3

10 3 0
                                    

Kuzey

Serenay kafeye gelmişti. "Kuzey ne yapacağım ben? Sırf dün doğruları söylediğim için tartıştı benimle" elimdeki bardağı masaya bıraktım.

"Sik kafalının tekiyle sevgili olma hatasına düşen sensin Serenay" dedim, "Kuzey!" Diye kızdı bana. Yüzüne doğru eğildim "Serenay öfkeni bana değil git sevgiline çıkart. Siz beni ilgilendirmiyorsunuz" bir süre yüzüne baktım. "Hele o it sevgilin hiç" doğruldum tekrar.

"Ama Kuzey bak şimdi siz gittiniz benimle tartıştı şimdi de konuşmuyor" sildiğim bardağı sinirle tezgaha bıraktım. "Sevmiyorsa bir hafta sonra koluna takar bir kızı ha eğer seviyorsa da kalkar gelir zaten!" İrkildi. "Bana niye kızgınsın?" Ters ters baktım. Dünki olayı hemen de unutmuş.

"Neyse Selen ne yapıyor?" Dedi, "en son sizi engellemişti" gözleri kocaman açıldı. "Ne?!"
"Ne bekliyordun? Hepiniz ayıksınız ama o içmiş bir de yanındaki itin kuzeni kardeşime-" Sabır çektim. "Açtırma ağzımı. Zaten diğer kızı da yeni tanıyor" tek kaşı havalandı. "İsmi neydi o kızın" ofladım. "Ne bileyim? İlgimi çekmiyor aynı abisi" göz devirdi.

"Serenay git sevgilinle uğraş git tribini ona at Allah aşkına" Serenay çantasını aldı. "İyi be sende iyice uzaklaştın benden" ona hiç kulak asmadım.

Kısa süre sonra Mete geldi yanıma. "Abi bak bir şey konuşmam lazım seninle ama tek ben değil. Sen ne zaman sakinsen söyle o zaman konuşuruz" kafasında kıracağım bardağı. "Söyle lan işte." Cıkladı.

Telefona mesaj gelince baktım. Selen fotoğraf atmıştı.

 Selen fotoğraf atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selen'im: seç bakalım abişş ne giyeyim? Yanına geleceğim güzel şey seç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selen'im: seç bakalım abişş ne giyeyim? Yanına geleceğim güzel şey seç

"Sevgili mi yaptın ne bu mesaj?"
"Yok Selen yazdı"

"Ne diyor?"
"Kıyafet seç diyor"
"Bakayım mı?"

Gösterdim. "Alttaki daha iyi ya" dedi, "bence de diğeri çok kısa kalır ona" dedim, "aynen ya" göz ucuyla baktım ona. "Sen ve o arkadaş bana bu akşam anlatın ya sonra ben öğrenmeyeyim" yutkundu.

Selen'im: cevap versene ayı

İkimizde telefona baktık. "Aha gerçek yüzü işte" dedim.

Selen'im: bb gidiyom Rana, Baran ve Gamze'ye soracağım onlar söyler zaten biliyorsun Baran kombin meraklısı

Mete mesajı görmüştü. Ona baktığımda kendini zor tutuyordu. Belli işte. Ama ben onlara söylediklerinde soracağım hesap.

Selen'im: hepsi görüldü attı Baran alttaki gözlüğü takıp üstteki kombini yap dedi

Selen'im: görüldü atma lan hödük!

Siz: Selen alttakini giy güzelim

Selen'im: tamam he

"Baran?" Dedi Mete, "çocukluk arkadaşı"
"Hmm öyle mi" kudur sen daha çok kudur sonra ben neyse.

Yarım saat sonra Selen gelmişti ama Baran'ın dediği şekilde kombin yapmıştı. "Selam abi ve Mete" deyip sarıldı bana. "Kızım sana ne dedim ben? İkimiz onu seçmiştik" Mete'ye baktı. "O halde daha da iyi oldu bunu seçmem" dedi, "zevksiz Baran" dedim.

"Ha abi Baran'la pizza yemeye gideceğiz haberin olsun sonra Ayşe teyze beni yemeğe çağırdı" diyip güldü. "Ben gidiyorum Kuzey" Mete sabırla iç çekti.
"Burda yiyin? Kızım pizza" dedim, "ondan geldim. Bekliyorum Baran'ı" dedi.

"Neyse biraz daha durayım" Mete'nin dediğine Selen güldü. "Selen git masada otur akşam konuşacaklarımız var" Selen'i kırmak istemiyordum ama bu konuyu konuşmalıyız. Babamın yokluğunda beni babası bildi bir abiden fazlasıydım ancak şimdi her şeyi saklaması benden... yetersiz mi kalıyorum artık ona?

On beş dakika sonra Baran geldi. "Kumru gidip sipariş alsana" Kumru yanlarına gitti. "Baran bu mu?" Mete'yi onayladım.

"Kenan üç dilim sosisli ve iki dilim sosis, sucuk, kaşarlı pizza ver" dedi Kumru. Kumru siparişi götürcekken Mete elinden kapıp yanlarına gitti.

İkisini uzaktan izledim bir süre. Evet haklıydım Mete ve Selen'in arasında bir şey vardı.

Hayırlısı akşamına söylerler inşallah.

Kuzey yönüne ait olan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin