42 (ÖMER)

8.5K 185 33
                                    

Ömer SERT AĞZINDAN:
Gece yarısına 20 dakika vardı didemin penceresine girmedim bu kez balkonuna çıkmıştım.Annesinin onun doğum gününü ilk kutladığını biliyordum.Balkona geçtim ve beni gördü henüz annesi odasında yoktu.

"Pencereyi kapattığım için balkondan mi geldin Ömer?" Dedi sert bir tavırla.

"Ben hep gelirim." Dedim ciddi bir ifadeyle.

"Annem gelecek odama birazdan, git." Dedi ama ben gitmeyecektim onunla bu gece uyumadan uyku uyumayacağım.

"Annen gidince içeriye girerim didem merak etme burada bekliyorum. " Dedim balkonda ki sallanan sandalyeye otururken.

"Burasi senin evin , senin odan degil ve git neden ısrarcısın kalma konusunda?" Dedi iki elini bağlaç yaparak.

"Benim evim sensin." Dedim sadece ona neden ısrar ettiğimi oturup su an anlatamazdim.

"Senin bu gelip gitmelerinle uğraşamam kaç yaşında adamsınsorumluluğunu bilmeli ve davranışlarının farkında olmalısın Ömer." Dedi ve yüzüme balkon kapısını kapattı.

Düşünüyordum ben onu incitmek için falan böyle davranmıyordum ki neyse ki yarın çok mutlu olacaktı onu o kadar mutlu yapacaktım ki...

***
Didem taş ağzından :

"Anneee yaaa her yıl olduğu gibi bu yılda biliyordum." Dedim anneme sarılarak.

"Kaçırır mıyım sence , 19 yaşına gelsen de benim minik bebeğimsin." Dedi ve elinde ki 19 tane olan baklava diliminin üzerinde ki mumları üflemem için uzatırken.

Evet arkadaşlar normalde 18 yaşına girmem gerekiyor ama annem korktuğu için beni 1 yıl herkesten büyük okula göndermişti.Kücük olduğumu düşünüyordu o dönem hala düşündüğü gibi...

Mumu üfledim.Ben bu kez dileğimi değiştirdim.Ben bu yıl onu diledim , onu sadece , 19 yaşım benden onu almasın, 19 yaşım onunla geçsin ve tüm yaşlarımın dileği olsun...

***
Annem odadan gitmişti.Ömer ise balkonun önünde duruyor ve kapısını açmamı bekliyordu.Açmayacaktım , gerekirse evet gitsin.Bana yaptığını düşünmeli ve aklı başına gelmeli.

Kendimi durduramadım.Onu öylece izlerken gözyaşlarımı tutadım.Benim doğum günümdü be Ömer.Senin hatırlamadığın o doğum günümün tek dileği sendin...

Balkon camına vuruyordu.Evet beni öyle görmek onu üzdü ama doğum günümdü bana neden öyle davranıyordu ortada hiç bir sebep yokken?

MATEMATİK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin