0.3 - kıskanç

545 41 2
                                    

Merhaba, yeniden hoş geldiniz.

Ek bilgi:
Giray 28 yaşındadır.

••

Giray ve Demir kalkıp çalışma odasına giderken Defne ise oturma odasını toplamış, kendine kahve yapıp koltukta oturmuştu. Televizyondan izleyecek bir şeyler ararken telefonu çalınca televizyonu bırakıp telefonuna döndü.

Arayan Rüzgar'dı.

"Ay ay sen beni arar mıydın?" Diyerek telefonu açtı Defne. "Tamam tamam şaka yaptım. Kızma hemen yakışıklı." Diyip hafifçe kıkırdadı. Havadan sudan biraz konuştuktan sonra, "Tamam yarın buluşuruz. Öptüm!" diyerek telefonu kapattı.

"Kiminle konuşuyordun?" Arkasından gelen sesle biraz irkilip oraya döndü. Giray'ın aşağıda olduğunu bilmiyordu. Garipseyerek, "Arkadaşımla." diye bir cevap verdi. "Nasıl bir arkadaş o? Yakışıklım demeler, canım cicimli konuşmalar.." Giray'ın üzerindeki gergin havayı hissetmişti Defne ve bu tavırları hoşuna gitmişti. "Seni neden ilgilendiriyor Giray abi?" Diye sordu alayla. "Abin sayılırım." Dedi Giray Defne'nin gözlerine bakmadan. Hala birbirlerine alayla cevaplar veriyorlardı ama 'abin' demek Giray için ağırdı.

"Abim bana böyle şeyler sormaz Giray abi." Dedi Defne ve bitmiş kahve bardağını alarak mutfağa girdi. Giray arkasından gelmişti. "Bize de kahve yapabilir misin?" Diye sordu. "Yaparım. Sen git ben getiririm." Defne'nin ne dediğini umursamadan sandalyeye oturmuş onu izlemeye devam etmişti.

"Beni anlamıyorsun değil mi?" Diye sordu Giray. "Neyi anlamıyorum Giray abi?" Giray ayağı kalkıp Defne'ye arkasından yaklaştı. Tezgaha dönük olduğundan Giray arkasından yaklaşıp onu tezgaha sıkıştırmıştı. "Bunu.." Kulagina tahrik edici bir şekilde fısıldayıp boynunu koklamıştı. "Neden böyle yapıyorsun?" Diye fısıltıyla sordu Defne. "Sadece cesaretli değilim. Abine bunu yapmamalıyım. Aramızda 7 yaş var." Defne yüzünü Giray'a döndü. "Bana sadece sürekli 'küçüksün, küçüksün.' diyorsun Giray. Korkağın tekisin." Giray sadece Defne'nin gözlerine bakmaya devam etti.

Çekiniyordu. Çocukluk arkadaşının kardeşinden hoşlanmamalıydı. Bu ona göre yanlıştı. Aşıktı belki de ama arkadaşı hislerinden daha önemli geliyordu. Defne'ye olan hislerini durdurmalı, arkadaşına ihanet etmemeliydi.

"Giray sana karşı hislerimi engelleyemiyorum.." Defne sağ elini Giray'ın yanaklarına koydu. Giray engel olmalıydı ona, kendisine yaklaşmasına izin vermemeliydi ama karşı koyamıyordu. "Ben sana asla dayanamıyorum Defne.. Yanlış olduğunu hissettiğim halde kendime engel olmak istemiyorum." Giray'da kendi elini Defne'nin yanağına koydu. Gözleri birbirilerini yiyordu. Giray kendini toplayıp uzaklaştı.

"Giray...." Defne biraz yaklaştı. "Hayır bunu yapmamalıyım." Giray arkadaşına ihanet etmemeliydi. Kendini Defne'den uzak tutan tek şey buydu. "Giray ben.." Defne ellerini Giray'ın yanağına koyup parmak uçlarına yükselip dudaklarına yapıştı.

Giray hissettiği dudaklarla başta kendini tutamayıp, belini kavrayıp dudaklarını öptü. "Giray gelmiyor musun!" Demir'in sesiyle ikisi de yavaşça birbirinden ayrıldı. "Defne.. Yapma." Defne'den ayrılıp üst kata Demir'in yanına gitti.

***
Bölüm sonu

abimin arkadaşı | tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin