0.6 - sana dayanamıyorum

431 31 0
                                    

Hello!

~~~

"Kusura bakma Yasemin ama işlerim var. Birisiyle ilgilenmem gerek." Derken Defne'ye bakıyordu.

Defne somurtmaya devam ederken kafasını tekrar başka tarafa çevirdi. "Başka zaman konuşuruz o zaman olur mu?" Diye ısrar etti hala Yasemin.

"Bilmiyorum bakarız." Diye cevap verdi Giray.

Bolmoyorom bokoroz! Defne bu sözlerle iyice sinirlenmişti.

"Numaramı vereyim o zaman? Kayıtlı mıydı sende?" Hala flörtöz bir şekilde konuşmaya devam ediyordu ve Defne'nin sinirleri daha da bozuyordu.

"Emin değilim." Giray'in cevabını duyunca çantasından kalem çıkardı.

"Sanki hayatı boyunca bu anı bekliyordu.." Diye söylendi Defne.

"Bir şey mi dedin tatlım?" Dedi Yasemin. "Evet. Seni ilgilendirmiyor ama duyman gerekseydi sesli söylerdim." Diye ters ters konuştu.

"Elini versene Giray." Dedi Yasemin.

"Evet elini versene Yasemin'e Giray?." Giray isteksizce elini uzattı.

"Numaramı yazdım. Kaydedersin." Dedi ve kalemi çantasına koydu. Defne daha fazla tahammül edemeyeceğini anladığında kolunu Giray'dan kurtarıp oradan uzaklaşmaya başladı.

"Defne!!" Giray peşinden gidecekken Yasemin kolunu tuttu. "Kuzenin falan mı?" Diye sordu.

"Hayır değil. Sende bir daha rahatsız etme beni." Beklemeden Defne'nin peşine ilerledi.

••

"Defne çıldırtma beni neredesin?" Diye sinirli bir şekilde telefona doğru konuştu Giray.

"Seni ilgilendirmez Yasemin ile güzelce date yapabilirsin bende keyfime bakıyorum."

Giray derince nefes aldı. "Nerede olduğunu söyle artık. Yarım saattir seni arıyorum." Dedi.

"Of en alt kattayım. Alışveriş yapıyorum sal beni!" Telefonu Giray'ın yüzüne kapattı.

••

"Sonunda buldum Defne!" Giray hızlıca Defne'nin yanına geldi.

"Neden geldin?" Defne istifini bozmadan elbise bakmaya devam ederken konuşmuştu. "Şaka mı yapıyorsun?" Diye sordu Giray.

"Hayır gayet ciddiyim. Neyse elbise deneyeceğim." Kabinlere doğru ilerleyip içeriye girdi.

Bir süre sonra kabinden çıktığında, karşıdaki koltukta oturan Giray'ı gördü.

"Nasıl olmuş?" Giray gözlerini kocaman açmıştı.

"Nerede giyeceksin sen bunu?" Diye sordu.

"Bilmem alıyorum işte, olmuş mu onu söyle." Aynadan kendine bakıyordu. Toz pembe saten kumaştan uzun bir elbiseydi. Göğüs kısmı düz ama yandan derin yırtmacı vardı. Sade ve aşırı hoş bir elbiseydi.

"Olmamış." Dedi Giray.

Aksine, efsane görünüyordu. İçindeki hisleri engelleyemese de doğrusunu söylemek istememişti. "Alıyorum o zaman çünkü güzel olduğu ortada değil mi? Ayrıca fermuarı zor kapattım açabileceğimi zannetmiyorum. Yardım eder misin?"

Giray ayağı kalkıp Defne'yi belinden tutup kabine doğru ilerletti.

"İçeriye gir demedim fermuarı aç dedim." Dedi Defne huysuz bir tavırla.

Kabindeki aynanın karşısında Giray arkasında duruyordu. "Dışarıda açamam kalçalarına kadar iniyor fermuar."

Yavaşça aşağıya indirirken aynadan Defne'ye bakıp durdu. Açtıktan sonra Defne Giray'a isteksizce, "Sağol." Dedi.

Giray hala Defne'ye bakmaya devam ediyordu. "Çıkmayacak mısın?" Diye sordu. "Bilmem.." Elini beline yerleştirip Defne'ye yaklaşmaya başladı. "Sana dayanamıyorum, kendimi tutamıyorum Defne.."

***

Bölüm Sonusu!

Muaahhhh...

abimin arkadaşı | tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin