bastırdı.
"Selen! Mete sen söyle Allah aşkına! Mete Ağzını açacağı sırada Selen konuştu. "Üç ay" kaşlarımı çattım.
"Mete niye kız kardeşime yürüdün?" Selen'i başımla işaret edip odasına gönderdim.
"Kuzey çok denedim ama Selen altı ay önce birlikte olana kadar üç ay peşimden koştu. Kaç kez sana söylemekle tehdit ettim ancak anlamıyordu. Belki benden tiksinir gider diye onunla konuştum ama işler öyle yürümedi" Ne diyebilirim ki?
"Her neyse eğer dünki gibi beni üzersen kafanı yararım" güldü. "Saçmalama asla" dedi. "Selen!" Selen korkuyla yanıma geldi.
"Selen ayrılmamız lazım abin beni dövmekle tehdit etti" Mete'ye şaşkınlıkla baktım. İt oğlu it. "Ne? Abi? Sen de hemen kaçıyor musun?!" Kollarımı sıvadım. "Şaka yaptım kız" diyip sarıldı.
"Mete ayrıl yoksa döverim ciddiyim" dedim, alayla güldü. "Ciddiyim Mete" dedim, "Geç o işi Kuzey" dedi.
Mete'yi yakalayıp bir tane yumruk attım. "Lan?!" Diye bağırdı. "Abi!" Tuttum Yakasını. "Ayrılıyor musun?" Diye sordum tekrar. "Hayır lan ayrılmıyorum!" Yakasını bıraktım.
Selen omzuma vurdu. "Kötüsün!" Göz devirdi. "Hadi Mete git evine. Ayrılmadınız" Yanağını tuta tuta kapıya geldik.
Kapı çalmıştı o an. Mete kapıyı açtı. Karşımızda Serenay duruyordu. Mete ona selam verip aşağı indi. Serenay bize ne oldu bakışı atıyordu.
"Hop dur Serenay. Niye geldin?" Diyerek durdu Selen onu. "Selen saçmalama çekil konuşalım. Ayrıca ben Kuzey'e geldim" Selen alayla gülüp içeri gitti.
Kollarımı bağdaş yapıp ona baktım. "Kuzey bakma bana öyle. Konuşmaya geldim" kenara çekildim. İçeri girdi. Direkt balkona gidince peşinden gittim.
"Kuzey bana kızacaksın ama ne yapacağım? Kendimi nasıl affettreceğim Caner'e" Sabır çektim. "O kız sana yardımcı olur hem kardeşi değil mi?" Kolumdan tutup yanına oturttu. "O da bana kızıyor. Menfaat için o zaman doğruyu söyledi. Yani seninle sevgili olmak için" alayla güldüm. "Ben seni daha önce uyarmıştım" deyip ayağa kalktım. Ona evden çıkması için bakış attım.
Ancak bana öyle bir bakıyordu ki... büyük koyu kahve gözleri, dağınık topuz esmer saçları... "Ya lütfen saçmalama Kuzey! Bu yüzden benimle konuşmayı kesemezsin değil mi?" Ayağa kalktı o da. "Gerçekten kötüyüm. Selen'de benimle konuşmuyor sırf o mete-" durdu hemen. "Mete yüzünden" Diye devam ettirdim. "Serenay siz de doğru değilsiniz o da ancak onu da anla bak sen de ne haldesin. Hala o itin peşinden koşan sensin" dedim, cıkladı. "Ama yok o koşacak!" Çantasını alıp çıktı evden.
Selen gelmişti yanıma. "Aptala bak ya! Sen de konuşma şununla! Bıkmadın mı? Uzak dur ya! Madem çok istiyordun açılsaydın abi!" Oflayıp onu içeri gönderdim.
"Alo ali nerdesin oğlum"
"Bizim mekandayım"
"Tamam geliyorum"Toparlanıp Ali'nin yanına gittim. Sikerler aşkını.
Ali beni ağırladı selamlamayla. "Ne oldu dökül paşam" içerlendim. "Yine kapıma o it için geldi. Ne yapabilirim falan dedi" dedim, "Sen ne dedin?" Ona baktım göz ucuyla. "Ne diyim? Ben seni uyardım dedim" Ali omzuma vurdu. "Bak dost seni sevmeyen limandan uzak dur yanaşma" dedi, bir an öfkeyle elimdeki bardağı tezgaha vurdum.
"Ali umrumda değil artık! Ben kuzeysem istediğimi alırım! Bıktım artık anlıyor musun? Aptallık ettim sustum ama yok o kız benim!" Son yudumu da diktim kafama. "Hata yapıyorsun Kuzey" Aldım eşyalarımı çıktım mekandan.
Madem öyle Serenay Hanım bu saatten sonra, ya benim ya o itin.
Acaba Kuzey neler yapacak?
Nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey yönüne ait olan
Literatura FemininaAmatör yazım!! Kuzey liseden beri arkadaş olduğu Serenay'a aşıktır ancak hep içinde saklamıştır. Taa ki Sevdiği kadının yanında başka erkeği görene kadar. "Ali umrumda değil! Ben Kuzey'sem istediğimi alırım!" Erkeğin ağzından aşk