0.5 - sinema date

416 36 2
                                    

Merhaba, keyifli okumalar..

•• 2 Gün Sonra ••

"Abi!" Saat 6 gibi aşağıya inip abime seslendim. Çantamı omzuma atıp hırkamı düzelttim. İspanyol paça açık mavi hafif düşük bel pantolon, beyaz crop ve üstüne koyu lacivert oversize hırka giymiştim.

"Efendim Defne?" Demir, Giray ile kahve içerken Defne aşağıya inmişti. İki yakışıklı da pür dikkat ona bakıyordu. "Şey ben dışarıya çıkıyorum."

Demir tek kaşını kaldırıp Defne'ye baktı. "Bu aralar evde durmuyoruz Defne hanım?" Tek kolunu koltuğa yasladı. "Of abi sinemaya gidicem sadece 10 gibi dönerim." Telefonunu ve anahtarını çantaya koyuyordu o sırada.

"Kiminle gidiceksin?" Diye sordu Demir.
Giray o an çok rahatlamıştı çünkü kendisi bu soruyu soramıyordu. "Of işte Eren, Alper, Miray ile birlikte."

Demir güldü hafifçe, "Kardeşim senin hiç kız arkadaşın yok mu?" Dedi. "Bana mı çektin sen naptın? Her gün farklı birisi yanında, neyse tamam en azından Eren'i tanıyorum iyi çocuk. Gidin bakalım."

Defne gülüp abisinin yanağını öptü. "Off cüzdanımı unutmuşum." Diyerek hızlıca tekrar odasına döndü.

"Demir." Giray'ın sesiyle ona döndü Demir. "Efendim kardeşim?"

Giray biraz tereddüt etse de konuşmaya devam etti. "Emin misin güvenilir olduklarından? İstersen Defne'yi ben götürebilirim. Zaten eve gidicektim." Dedi.

"Aslında bir iki kez görmüştüm çocuğu ama sana daha çok güveniyorum. Olur tamam. Bende Burcu'nun yanına gideyim. Gönlünü almam gerekti." Diye cevap verdi.

••

"Çıkıyorum ben!" Defne geldiğinde Giray ayağı kalktı. "Hadi."

Defne durup Giray'a baktı. "Sen nereye?" Diye sordu.

"Abin tembihledi, benimle gidicekmişsin." Cha bir an Giray'in yüzüne baktı.

"Of saçmalama, abi-" Giray hemen Defne'yi susturdu. "Abin sevgilisinin yanına gitti boşuna bağırma. Hadi düş önüme."

Beraber evden çıkıp arabaya bindiler. "Sinemada çocuk gibi benimle gelmeyeceksin değil mi?" Diye sordu Defne.

"Elinden tutup tuvalete de götürürüm sen merak etme." Giray'ın alaylı sesine görmese bile göz devirdi Defne.

Giray cidden de onunla beraber AVM'ye girmişti. Defne onun önünde umursamadan yürüdü. Sinema bölümüne gelince biraz etrafta göz gezdirdi. "Kime bakınıp duruyorsun?"

Defne ona bakmadan cevap verdi, "Arkadaşlarıma."

"Onlara gerek yok ben buradayım işte." Dedi Giray.

"Planımı bozmak istemiyorum Giray abi. Abimin seni tembihlediğine hiç inanmadım zaten, en fazla sinemanın önüne bırakmanı söylemiştir." Kollarını göğsünün altına yerleştirmiş hesap sorarcasına Giray'a bakıyordu.

"Hadi girelim işte sinemaya, gel." Giray, Defne'yi tutmuş ilerletmeye başlamıştı.

Sıraya girdiklerinde Defne telefonunu çıkartıp arkadaşlarına haber verdi. "Senin yüzünden çocukları ekmiş gibi oldum. Of!"

Giray 2 bilet alıp filme direkt girdi. "Ne filmi bu?" Diye sordu Defne oturduklarında. "Bilmiyorum ne gelirse onu aldım. En popüler şu an hangisiyse onu verdi." Dedi.

Müstakbel Suçlar

"Giray ne bu?" Diye sordu Defne gerginlikle, "Korku filmi sanırım. Bakayım." Diyerek elindeki bilete baktı. "Evet korku filmiymiş."

Defne hemen Giray'a döndü, "Giray abi sen manyak mısın? Korku filmlerinden hoşlanmıyorum!" Diye söylenirken çoktan ayağı kalkmıştı.

"Otur nereye gidiyorsun? Hiçbir sey olmaz gel." Defne'yi tutup tekrar koltuğa oturttu ve film başladığında Defne'nin çıkma ihtimali de düşmüştü.

Gerginlikle yürüyüp tüm salonda dikkat çekmek istemezdi.

••

"Giray abi allah seni ne yapmasın, neşterle mi kesiyor o?"

Defne yüzünü eliyle bütünleştirmişti. Gözünü kapatmaktan mısırla ilgilenememişti, Giray ise Defne'nin bu halleriyle eğleniyordu. "Benim keyfim yerinde Defne."

••

"Yaklaşma bana ya!" Salondan çıktıklarında Defne daha çok sinirlenmişti.

"Ya tamam ama cidden özür dilerim. Bilmiyordum allah belamı versin ki!" Giray Defne'yi ikna etmek için kırk takla atıyordu.

"Aa Giray!"

Defne önde Giray arkada yürürken başka bir kız sesi gelmişti arkalarından. "Selam Yasemin." Giray keyifsizce selam vermişti.

"Nasılsın? Yanındaki kardeşin mi? Hiç bahsetmemiştin." Diyerek iğneleyici bir şekilde konuşmuştu.

"Sence kardeşi gibi mi duruyorum, gözlerin mi bozuk?" Defne Giray'a fırsat vermeden atılmıştı.

"Hemen alınma canım ya." Dedi Yasemin.

"Neden alınayım?" Diyerek göz devirdi ve başka tarafa döndü Defne

"İyiyim Yasemin ama şu an işlerimiz var." Dedi Giray, gerginliğinde elbette farkındaydı.

Defne kollarını göğsünün altında birleştirmiş başka tarafa bakıp duruyordu. Sinirlerinin bozulduğu belliydi.

"Bir saniye bekle,"

Elini hafifçe Giray'ın omzuna koymuş, flörtöz bir şekilde konuşuyordu. "Yarın için spordan sonra işin var mı? Beraber bir şeyler yapsak olur mu?" Diye sordu.

Defne öfkeden derin derin nefes almaya başlamıştı. "Ben AVM'de dolaşıcam Giray abi işin bitince ararsın." Dedi ama Giray kolunu tutup gitmesine izin vermedi.

abimin arkadaşı | tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin