rencana pemusnahan pengkhianat

114 4 0
                                    

Sebenarnya aku galau,galau bukan kerna cinta atau keluarga semua baik-baik saja ehh jap cinta?wtf sejak bila aku bercinta ni?ada awek pakwe je tiada mana datangnya CINTA ni?aiyo terlalu banyak mimpi romantik ni.aku dah pegang perjanjian yang aku ni adalah single forever werk..

Aku galau sebab....lily of the valley chapter 9 Hiks Hiks,pls give me gun aku nak tembak duo sejoli Lily dan rose..tapi takpe, Anna meh ngan saya jelah.saya rela dengan segenap jiwa nenek aku husk*menangis air mata buaya

Ok ok ok okok sudah sampai situ je kita membebel

~______~

Unggun api menerangi di tengah-tengah khemah terlihat beberapa orang duduk mengitari unggun api,sambil memanggang ikan masin salah ikan terjun.

Orang-orang itu berpakaian lengkap baju baja organik *bukan sedikit error maksud aku*baju besi.*oke sudah lawak jenaka yang tak berapa lawak.ini bukan cerita komedi,kali ni aku betul-betul serius buat cerita ni!*

Orang-orang itu berjumlah sepuluh orang,dua orang perempuan duduk di sebelah lelaki paruh bayah yang berjanggut putih dan berambut kuning telur.sorang perempuan berbaju gaun mewah keemasan,manalah seorang perempuan lagi memakai baju maid.mereka semua begitu serius berbincang.

Dengan kertas besar yang di bentangkan di tanah. perempuan maid itu fokus menerangkan rencana sambil menunjuk peta menggunakan ranting pokok.
Manakala yang lain membuat mulut bulat dan menganggukkan kepala.

Cool siak aku

Bukan bukan itu bukan author tapi suara hati rakyat jelata yang bernama Elena yong.Korang jangan tuduh-tuduh aku eak.

"Oke Elena yong saya sangat setuju rencana kau kali ini"ujar seorang lelaki memakai baju perajurit yang mempunyai lima bintang di kanan bajunya, awalnya ia tak suka dengan keberadaan perempuan berbaju maid itu kerana mana mungkin seorang maid tiba-tiba jadi perajurit sekaligus mata-mata istana ia begitu tidak berpuas hati dengan raja lagi-lagi rencana yang mereka laksanakan di pimpin seorang maid rendahan.seakan perajurit yang mempunyai derajat tinggi dari seorang maid terinjak-rinjak.

Dia belum tahu aku ni adalah Ultraman yang mampu menakluki dunia!helehh sombong jadi orang perajurit hijo.gumam dalam hati Elena yong sambil melirik perajurit itu dengan senyuman miring.manakalah sorang lagi perempuan cantik berambut kuning hanya menatap malas sambil menguap.

'Nak tidoi, tapi tidur di mana?'gumam puteri Hana sambil melihat kearah khemah tapi dia sangat takut tidur sendiri lagi-lagi ini di tengah hutan,namun Tatapannya jatuh bahu Elena yong, seketika senyuman puteri Hana terukir lebar.

'Hehehehe bahu cayuk lebar macam sofa, mana-manapun boleh lah asalkan itu Elena yong 'gumam puteri Hana sambil tersenyum-senyum sendiri ia beranjak dari sebelah Elena yong dan duduk di paha Elena yong dan menyandarkan kepalanya di dada Elena setelah itu ia memejam mata.

'ugh damai nyaman'gumam puteri Hana kecil sambil mengusap mukanya di dadanya Elena.

Perajurit serta raja Patrick terkejut melihat puteri Hana yang suka hati moyangnya duduk di paha Elena yong, manakala Elena yong tak kalah terkejut serta mengangahkan mulut tak percaya.bayangkan seorang puteri Hana yang terhormat dan anggun tiba-tiba bertindak kebudak-budakan.

"Ehem lena mulutnya jangan terlalu besar kang lalat masuk"ujar raja Patrick duduk kembali dengan posisi berwibawa.

Elena yang malu di tegur raja seketika menunduk mukanya berubah merah semerah cat rumah aku.
Saat Elena menunduk ia di hidangkan muka polos puteri Hana ia begitu damai sekali tidur padahal nyamuk di sekitar sedang bernyanyi ria.
Elena mengibas tangannya menghalau nyamuk yang boleh merusak muka cantik puteri Hana ia begitu tidak rela muka puteri Hana di cium nyamuk yang tidak berakal dan berakhlak.

"Jadi lena esok kau pantau Danish Canada,dan aku akan berpura-pura tidak tahu hubungan antara dia dan wanita itu.jadi kita harus berlakon agar kebusukan mereka serta pengkhianat istara terkuak!"ujar raja Patrick geram,tak dapat di nafikan ia sangat geram dan dendam kesumat dengan orang yang telah membunuh isterinya.bertahun ia menyelidiki kematian isteri tersayangnya,dan kali ini teka teki itu mulai terkumpul menjadi satu.

ELena yong yang sedang melihat kecantikan puteri Hana beralih menatap raja Patrick yang sedang geram manakala perajurit menunduk mungkin takut dengan kemarahan raja Patrick.siapa tidak takut? sekarang ni pun Elena yong kecut perut tengok muka raja Patrick berubah jadi adudu merah.

"Relax raja,sekuat apapun mereka menyimpan bangkai lambat Laun tercium juga.kita harus memusnahkan mereka sampai akar!"ujar Elena yong entah dari mana keberaniannya tapi sepertinya ia juga terikut demo seperti raja Patrick.

Raja Patrick mengangguk setuju dengan senyuman lebar jap bukan senyuman bahagia atau senyuman bangga tapi senyuman iblis yang siap memotong kepala pengkhianat.



































Sebenarnya aku bukan lah mas boi eh bkn tapi manusia pengosip,tapi sedikit cerita hari ini tadi aku jumpa minah sakit bukan sakit fizikal tapi sakit jiwa.
Kata kawan aku minah tu mempunyai gangguan jiwa tadi pon aku dibuat terkejut beruk minah tu duduk tengah jalan dah jadi Ali Baba.
And aku say hello dengan minah tu mungkin aku boleh join gila kot hehehehe dan mengejutnya perempuan tu balas hello aku!jadi aku pelik dia gila tapi nampak tak gila?apa dia mempunyai trauma medusa? Sebab kata kawan aku perempuan tu pernah kena rogol oleh orang tak bertanggungjawab!bapak perempuan tu penjual dada?aku tak tahu sebenarnya aku tak berapa nak ambik tahu hehehehe.sebab perinsip aku,aku taknak menampung dosa dalam almari lagi pulak apa kita dapat memburukkan orang lain?agar di benci?yang ada menambah dosa ya meskipun perasaan terlarang itu dosa tapi lagi dosa mulut mereka yang memburukkan orang lain agar sekampung benci.jika diikutkan cerita ni dah siap dari jam5 sbb aku mulai jam4:10 tapi dua monyet tiba-tiba datang di rumah aku bawah lepak jdi terpaksa tunda dan sekarang baru sambung :⁠-⁠)

Btw bagaimana pendapat korang sila letak komen Klau tak!aku keluarkan kuasa gammegameah

Elena yong MaidWhere stories live. Discover now