Nagyjából másfél óra múlva Louis végre megérkezik az irodájába, becsukja maga mögött az ajtót és megkönnyebbülten sóhajt, elfordítja a kulcsot a zárban és egy nagy kortyot iszik a jeges vizéből.
- Azt hittem ma órád van. – mondja Harrynek miközben odasétál az íróasztalhoz.
- Kihagytam. - válaszolja röviden Harry, lustán elterül és vigyorogva nézi, ahogy Louis szemet vet rá.
- Milyen rossz vagy. – mondja Louis – Pontosan úgy viselkedsz amit mi, Isten hívei ellenzünk.
Harry felhorkant, figyeli ahogy Louis az asztal fiókjában kutat. Louis hátrál, kezében diadalmasan szorongatja a fém eszközt, ugyanazt amit elküldött tegnap este Harrynek. Harry lélegzete eláll. Ez tényleg megtörténik. Tényleg ezt fogja csinálni.
Megint elkezd megkeményedni, kidudorodik a nadrágja elején, Louis észreveszi és homlokráncolva figyeli Harry farkát – Állj fel.
Harry teszi amit mond, zavartan ökölbe szorítja maga mellett a kezeit.
- Nadrágot le. Az alsót is.
Úristen, basszameg, annyira gyorsan történik, de Harry engedelmeskedik, letolja a nadrágját és az alsóját és majdnem elesik a saját lábában ahogy próbál kilépni a ruháiból. Szédül és zavarban van, ami miatt csak méginkább megkeményedik a farka.
- Nem fog menni, ha kemény vagy. – mondja Louis a szemöldökét összevonva.
Harry reménykedve néz fel, bízik benne, hogy ez azt jelenti, hogy Louis talán még egyszer utoljára könnyít rajta, de ehelyett Louis csak belemártja a kezét a jeges vizes pohárba, gyorsan megkerüli az asztalt, és nem pazarolja tovább az időt, megfogja Harry farkát a jéghideg kezével.
- Baszki – sziszegi Harry, összerezzen a fájdalomtól, ahogy a vér elhagyja a farkát. Megpróbál elhúzódni Louis hideg kezétől, de Louis erősen tartja és addig szorítja amíg Harry teljesen puha nem lesz.
- Tessék – mondja kedvesen Louis. Megpuszilja Harry arcát, amitől Harry mérgesen elpirul, aztán, mielőtt Harry reagálhatna, ráhúz egy fémgyűrűt Harry farkára és heréire, addig tolva amíg a gyűrű rá nem feszül Harry medencéjére. Aztán Louis beletömködi Harry puha farkát a fémketrecbe, gyengéden közelebb tolja Harry testéhez amíg a két fémdarab összeér. Több helyen is egymáshoz rögzíti, biztosítva hogy Harry a ketrecben maradjon. Harry feje még mindig forog amikor Louis egy apró aranyszínű lakatot helyez az egyik egymásba akadó részbe és rögzíti, így az egészet szorosan zárva tartja.
- Gyönyörű.. – motyogja Louis, hátralép egyet hogy megcsodálja a keze munkáját. – Sokkal szebben mutat rajtad, mint ahogy elképzeltem. Annyira jó fiú vagy hogy megteszed ezt. – közelebb lép és Harry fülébe suttog – El sem hiszem hogy a nagy, szép farkad belefér abba a picike kalitkába. Igazából egy kicsit szomorú vagyok, hogy elzárjuk, Harry. Talán ha vége a böjtnek megdughatnál vele, hmm?
Harry zihál, az ajkaiba harap ahogy magára néz majdnem felnyög amiatt, hogy mennyire be van zárva és az égető izgalom a medencéjében jelzi hogy a testének nagyon is tetszik ez az ötlet.
A farka próbál megkeményedni, de nem tud csak a fémrudaknak nyomódik ahogy megtelik a szánalmasan kicsi helyen. Fáj, mélyen a golyóiban kínzás és Harry.. Harrynek tetszik. Mocskosnak és mégis tisztának érzi magát egyszerre, mert tényleg elkötelezte magát Nagyböjt idejére, de úgy érzi rossz okból teszi. Jézus.. beleszédül ebbe.
- És.. ha bármikor úgy érzed, hogy abba akarod hagyni, csak szólnod kell. – mondja Louis miután elhúzódik a ködön át ami elhomályosította Harry agyát – Mert magamnál fogom tartani a kulcsot, csak hogy nehogy kísértésbe ess, kiszabadítsd magad és elrontsd a böjtöt.
Harry némán bólogat, nagyon be van indulva ahhoz, hogy meg tudjon szólalni. Louis megcsóválja a fejét és csak bámulja őt, pontosan úgy mintha tudná min megy keresztül Harry.
- Ha szeretnél maradni még egy kicsit amíg lenyugszol az rendben van. Úgyis van még egy kis dolgom, amit meg kell csinálnom, szóval.. Ha szeretnél.
Harry ismét csak bólogat és odahajol egy csókért mielőtt még észbe kapna, hogy mit is csinál éppen. Louis enged neki és édesen csókolja egy pár pillanatig mielőtt egy utolsó puszit adva elhúzódik tőle.
- Azt hiszem van egy kis házim amit még meg kell írnom, ha ez rendben van akkor megírnám itt. – erőlteti ki végre Harry, örülve, hogy Louis megengedi neki hogy itt maradjon vele még egy kicsit.
-Több, mint rendben van – mondja Louis mosolyogva.
Tizenöt perccel később Harry alig tud koncentrálni. Előtte van a laptopja, a villogó kurzort bámulja, de minden amire gondolni tud az a fém súlya a lábai között, a hideg nyomás a farkán és a heréin. A farkát feszíti a ketrec mert annyira be van indulva és Harry csak remélni tudja hogy le tudja magát nyugtatni hogy meg tudja csinálni a háziját.
ESTÁS LEYENDO
A cage for every ugly spirit -L.S. Magyar fordítás
FanficHarry elsőéves az egyetemen. Fontos számára a vallás, így szeretne magától megvonni valamit Nagyböjt idejére. Louis pedig segít neki ebben. ‼️ Figyelmeztetés: vallási perverzió ‼️ ‼️18+‼️ Minden jog az eredeti írót illeti - sarcasticfluentry Szabad...