Sürpriz için hazırlanmıştım.Çıkmak için kapıya yöneldim ve annemle karşılaştım.
"Bakıyorum da bazıları iyi alıştı mutlu mutlu ortalarda geziyormuş.Neden okula gitmedin bebeğim." Dedi annem mutfağa doğru yönelerek.
"Ya anne mutluyum evet olmasam mı hem benim arkadaşım bile oldu.Bugun kendimi iyi hissetmedim o nedenle okula gitmedim ama giderim yarın hemen söylemeden söylüyorum şu an iyiyim bal gibi dinlendim." Dedim anneme sarılarak ona mıçmıç sarılmayı çok seviyordum.Diyemedim dün yatakta inliyordum ve yorulduğum için gidemedim diye.(Acılı bir bakış)
"Vitaminlerini al balım.Nereye gidiyorsun sen böyle?" Dedi saçlarımdan öperek.
"Anne biraz sahile gitmek istiyorum gezmek istiyorum.Cidden sıkıldım sabahtan belli evdeyim." Dedim gözlerimi yavru köpekler gibi yaparak.
"Tamam tamam belirtme bana o yeşil gözlerini gidebilirsin." Dedi gülerek Bende sevinçle boynuna atladım.
***
Arabayı gördüm ve mutlu mutlu koşarak gittim ve öne geçtim onu görünce o kadar mutlu oldum ki ben , ben kendi duygularımı bile kontrol edemiyorum.Beni kendine çekti ve sımsıkı sarıldı o kadar sarıldı ki kokusu beni esir almıştı.Beyaz bir elbise giymiştim ve kırmızı ruj sürmüştüm.Ömer ise beyaz bi gömlek kumaş bi siyah pantolon giymişti."Sonunda geldin.Seni çok özledim.Kokun didem kokun teninin kokusunu benden başkası bilemez." Dedi arabaya çalıştırmaya başladı ve elini bacak arama yerleştirdi.
"Annemle konuşuyordum sevgilim.Bende seni çok özledim.Nereye gidiyoruz?" Dedim şarkı açmaya yönelirken.Yan tarafıma döndüm ve onu izlemeye başladım.
"Sürpriz Dedim ya güzelim.Sen beni böyle izlersen ben odaklanamam ama zaten sen yanımdayken çocuk oluyorum kontrolden çıkıyorum." Dedi yari ciddi bir tavırla.
"Immm susar mısınız beyfendi yolun keyfini çıkarın ve elinizi sakın bacağımdan çekmeyin , finito." Dedim ve güldü onu izlemeye devam ediyordum.
Onu izliyordum.Yavaşca ellerini direksiyona koymasını , çevirmesini, parmaklarını nasıl bu hale gelmiştim bilmiyorum.Asla tahmin etmezdim.Kimsenin beni bu kadar önemsemesini ,ilgi göstermesini...
Vücudum , tenim onsuz nefes almamaya başlamıştı.Ömer diye iliklerime kadar özlem duyuyordum.Yanımda olsa bile onu izliyordum.Gömleği beni burdan çıkarmalısın diye sayıklıyor.Dar gelen kumaş pantolonunu sığmayan siki benim onun için ıslanmama sebep oluyordu.
***
Yol baya bir uzun sürmüştü saat akşam 8 di.Kapımı açtı ve beni indirdi.Ben iner inmez kucağına aldı ve yavaş adımlarla yürümeye başladı.Onun kirli sakallarına dokunuyordum.Gülümseyerek yavaş adımlarla gidiyorduk.Ela gözleri çok guzeldi.Ama dikkatli bakarsanız ela..."Bak bakalım benim küçük bebeğim beğendin mi ?" Dedi beni yavaşça yere koyarak.
Etrafı inceledim o kadar güzeldi ki sahil kenarında yerde kurulmuş o manzaraya bakıyordum.Yemekler eşsiz guzellikteydi etraf ve o sessizlik.
"O kadar güzel ki o kadar mutlu oldum ki , seni çok seviyorum Ömer." Dedim boynuna atlayarak.Yanagimdan öptü ve yere oturduk yavaşça.
"Didem sen benim rüyama giren kızsın hemde okula gelmeden önce ben bunun bir işaret olduğunu biliyordum.Seni gerçekten seviyorum yasımız ne olursa olsun seni birakmayi ömrümün sonuna kadar düşünmüyorum.Benim için hep yerin ayrı olacak inanmak sana kalmış ve zamanla bunu çok daha iyi anlayacaksın benim minik bebeğim." Dedi beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.Onu çok seviyorum.O kadar mutlu oldum ki...
***
Deli gibi sohbet edip güldük ve yemeklerimizi yedik.Ayağa kalkti ve onun ne yapmaya çalıştığına bakiyordum.
Birden telefonunu eline aldı ve şarkı açtı.
BANA ELLERİNİ VER...Elini bana uzattı ve ayağa kaldırdı.Deli gibi dans ediyorduk şarkıyı haykırarak söylüyordu ve kahkahalar eşliğinde onunla birlikte söylüyordum.
"Bana ellerini ver hayat seni sevince güzellllll."
"Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel..."
O kadar gülüyordum ki ben güldükçe o daha çok bağırarak şarkı söylüyordu.Onun ilk defa bu kadar güldüğünü mutlu olduğunu görmüştüm.Denize doğru gittik ve elbisemi çıkardım.Oda gömleğini çıkardı.
Denize girmiştik bu kez de su savaşı yapıyorduk.Her yerini ıslatmıştım.Beni kendine çekti ve kucağına aldı.Kalçalarımı sıkıyordu,dudaklarımız sonunda birleşti sert bir şekilde dudaklarımı emiyordu.
Memelerimi somurmaya başladı.Boynunu yalıyordum.Meme ucumu ıssırıyordu.Yavasca sudan çıktık ve beni sahile yatırdı.Kumun üzerime yapışması umurumda bile değildi.Yavaşca vücudumun her yerini yalamaya yavaşça göbeğimi yalamaya başladı ve vajinama gelince durdu.Vajinama dil atmaya başladı ve kasıklarımdan belli yalıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATEMATİK (+18)
RomanceNe yani kendinizi ne zannediyorsunuz? İstemiyorum gerekiyorsa hem dersten bırakın , hem okuldan atın... Bu kadar asabi olunmaz didem , o çok konuşan ağzını kapatırlar! Ee nasıl kapatılır anlatsana biraz hoca