Eehh dedik size kısa hikaye diye, finalişkoo..
••
/ 1 hafta sonra / Defne'denÇalan kapıyla aşağıya indim. Ne güzel odamda takılıyordum yahu.
"Geldim-" Kapıyı açtığımda karşımda Giray'ı gördüm. Bir haftadır görmüyordum onu, en son Burak ile bizde yemeğe kalmışlardı. O günün sabahı Burak ve Demir abim evdeyken, Giray yoktu.
"Abim evde değil." Derken beni dinlemeden içeriye adımladı. Deja vu olmuş gibi hissettim bir anlığına..
"Abine değil sana geldim zaten." Yürürken konuşmuştu. Kapıyı kapatıp içeriye giden Giray'ın peşinden gittim.
"Neyden bahsediyorsun? Noldu?" Kafasını kaşıdı dalgınlıkla, bir kaç dakika duraksadı ve ardından konuştu.
"Ben cok düşündüm ve bir karara vardım Defne." Merakla lafını devam ettirmesini bekledim. "Haklıydın. Seni sevmeyi engellemeye çalıştıkça, bana inatmış gibi daha da arttı. Korkak gibi kenarda durmayacağım artık, seni seviyorum. Bunu daha fazla saklamak istemiyorum."
Ellerimi tuttu, "Emin misin Giray? Peki ya abim?" Diye sordum. "Baya çekiniyorsun falan ya ondan."
"Abinle konuşacağım. Anlayışla karşılamasını ümit ediyorum ama aksi olsa bile, ben artık dayanamıyorum."
Gülümsedim. "Abim sandığın kadar katı değil, boşuna kafanda kuruyorsun."
Ellerini yanaklarıma koyup yüzüme eğildi, "Artık farkındayım. Önemli olan bu değil mi? Ayrıca seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum." Dudaklarımızı birleştirdik. Doya doya, kokusunu içime çekerek öptüm onu, özlemle..
***
"Sakin ol Giray." Mutfakta tabaklara kek koyarken Giray'la konuşuyordum. Akşam abim geldiğinde konuşacaktı ama hala konuşmamıştı. Stresten elleri titriyordu çocuğumun napsın.
"Abim katı bir adam değildir. Dünya tatlısıdır." Giray mutfak kapısına bakmayı bırakıp bana döndü, "Öyle olabilir ama konu sen olunca pek te dünya tatlısı olmuyor."
Kıkırdadım. "Evet biraz kıskançtır."
"Hadi burada bekleyerek vakit kaybediyoruz. Gidelim." Beraber tabakları alıp içeriye geçtik. Giray otursun diye abimin yanına oturmadım. Tekli koltuğa onların çaprazına oturdum.
Yarım saat geçtikten sonra Giray telefonunu eline aldı. Birkaç şey yaptıktan sonra telefonuma bildirim geldi.
Gönderen: Giray
- Abinle yalnız konuşabilir miyim? Lavaboya gidiyorum diyerek kalksan olur mu güzelim?Fazla stres yaptığını düşünüyordum. Abimin aşırı tepki vereceği aklımın ucundan bile geçmiyordu.
Yine de Giray'ı rahatlatmak adına lavaboya gidiyorum diyerek ayağı kalktım.
Yazardan
Defne gittikten sonra Giray boğazını temizleyip oturusunu düzeltirken Demir'in dikkatini çekmişti. Oturduğu yerde Giray'a dönüp baktı, bir şey olduğunu anlamıştı.
"Evet Giray söyle artık."
Demir'in tepkisine şaşırsa da bir şey demedi, "Demie benim seninle konuşmam gereken bir şey var."
Sabahtan beri diyeceği şeyi beklediği için Demir göz devirdi. "Evet biliyorum." Dedi.
Giray garipseyerek durdu, "Neyi biliyorsun?" Jin gülümsedi. "Defne ve seni biliyorum."
2 Gün Sonra °°
♡ Defne ♡"Abi bak sana çilekli pasta yaptık." Abimin önüne pastayı bırakıp ayağı kalktım.
"Buyurun efendim." Abim gülümseyerek pastayı alıp yedi.
"Evet bu tribimi bozmak için atılmış büyük bir adımdı. Tebrik ediyorum."
Giray, "Demir gerçekten en başından sana söylemedik diye 2 gündür kölen ettin bizi." Dediğinde başımı salladım.
"Sus yeni damat, kalk bana kola getir." Dediğinde kahkaha attım, "Senin abimden çekeceğin var geçmiş olsun sevgilim."
****
finitoo~~
ig: lahmacundora
main: lahmacundora
ŞİMDİ OKUDUĞUN
abimin arkadaşı | tamamlandı
Fiksi Remajakısa hikaye, yaş farkı ** "Yüzüme baksana Defne.." Giray elini Defne'nin çenesine koyup yüzünü çevirdi. Bu sefer Defne'nin kaçacak yeri kalmamıştı. "Çekilmeyecek misin?" Diye sordu Defne fısıltıyla, sesi içine kaçmıştı sanki. "Çekileyim mi?" Defne c...