Tizedik

119 11 0
                                    

- Itt vagyok bébi, segítek. – motyogja Louis és kinyújtja a karját, hogy megsimogassa Harry tarkóját ahogy elég közel kerül hozzá. Közelebb hajol és egy csókot nyom Harry nyakára és egy apró puszit a szájára, de hátrálni kezd ahogy Harry megpróbálja visszacsókolni, így Harry végül eredménytelenül kergeti Louis ajkait. – Letérdelsz nekem a földre? És a könyöködet tedd oda a párnára.

Harry látja, hogy a párna ami általában Louis székén van most a földön hever. Nem tudja pontosan ez mikor történt, de valószínüleg akkor mikor éppen levetkőzött és próbált nem meggyulladni. Mikor elhelyezkedett négykézláb, Harry iszonyatosan kiszolgáltatottnak érzi magát még úgy is, hogy rajta van a pulóvere. A feneke az ég felé, a farka nehezen lóg a lábai között, a fém súlya pedig csak mégjobban terheli és rángatja a duzzadt golyóit.

Hallja ahogy Louis letérdel mellé és egy másodperccel később Harry rájön hogy Louis alácsúsztatta az ezüst tálat, pontosan a farka alá. Aztán Harry hallja a tubus kupakjának csattanását és minden homályossá válik egy pillanatra. A fülében hallja dobogni a szívét az izgatottság miatt ami eltereli a figyelmét minden másról.

- Most még mindig nem fogsz tudni elmenni. – mondja Louis. Egyetlen csúszós ujjával érinti meg Harry fenekét és Harry majdnem felkiált. – De ettől majd kevésbé fog fájni és továbbra is jó leszel. Jó voltál a héten igaz?

- Mmhh – egyezik bele Harry, ostobán bólogat és reszket ahogy Louis elkezdi masszírozni a szűk izomgyűrűt. Felnyög mikor Louis benyomja az első ujját, mohón tolja rá magát és ösztönösen homorítja a hátát.

Louis eleinte kerüli a prosztatáját, addig mozgatja ki-be az ujját amíg Harry már remeg, majd hozzáad mégegyet és egy kicsit kitágítja Harryt. Harry farka mostanra már kőkemény lenne, de még mindig nem tud felállni, így csak fáj, de máshogy fáj, mint ahogy eddig érezte, mintha soha nem akarná ezt abbahagyni addig amíg úgy érzi, hogy belülről ég el.

Aztán Louis megtalálja a prosztatáját és Harry hangosan felsikolt, beletemeti az arcát a párnába.

- Shhh, shhh – csendesíti Louis, másik kezét Harry hátára vezeti és megnyugtatóan simogatja a pulóverén keresztül – Nyugodj meg Harry.

Harry próbálkozik. Az ajkába harap hogy ne csússzon ki belőle több hang és összekulcsolja az ujjait, hogy ne karmolja a szőnyeget. Louis könyörtelenül rátapad a prosztatájára, most hogy végre figyelmet szentel neki, a két ujja lassú körökben dörzsölik, amitől Harry lábujjai begörbülnek és a farkából szivárog az előváladék a tálba, megalázó csöpp-csöpp hangokkal, amelyek hangosnak tűnnek a csendes irodában.

Amikor Louis becsúsztatja a harmadik ujját Harry felnyög és úgy ringatja a csípőjét, mintha mindjárt megdugnák, mohón vágyik valamire, bármire ami enyhülést hoz. Louis mozdulatlanul tartja az ujjait és Harry arca lángba borul mikor rájön hogy is nézhet ki ahogy Louis ujjaival dugja meg magát és kétségbeesetten próbálja elérni hogy elélvezzen. A kereszt a nyakláncán minden egyes alkalommal hozzáér az állához mikor előre-hátra mozog.

- Maradj nyugton – motyogja Louis egy perc múlva, teljesen nyugodtan nézte ahogy Harry őrületig ingerli magát – Gyerünk, megígérem, hogy megéri.

Meg sem várja a választ, Louis határozottan nyomja le kezével Harry hátát, így kényszeríti, hogy lehajoljon és megfosztja a lehetőségtől, hogy tudja mozgatni a csípőjét. Harry nyöszörög, mikor Louis erősebben kezdi el masszírozni a prosztatáját, mostmár három ujjal, mintha folyadékot próbálna belőle kipréselni. Harry zihál és szorosabban lehunyja a szemét, amikor érzi, hogy még nagyobb nyomás alakul ki a golyóiban.

A cage for every ugly spirit -L.S. Magyar fordításDonde viven las historias. Descúbrelo ahora