23 (+18)

47.6K 335 32
                                    

"Gel çabuk benimle , gir masanın altına ve asla sesini çıkarma bebeğim." Dedi ve beni masanın altına koydu.

Vay orusbu vay gizem gelmiş tam bir kaltak !!!!
Sesi bile orusbuca !

Üstünü düzeltip kapıya yöneldi ve aynada terini silip açmıştı tabi ki de.

"Buyurun hocam , Neden alacaklı gibi kapıyı zorluyorsunuz." Dedi bak işte kocam kocam 💋

"Hocam kapıyı kilitlemişsiniz bir sorun mu var anlayamadım.Sizinli hafta sonu konusunu konuşacaktım." Dedi gizem orusbusu ya sanane  belki içeride sevgilisi ile birlikte ya sabır allahim.Ne hafta sonu anlamadim?

"İşlerim vardı hatta özel işlerim sınav mağlum falan ama hafta sonu siz görevli misiniz ki?" Dedi benim ki evet benim ki...

"Evet hocam müdür bey ile konuştum ve beni de görevlendirdiler." Dedi hala bir bok anlamadım ve kocam o sıra masaya oturdu ve eminim orusbu da karşısına oturdu.

Neden yaramazlık yapmıyordum ki??????????????????????????????

Onun aletine dokunmaya başladım ve sandalyeyi daha çok beri çekti yüzüme siki değiyordu.Off biliyordum o kocaman sikin tadını şu an o kadar terlediğini hissediyordum ki !

"Hocam iyi misiniz kızardınız ve beni dinliyor musunuz?" Dedi faişe dul.Kıkırdadım ve ellerimle ağzımı kapadım.

"İyiyim ben sizi dinliyorum evet devam edebilirsiniz isim var çünkü biraz daha hızlı olursa." Dedi benim aşkım.

Sikini daha çok sıkıyordum.Yavaşca fermuarını açtım ve yüzüme çarpan sik ile karşı karşıya kaldım.Minik yaş öpücükler kondurmaya başladım.Daha sonra yavaş yavaş ağzıma almaya başladım ve alta gelen o el eli ile kafamı bastırıyordu.

"İyi günler gizem hocam ve bir daha bu sebepler için odama gelmezseniz sevinirim.İlişkim var ve sizin amacınızı kör bir insan bile görebilir.Ha giderken kapıyı kapatırsanız sevinirim." Dedi ve bunları duyduktan sonra daha çok ağzıma almaya başladım.

Hoppa diyerek beni tuttu ve kucağına çekti.

"Sen çok arsızsın manyak mısın baksana şu terime ne yapmaya çalışıyorsun sen minik hanım." Dedi ve Bende kıkırdadım birden ağzımdan öptü daha sonra yüzüme yayılan gamzelerimi...

"Yalnız o orusbuya iyi haddini bildirdin.Hem yaparım ben istediğimi." Dedim ellerimi onun boynuna sararak.

"Yaparsın yavrum yaparsın sen ne istersen.Ama az daha zorlasan masayı kıracakım." Dedi ve zil sesi ile kucağından kalkmıştır derhal sınıfa gitmem gerekiyordu üstelik Dersimiz şu an kucağında olduğum koca adamaydı.

"Aşkım ben gideyim hem Dersimiz kocaman bir adama çok sert olan." Dedim gülerek.

"Sen bana Aşkım mi dedin bak bak yanaklara kızardı bile ha demek öyle sizin bu hoca." Dedi yanaklarımı öperek daha çok kızardım biliyordum.

"Aşkım söylücem ona benim sevgilim seni derste bana kızdığın için dövecekmis derim."Dedim ve o kadar hosuna gitti ki sesli bir şekilde gülüp elini saçlarıma attı ve önüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına aldı.

"De Aşkım de onu bu masaya yatırırım." Dedi ve gülmekten devam edemedi Bende masa kelimesini duyunca gülmeye başladım.

"Ne kadar güzel gülüyorsun sen öyle şu tene şu bedenin kusursuzluğuna bak..." Dedi iç çekerek. BU KELIMELERI HER ZAMAN İLİKLERİME KADAR İŞLİYORDU.

***
ÖMER SERT WHATSAPP DURUM GÜNCELLEMESİ:

***ÖMER SERT WHATSAPP DURUM GÜNCELLEMESİ:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


DİDEM TAŞ WHATSAPP DURUM GÜNCELLEMESİ:

 DİDEM TAŞ WHATSAPP DURUM GÜNCELLEMESİ:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***
Onların uyumu muazzamdı...

MATEMATİK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin