Selen
Odamın kapısını kapatıp hemen Mete'ye yazdım.
Siz: Mete bak vallahi yok öyle bir şey!
Siz: Mete!
Siz: Mete hala sana açıklama yapıyorum!
Mete: yapma kızım yapma! Sana açıklama mı yap dedim?
Siz: Mete anlamıyor musun? Hala seviyorum! Sen de sevmesen böyle davranmazsın!
Mete: Kuzey'in kardeşi ve eski zamanların hatrına böyleydim anla. Sana ve yeni sevgiline mutluluklar kız kardeşim!
Siz: Mete kes sesini! Tamam git abima sor ben öpmüş müyüm? Hem tavırların kıskanıyordu
Mete: kes Allah aşkına ya! Bayağı bayağı flört etme aşamasına gelmişsin
Siz: Mete bak ciddiyim... seninle ufak bir tartışma yüzünden ayrıldığımızı nasıl söylersin? Yazmanı bekledim ama yapmadın! Direkt ayrıldık ilan ettin...
Ses kaydını açtım. "Ciddiyim bir şey yapmadım! Ben bizi ayrılmış saymıyorum bile Mete ama sen benimle konuşmadın bile" sesi atıp ağlamaya devam ettim.
Umarım abim duymuyordur...
Mete: Selen ağlama.
Telefon çalmaya başladı. Açmadım. Olay büyürse abim duyacak.
Siz: abim duysun istemiyorum Mete
Mete: duysun! Aç şu telefonunu. Ağlama diyorum
Mete: nereye gittin?
Mete: Selen!
Mete: Selen ağlama! Aç şu telefonu
Telefonu sessiz almıştım. Baş ağrılarımla kendimi yatağa attım. Uyumaya çalıştım ama zordu.
Sabah şişmiş gözlerle kalktım. Kendimi hemen banyoya attım.
Çıkınca telefona baktım. Bir sürü mesaj ve arama vardı.
Ne diyecektim ona?
Mete: müsait olunca beni ara Selen. Böyle kaçamazsın benden
Siz: Mete benden kaçan sendin. Tek tartışmayla ayrıldığımızı düşündün. Ben ayrılmadım senden
Mete: arıyorum aç hatta hazırlan buluşuyoruz
Siz: peki konuşalım her şeyi
Abim gitmişti. Hızlıca hazırlanıp evden çıktım. Mete'nin dediği yere geldim.
"Mete konuşalım her şeyi" dedim, "önce kahvaltı yapalım" dalga mı geçiyordu? "Mete konuşalım işte bitsin gitsin sonuçta tek taraflı ayrıldın ya benden" sabır çekti. "Güzelim açsın gel kahvaltı edelim sakin sakin konuşalım" dedi. "Sakin olman için gözlerim şişene kadar ağlamam mı gerekiyordu?" Gidecekken kolumu tutup beni kendisine çekti. "Selen kahvaltı yap sonra konuşuruz ve gideceksen o zaman gidersin" gözlerimin içine bakıyordu. "T-tamam" gülümseyip beni içeriye soktu. Boş bir masaya geçtik.
"Ben tokum güzelim sen kahvaltı yap" cıkladım. "Sadece tost yiyeceğim" tost sipariş verdim.
"Konuşmaya başlayalım Mete"
Derin bir nefes aldı. "Selen özür dilerim o saçma tartışma yüzünden böyle kaçmamalıydım. Sen de bana bir şey yazmayınca artık yüzümü görmek istemiyorsun sandım. Kör olmuştum haklı olan sendin" dedi kafasını eğdi yere. "Dün dediklerin? Niye bana inanmmadın... öpmedim onu" elimi tuttu. "Öfkeden gözüm karardı. O yorumları görünce delirdim o da öyle deyince çekip gittim. Ne yapsan haklısın." Dedi.
"Selen abin şüphe duyuyor. Dün kıskançlıktan kudurdum yanında" Başımı salladım. "Bence de çünkü ben onun yanında saçmaladım biraz o da anladı bence." Dedim. "Tamam söyleyelim. Çıkalım diyelim biz sevgiliyiz" Diye, "vay kardeşim öyle misiniz?" Ali abi gelmişti.
"Ali-"
"Ya Ali. Ulan bana niye söylemediniz? Senden beklemezdim ufaklık" dedi, haksız değil. "Kuzey'e anlatın ben kaçar gençler siz takılın ama sakın Mete sakın ileri bir şey yapma yararım başını" Mete güldü. "Gevşek gevşek konuşma Ali yallah" Ali abi bu kez ciddi ciddi baktı. "Oğlum sen mal mısın? Kız kuzenim lan kuzenim yardırma kafanı bana" Mete'ye sus diye baktım. "Sen git Ali abi" dedim, "Mete sussana! Tamam anlatalım abime ama abim biraz durgunlaşsın sonra" Mete cıkladı."Çıkıp söyeyelim akşam" ofladım. "Oflama tostunu ye kalkalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey yönüne ait olan
ChickLitAmatör yazım!! Kuzey liseden beri arkadaş olduğu Serenay'a aşıktır ancak hep içinde saklamıştır. Taa ki Sevdiği kadının yanında başka erkeği görene kadar. "Ali umrumda değil! Ben Kuzey'sem istediğimi alırım!" Erkeğin ağzından aşk