💔
Başka bir göze değdi diye gözlerin, gözlerim seni terk etti.
Kandıramadım bir türlü.
Başka bir eli avucunun içerisine alacaksın diye
Ellerim seni terk etti.
İkna edemedim.
Sensizlikte seni yaşattığım aşka karışıp hiçlikte sen olduğum ruhum seni terk etti.
Bir şey diyemedim.
Dinlemedi, beni de terk etti.Arabadan inip kapıyı kapattım.
"Sağol" dedim Semihin tarafındaki camdan ona bakarken.
"Lafı bile olmaz ortak.Hem iyi oldu yarın öbür bir yerde adresin falan lazım olur mal gibi kalmayalım"
"Adresin lazım olur derken"
"Ne bileyim Necip abiler falan hadi kalk Asya'ya gidelim dese mesela napiyim adama olmaz abi çünkü ben evinin adresini bilmiyorum mu diyim?"
"Haa o anlamda"
"Sen ne sandın ki"
"Hiç... Hiç bir şey"
Biz ne diyeceğimizi bilemez bir haldeyken apartman kapısı açıldı birden.Ve içerden koşarak Aylin çıktı.
Aylin bir yandan koşuyor bir yandan da heryecanla konuşuyordu.
"Asya aklımı delirdim nerdesin sen ya? Telefonunu açmıyorsun mesajlarıma dönmüyorsun.Sen ben delireyim mi istiyorsun? Ayrıca şu Semih haberleri doğru mu kız?"Bu nokta da yanıma gelmişti.Ben susması için kaş göz yaparken tüm bunlara aldırmadan konuşmaya devam etti "Ben de diyorum bu nasıl çıktı staddan sen varya seeen"Bu nokta da küçük bir kıkırtı döküldü dudaklarından"Ne fenasıııınnn.Seni gidi yere bakan yürek yak..."diyordu ki benim kurduğum cümleyle yuttu kelimelerin geri kalanını.
"Tanıştırayım Aylincim Semih Kılıçsoy" dedim Ayline umutsuz bir bakış atıp arabanın içinden gülerek bize bakan Semihi işaret ederek.
"Merhaba Aylin memnun oldum"Dedi Semih hala yüzünde kocaman bir tebessüm varken Ayline elini uzatıp.
Aylin'in yıktığı çamlardan ötürü yüzünde şıçtık gülüşü varken Semih'in kendisine uzattığı elini tuttu ve "Ben de" şeklinde kısa bir cevap verdi. Elleri tekrar ayrıldığında ortama müthiş bir sessizlik çöktü.Ben Semihe baktım Semih bana sonra ben Ayline baktım Aylin önce Semihe sonra bana derken hepimiz amaçsız bir şekilde sürekli bir birimizde döndürdük bakışlarımızı.
Çocuk deli bunlar deyip kaçmazsa iyidir.
Dedi başımın belası.Kaçmadı ama aksine Aylin ufak bir öksürükle boğazını temizledi ve bana döndü "Biz yavaştan içeri mi girsek"
"Olur girelim"Dedim ve Semih'e döndüm "iyi geceler"
"İyi geceler sevgilim"Dedi ve arabasını çalıştırıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOY
Action"Belli ki sen de taraftarı çok seviyorsun" "Öyle tabi.Zatem sevgi karşılıklı bir şey değil midir?" "Bunu söylemek plotoniklere haksızlık olmaz mı?" Güldü hafifçe "Sen de şair gibi düşünüyorsun yani 'Sen elmayı seviyorsun diye elmanında seni sevmesi...