Ötödik

122 11 0
                                    

Aznap este Harry elmegy bulizni Niallel, de már meg is bánja mikor Niall egy lányt visz fel a szobájukba és Harrynek a folyosón kell ülnie két órán keresztül amíg ki nem józanodik teljesen. Szombat este Harrynek van egy kis dolga így otthon marad, Niall elmegy tíz óra körül egy barátja szülinapi bulijára, azt ígérve, hogy csak nagyon későn érkezik haza.

Harry úgy dönt, hogy korán lefekszik, éjfél körül becsukja az összes könyvét és a laptopját, lekapcsolja a villanyt is mielőtt leveszi a ruháit és bebújik az ágyába. Megjön a kedve egy szép hosszú kiveréshez, ahhoz a fajtához ami egy óráig is eltart, amire általában nincs ideje.

Negyven perccel később, kőkemény és már csepeg, próbálja magát ingerelni, ahogy a kezét fájdalmasan lassan mozgatja magán. Harry hátraveti a fejét és nyögdécsel, olyan hangosan amennyire csak akar, és hiába próbál nem Louisra gondolni, mégis rá gondol, oh, Louisra gondol, ahogy fölötte támaszkodik és egy plüss matracon ami selyemlepedővel van leterítve keféli meg minden egyes porcikáján végignyal Harry testén, kikerülve a farkát, néha apró nyalásokkal ingerli, de nem engedi, hogy elélvezzen.

Harry kicsit erősebben markolja magát és visszagondol arra amit Louis mondott neki tegnap, " Fogadok, hogy ha napokig nem engedném, addig nem tennéd amíg már kibaszottul nem bírod tovább ", megrázkódik és nyöszörög ahogy mégtöbb előváladék csorog ki a farkából. Mocskosnak érzi magát és már szinte utálja magát ezért, utálja magát, mert nem tudja úgy kiverni, hogy ne gondoljon arra a kibaszott papnövendékre a templomban és gyűlöli, hogy az ebből fakadó szégyenérzet csak mégjobban beindítja.

Azt kívánja bárcsak ne lenne ennyire az elméje rabja amikor ezekről a dolgokról van szó, bárcsak ne lenne ennyire tehetetlen a teste vágyaival szemben, és ekkor döbben rá..

Talán meg kellene vonnia magától az orgazmust.

De ez eléggé lehetetlennek és kínzásnak tűnik, szüksége van Louis segítségére, hogy a fülébe súgja azzal a finom karcos hangjával, „Még negyven nap édesem, azt mondtad, hogy jó leszel"

- Oh basszameg – kiáltotta Harry ahogy a háta ívbe feszült és a telelőtte az egész hasát. Alig ért magához, de az ötlet hogy nem élvezhet el elég volt, hogy áttolja a határon.

Ahogy ott fekszik a sötétben az orgazmusa után, az élvezete kihűl a hasán, Harry azt gondolja magáról, hogy eléggé elbaszott.

Elmondja Louisnak másnap a mise után.

Louis, nos.. Louisnak nagyon tetszik az ötlet.

- Te jó ég – Harry kiengedi a levegőt, elernyednek az izmai miután megfeszültek az orgazmusa alatt.

Louis visszaül a sarkaira a földön, megnyalja az ajkait és megtörli a kezét a combjába. Még mindig a talár van rajta amit a szertartáson viselt.

- Tényleg ez az amit szeretnél csinálni?

Harry bólogat, a feje még mindig szédül a szopás miatt.

- Azt szeretnéd, ömm.. azért mondtad el nekem, mert azt akarod, hogy a részese legyek?

- Nos, nem tudom hogyan lehetne ezt megcsinálni negyven napon keresztül anélkül hogy valaki támogatna engem. – mondja Harry piszamul.

Louis felnevet. – Ez igaz.

- A probléma csak az, hogy.. ez eléggé felizgat.

- Micsoda?

Harry nyel egyet. – Csak, ömm.. csak a tudat, hogy nem élvezhetek el. Fogalmam sincs hogy tudom ezt megcsinálni negyven napig.

Louis kecsesen feltápászkodik, hogy a lábára álljon és leporolja a talárját. – Talán van valami amivel tudok neked segíteni. Nem garantálom, főleg mert szerdán kezded, de meglátjuk.

Lehajol és megcsókolja Harryt, nekinyomva az ajtóhoz. Ahogy Harry szétnyitja az ajkait és nyelvét Louis ajkaira simítja, hogy megízlelje magát.

- Addig még sokszor akarod csinálni. – motyogja Louis az ajkainak – Addig élvezkedj amíg még lehet, hmm?

- Igen – Harry egyetért, hátraveti a fejét és nyögdécsel ahogy Louis végigcsókol a nyakán. Zihál ahogy Louis megharapja és elkezd egy foltot szívni a bőrére. Annyira intenzív, hogy már szinte fájdalmas, Harry vonaglik az ajkai alatt amíg Louis el nem válik tőle egy piros foltot hagyva maga után. – Igen.

A cage for every ugly spirit -L.S. Magyar fordításTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang