Derse girmiştim ve dakikalar sonra hocamız Ömer bey teşvik etmişti.
Hepimiz ayağa kalkıp onu selamladıktan sonra , yoklamasını aldı ve derse geçtik.Türev ne kadar sıkıcı...
"Gençler size bir duyurum olacaktı.Bu yıl bizim okul için yapılan bir etkinlik var.Sayısal sınıfların tamamını eşit ağırlıkların ise 90 üstü ortalaması olanları kampa görüyoruz hafta sonu boyu.Sizin hepiniz ki benim sinifimin hepsi geliyor." Herkes bir ağızdan sevinçlenirken , alkışlar havada uçuştu ama aklıma odada demek ki bu konuyu konuşmak için seksimizi bölen kaltak gelince sinirle tahtaya bakıyordum.
Yavaşça masamın oraya gelince durdu ve " Gül gül neye alındın sen." Dedi yavaş adımlarla sıra aralarını gezmeye başladı.
"Hocam nerede tam olarak bu kamp alanı?" Dedi Ares.
"Detaylı bilgiyi sınıf grubumuz da paylaşırım gençler.Doğa ile iç içe olmak rahatlamak en azından iki gününüz ve daha sonra kendinizi motive etmeniz gerekiyor." Dedi iki ellerini birleştirip tahta da gür bir şekilde dururken.
"Hocam siz sınava hazırlanırken kendinizi nasıl motive ederdiniz?" Dedi mal yalaka MELİSA.Niye bu kadar aptal acaba insanlar daha doğrusu büyük adamlar kendini siksin diye bacak açmaktan koptu o ayrık bacakların.
"Ben hep ders çalışırım.Hep her gün yeni bilgiler arardım." Dedi sert bir tonla.
"Neden ki?" Dedi pardon hocam nerede orusbu?????????????????????????????
"Bu sizi pek ilgilendirmez öğrenci!" Dedi sert sert melisaya baktı.Kafamı ona dönderdiğimde yüzüne yedirememiş o fondöten bile fayda etmezken köylü aptal Zeynep arkadaşı ile gülüştüğünü gördüm.Sonradan görmek galiba bu olsa gerek.
***
Eve gelmiştim anneme anlatmıştım ve güzelce iznimi almıştım."Oooo Kimleri görüyoruz kaçaksın kızım kaçak." Dedi berkay ve yanında ibo vardı bizim bahçede oturmuş sohbet ediyorlardı.Benim görmek için geldiğini biliyordum.
Koşarak yanlarına gittim sıkıca sarıldık.
"Kuzen okul hayatı biliyorsun her gün bunalıyorum.Yeter bitsin diye." Tek güzel tarafı Ömer'di.
"Yalnız didem aşırı haklı.Ortam sik gibi kanka." Dedi ibo ve başımla tekrar onu onayladım.
"Hafta sonu ne yapıyorsun?" Dedi berkay.
"Kampa gidiyorum."
"Ee ben yine kaldım didem!" Dedi berkay.
"Kanka beni de götürüyorlar sende gelsene ben davet ederim seni." Dedi ibo berkaya.
"Çocuk çoluk işi." Dedi berkay.Aynen abi en ağır sensin valla sen bu semti sen yarattın.Ben bunları düşünürken haykirdim.
"Çok mu komik lan gevşek." Dedi berkay.
"Evet çok hemde , hadi uza." Dedim elimle hadi hadi işareti yaparken.
"Ben didemi tutuyorum." Dedi ibo hep birlikte güldük.
"Havuzu görüyorsun demi?" Dedi berkay ciddi bir anlamda.
"He görüyorum kanka ne olmuş susadıysan gitte iç." Dedim ibo ile gülerek.
"Senin bu sıcakta başına güneş geçmiş galiba." Dedi ayağa kalktı ve patates çuvalı gibi sırtlanıp havuza atıldım.
"Vay orusbu vay." Dedim bağırarak.
"Hak ettiysen eyvallah." Dedi gülerek.
"Hadi güzellik kaçtık biz ibo da gelmiyor kampa çünkü onu alıp hafta sonu için İstanbula götürüyorum." Dedi göz kırpıp.
"Siz anca gezin zaten bekle sen ibo seni nasil Ömer hocaya söylüyorum." Dedim.
"Söyle kızım söylemezsen senden kötüsü yok." Dedi atar yaparak.Hayırdır aslan??????????????????????????
"Selamımı ilet cici hocana kuzen." Dedi berkay el sallayarak motoruna doğru yürüdü ve arkasına iboyu alıp evden çıktı.Kaç kızı sikmeye gidiyorsunuz kanka? Mesele $ Neyse $
Kıyafetlerle havuzda yüzmek pek tarzım değildi evet.Orda kim vardı ki
Ömer beni mi izliyordu?
O kadar ıslanmıştım ki havuzdan çıkıp oraya doğru baktım kimseyi göremeyince yukarıya doğru çıktım.Tam üzerimi çıkarırken pencere tabi pencere...
"Islanmışsın sen." Dedi mırıldanarak.
"Hıhı , soyunuyorum şimdi duşa girerim üstelik bugün kirlendim." Dedim cilveli bir ses tonu ile mırıldanırken üzerimdekileri yavaşça çıkartıyordum.
"Soyarım ben kutu bebeğimi." Dedi ve yanıma geldi yavaş adımlarla kolundan tuttum ve odamda ki banyoya götürdüm.Daha sonra odaya gelip kapıyı kilitledim.
Kocaman olan elleri ile üzerimde ki okul formasını çıkarttı.Daha sonra içimde ki beyaz südyene dokundu ve parmakları ile yavaş yavaş meme ucumu sıkarak çıkarttı.Yere yavaşça bıraktı ve uçlarını yavaşça sıkıyordu.Daha sonra minik öpücükler kondurmaya başladı.Altımda ki ıslaklığı hissedebiliyordum.Elleri ile altımda ki pantolonu çıkarmaya başladı üzerime yapıştığı için zorlanıyordu ama unuttuğunuz bir durum vardı onun siki kadar elleri de kocamandı.Altımda ki beyaz külotu koklamaya başladı yere çömelerek.Daha sonra külotumu yavaşça çıkarttı ve vajinamı parmaklamaya başladı.Agzına alıp somurmaya başladı adeta zevk sularım onun ağzına akıyordu.Ayağa kalktı ve üzerini soymaya başladı kıyafetlerini odaya bırakıp hemen geldi.Neden odaya bıraktı? Beni yavaşça duşa kabinin olduğu tarafa soktu.Sertleşmiş sikine bakıyordum ve parmağını yavaşça ağzıma soktum ve bu hareketimden etkilenmiş bir şekilde gözleri yukarıya doğru kaydı.Sıcak suyu açtı ve içeriye sert bir şekilde itti beni kalçalarımı şaplaklamaya başladı deli gibi inliyordum.O kadar canım acıyordu ki ama zevkten olması beni çıldırtıyordu.Birden sikini sert bir şekilde vajinama soktu deli gibi inliyordum.Kucağina alıp sıcak su altında içime girip çıkıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MATEMATİK (+18)
RomanceNe yani kendinizi ne zannediyorsunuz? İstemiyorum gerekiyorsa hem dersten bırakın , hem okuldan atın... Bu kadar asabi olunmaz didem , o çok konuşan ağzını kapatırlar! Ee nasıl kapatılır anlatsana biraz hoca