Sabah erkenden uyanıp okula gitmek için hazırladım bugün forma ile gitmeyecektim.İlk iki saatimiz beden eğitimi olduğu için...
Benim kıyafetlerle de okula almazlar da yine usturuplu bir seyler giymem gerek.Annem pek karışmadı bana kıyafet konusunda olsun makyaj sus konusunda.Galiba gönlümü kırmamak için biraz serbest büyüttü beni sırf üzülme durumum söz konusu bile olmasın diye benim üzgün olduğumu düşünürdü.
Babamdan dolayi sanki her mutlu olacağım durumda ayağıma taş takar gibiydi ondan nefret ediyordum.
Ama şu an mutlu bir hayatım vardı mutluydum gerçekten veya olmaya çalışıyordum.Gri eşofman ve beyaz crop giymiştim.
Saçlarımı at kuyruğu yapmıştım.Makyaj yapip küçük halka küpelerimi ve kolyelerimi takmıştım.
Parfüm banyosu yaptıktan sonra evden çıkacakken annemle karşılaştık.Bu arada söyledim mi bilmiyorum ama saçlarımı çok seviyorum onun rengine aşıktım ten rengimle herkes dalga geçse de yine çok seviyordum.
"Bebeğim benim çıkıyor musun?"
"Evet annem çıkıyorum şimdi."
"Akşam hep birlikte yemek yiyelim unutma bitanem sohbet muhabbette yaparız.Yani programın varsa ona göre haber vermek istedim bebeğim benim."
"Tamam annecim çıkıyorum ben şimdi."
Sımsıkı anneme sarıldım oda bana sarıldı ve evden çıktım okula gitmiştim.
Onu gördüm neden sürekli gözüme o çarpıyordu bilmiyorum.O adami görünce duygularıma engel olamıyorum. Henüz kendime bile tarif edemediğim duyuları onda hissediyordum.O Ömer...
Sıraya geçtik.Klasik beden eğitimi sırası işte,
"Sağla sessizliği 3 tur tüm okulu koşuyorsunuz çocuklar.Ondan sonra serbest etkinlik , hadi bakalim."
Ah bu hoca canımızı alacak galiba şu hava da kim koşmak ister ki?
Erkekler muhabbet ederken bi anda kahkaha attılar hoca ile ilgili şaka yapıyorlardı Bende tutamadım kendimi güldüm.
Başımı kaldırıp okula bakarken Ömer hocanın beni izlediğini gördüm daha sonra ona el salladım bi anda işte çocuk didem kizim el sallanır mi
Ya içimden geldi el salladım nedenini bilmiyordum.Onun gibi sert bir adama neden böyle sıcak bir şekilde yaklaşıyorum ki ?
Hiç bir şey demeden içeriye girdi ay manyak mıdır nedir sanki kötü bir durum yapmışım gibi anlamıyorum hocam siziii hooo
Beden dersi bitince üzerimi değiştirmek için soyunma odasına gittim yanıma utangaç,sesiz ama cıvıl cıvıl yalnız takılan bir kız geldi.İsmıni bile bilmiyorum.
"İi- şey merhaba didem , ben nida." Buğday tenli ve saçları simsiyah olan tatlı bir kıza benziyordu üstelik gamzeleri de vardı gözlükleri yüzüne göreydi adeta.
"Merhaba nida , tanıştığıma memnun oldum."
"Çok güzel kokuyorsun." Gülümseyerek yanima geçip üstünü giymeye başladı.
"Teşekkür ederim , seninde gözlüklerin çok güzelmiş." Üzerimi çıkartıp degiştirmistim.
"Biliyor musun sen sınıfa gelince içimden bir his seninle çok samimi arkadaş olacakmış gibi hissiyat verdi.Sen çok tatlı iyi bir insana benziyorsun benim de arkadaşım yok hiç hemde.İstersen yakın arkadaş olabiliriz."
"Olur zamanla hem birbirimizi tanimis oluruz."
"Sınıfta yan yana oturalım mi bu arada?"
"İstersen sen gel yanıma olur mu ?"
"Tabi olur , soda almak için kantine gidelim mi sever misin sen soda?"
"Eveet severim tabi ki de"
Ayni anda mangolu diye seslendik ve gülüşüp aşağı doğru indik.O kıza karşı içime kötü his doğmadı hem çok tatlı kötü amacı olmadığı besbelli.
Dersler guzel gecmeye basladi nida ile ara ara sohbet edip gülüyorduk.
Son iki saatimiz matematikti bi anda süslenme isteği geldi.Zil çaldı ve matrmatik dersine girecektik.
Sınıfa doğru yürüyordum.Arkamda koca adımlar vardı."Vanilya." Bana yaklaşarak kapıya açtı ve ben sınıfa girince kapattı.
Şok olmuştum ama asla bir şey söylemedim.Evet onu istiyordum.Çokca hemde.
Derste sürekli onu süzerken yakalanıyorum.Ama tepki vermiyordu.Eve gelince ailemle yemek yemiştik.Annemin mutluluğu görünce çok mutlu oluyordum.Sedat abi onu gerçekten çok sevip mutlu edebiliyordu.Oturma odasına geçip gelen tatlı ikramlarıni yemeye başladım.Ben bayılırım tatlı şerbet olan herşeye.Ama yaş pastaya alerjim vardı.Bu bedenle yine yiyordum ama bazen çok yiyip kilo almazdım.Cok zayıfım denmez bu arada.
"Aşkım biliyor musun didem bayılır şerbetli tatlılara."
-Bizim çilli kız seviyorsa her gün tatlı yaparlar yesin oda.
"Teşekkür ederim sedat abi yiyip yiyip soğumak istemiyorum.Ara sıra yerim ama merak etmeyin."
Hep bir ağızdan gülmüştük.Geç saatlere geliyordu yukarıya çıkmak için izin aldım.
Ömere yazmak istiyordum.İçimden bir his yazmak istiyordu ve yazacaktım.
:Vanilya...
Ömer sert: Çokça Vanilya kokuyorsun.Bir koridorda kokun vardı.
:Şu an utandım ama hocam.
Ömer sert:Güzel koktuğun için mi utandın?
:Siz yani hocam Vanilya kokusunu sever misin?
Ömer sert:vücuda yakışan kokuları severim.Bir vücut o kokuyu taşımalı.
:Nasıl yani , ben taşıyor muyum peki?
Ömer sert: yakından koklamadığım için pek bilgim yok küçük.
Ömer sert:iyi geceler hadi.Alt tarafımda ki ıslaklığı hissedebiliyordun.Şu an yanımda olsa kokumu içine çekse bunun için neler vermezdim ki.
Ellerimi kadınlığıma götürüp okşamaya başladım yavaş yavaş daha fazlasını istiyordum.
Mastürbasyon yaparken onun beni izlediğini gördüm ve ayağa kalkıp perdeyi çekmiştim.
O kadar utandım kiiii direkt duş aldıp uyudum.
Onun benim olması için her şeyi yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATEMATİK (+18)
RomanceNe yani kendinizi ne zannediyorsunuz? İstemiyorum gerekiyorsa hem dersten bırakın , hem okuldan atın... Bu kadar asabi olunmaz didem , o çok konuşan ağzını kapatırlar! Ee nasıl kapatılır anlatsana biraz hoca