Şaşırmam normal herhalde...
"Çağırdın geldik sedat bey başımızın üstünde yerin var kardeşim." Diyerek yanlarına doğru oturdu pişkin pişkin bana bakıyordu birde.
"Ömer sen bi efsanesin , nasılsın iyi misin? Seni tanıştırmak istediğim hatta uzun zamandır anlattığım kız arkadaşım."
"Merhabalar efendim ben Ömer sert.Sedat bahsetmiştir yıllardır hem komşuyuz hemde zor zamanlarımızda birbirimize destek olan iki yakın arkadaş."
Hay ben böyle işi sikeyim.
"Tanıştığımıza memnun oldum Ömer.Evet daha önce sürekli konun geçmişti.Bu arada kızım."
"Tanıyorum kendisini okulda ki matematik öğretmeniyim üstelik okul müdür yardımcısıyım." Gülümsemişti sinsi bir şekilde , neler geçiyor acaba aklından.
"Aaa ne kadar güzel bak kızım hocan gelmiş."
Anne Bende burdayım görebiliyorum.Herneyse!
"Merhaba hocam hoş geldiniz."
"Hoş buldum."
Allahin bay kibirlisi.
Ama çok yakışıklı bunda ki endam da maşallah Allah bolca yaratmışta yaratmış.Üzerinde beyaz bi gömlek vardı altında pantolon değil ama bol bi alt vardı.Bileklikleri ve saati adeta vücuduna bütünlük getirmişti.
Bakışlarımla vücudunu süzerken göz göze geldik.Çapkın bir şekilde bana göz kırptı.Yani içim dışıma çıktı galiba mayhoş mayhoş etrafa bakıyordum.
Saatlerce sohbetten sonra herkes evine geçmişti ve Bende gece yarısı olmasını bekliyordum gidecektim her şeye rağmen ayağa kalkıp hazırlanmaya başladım.İçime bir tanga giydim onun hemen bi şort ve bol tişört geçirmiştim.
Ona yazmadan evine hemen gittim gece yarısını geçmişti saat.
Kapıyı açan kişiye bakınca şok geçirmiştim.Ne yani bu ne alaka
Bu hal ile
Bu kadın kim
SİKTİR YANİ SİKTİR
OHA BIDE ÇÜŞ
"Buyurun kime baktınız?" Dedi sarışın üzerinde büyük ihtimalle Ömer hocanın gömleği olan bir bayan.Beni süzerken ona ne yalan söylemem gerektiğini düşündüm.
"Merhabalar , kusura bakmayın ben sizi bu saatte rahatsız ettim ama yan villadan geliyorum."
"Haa sedat bey evet buyurun."
"Krem varmış , yani burda kalan bu sabah burada ailecek oturuyorduk.Burda kalmış yeni fark ettim bende ağrım olduğu için bahçeye bakacaktım izin almak istedim o nedenle kapıyı çalmıştım."
"Sorun değil tatlım.Bakabilirsin iyi geceler." Diyip suratıma kapıyı kapattı.
Ne zannediyorlar kendilerini bu yobaz insanlar.Ömer ne kadar itici bugün o hareketinden sonra bana bu şekilde davranması insan en azından haber edebilir.
Evde neler yaptılar Allah bilir üzerine de ömerin gömleği yani Ömer hocanın başlamadan bitti bizim hikaye galiba...
Neden hep böyle oluyordu bilmiyorum.
Eve geldim üzerimi çıkardım ve kendimi yatağa attım o kadar sinirliydim ki ilk işim Ömer hocanın numarasını silmekti.Gerizekali kesin o karı ile sikiştiler.
Sinirden düşüncelere kapıldım.
Ağladım evet size saçma gelebilir belki ama...
İnsanlara umut verip sonradan bu şekilde davranılması ne kadar kırıcı ben bu kez o kadar sevileceğimi hissetmiştim ki mutluydum mutlu olacaktık.
Telefonumu elime aldım belki mesaj yazmıştır diye ama hiç yazmadı.
Sadece nida yazmıştı.01.23
Bebişş:Aşkım ne yapıyorsun?:iyiyim bebeğim oturuyorum daha uyumadım sen ne yapıyorsun?
Bebişş:Seni düşünüyorum ŞĞÖFWĞŞDHĞWĞÖŞĞ
:YA BILIYORUM AH AH AH
BU KIZ BENI CIDDEN ÇOK GÜLDÜRÜYOR.
Bebişş:sıkıldım çok hemde ya yarın naparsın askim
:hiç bir fikrim yok aşkım
Bebişş:bize gel havuzda parti yapalım mı ikimiz hep hayal etmişimdir en yakın arkadaşımla böyle etkinlikler ama hiç bir zaman olmadı...
Bebişş:bence bugün benim için yakmalıyız...:ACILI BİR BAKIŞ...
:Olur askim kahvaltıdan sonra gelirim sizeBebişş:tamam bebeğim ben bi duş alayım.
:bensiz demek???????
Bebişş:Yaa didemm
:yazarsin aşkım öptüm...
Bebişş:ummahmuuah
Hala yazmamıştı diye düşünürken gecenin 2 sini geçiyordu saat...Ben hala uyumamış bugün olanları düşünüyordum.
054*:Didem uyanık mısın?
:Ne var hocam?
(Ne var şğöfwğşdhğwğöşğ)
054*:Daha kibar olabilirsin küçük.
:bana yazmanızı istemiyorum yeterince kırdınız ve gerek yok hocam iyi geceler dilerim size.
054*:neden profilin gözükmüyor?
054*:insan gelir bir sorar saatlerce bekledim yazmadın didem.:ha bir de ben yazacağım.
:Siz o karıyı halletmeden önce düşünmeliydiniz.
:şimdi gider misiniz uykumu bölüyorsunuz.054*:Karıyı halletmek derken ne saçmalıyorsun bu 1 , uykunu böldüğüm yok uyumuyorsun bunu biliyordum.
:e yani sonuç?
054*:açıklamama izin verir misin?
:sürekli böyle açıklama mı yapacaksın.
:geçen de kafede başka bir kadınla gülüşüyordunuz ben sizin karıların arasına girmek istemem kusura bakmayın saygı da kusur yaptıysam ama iyi geceler size.Görüldü atmıştı.Bana nerden geliyordu bu cesaret anlamıyorum.Ama içimi dökmek suç mu?
Bi anda pencereye dayanan merdivene baktım.Çüş yani ne yapıyor bu adam?
Manyağa bak.
Noluyor amk
Hayvan gibi adam penceren nasıl sığacak.
Pencereyi tıklatı.Pencereyi açtım.
Penceremden giren bir vampir değildi ama heykeldi!
Ahh eveeet.
Bir didem TAŞ ayağına getirir işte böyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATEMATİK (+18)
RomanceNe yani kendinizi ne zannediyorsunuz? İstemiyorum gerekiyorsa hem dersten bırakın , hem okuldan atın... Bu kadar asabi olunmaz didem , o çok konuşan ağzını kapatırlar! Ee nasıl kapatılır anlatsana biraz hoca