"O Furkan."dedi Selin.Furkan kim ya.Tanımıyorum.Selin niye ondan bu kadar korkuyor?"Furkan kim?"dedim."F-fffFurkan 2 yıl önce bizim okuldaydı.Gayet normal bir gündü.O zaman onunla çıkıyorduk.Sonra "Senden ayrılıyorum ."dedim.Sonra bir an 'Peki,ben...bahçeye çıkıyorum' dedi ve onu bir daha gören olmadı.Neden gittiğini kimse bilmiyor.Bir kere onu okulun yanında g-gggördüm,bana 'Seni izliyorum...' dedi ve gözden kayboldu.V-vvve bazen onu bizim evde görüyorum.Ve az önce yatağımın altına girdi sanırım.Artık onun bir insan olduğundan bile emin değilim."dedi.Biraz saçma bir efsane.Belki de Selin hala bana şaka yapıyordur.Eğer yatağın altından çıkan eli görmeseydim gerçekten şaka olduğunu sanacaktım.Yavaş yavaş dışarı çıkmaya başladı.Selin "Koş aşağı in,kendini kurtar."dedi."Bana ne yapabilir ki?!Ben burada kalıyorum!Seninle!"dedim.Ne kadar kendimden emin ve cesur görünsemde çok korkuyordum.Fakat tanımadığım birinden ne kadar korkabilirdim ki?!Fısıldayarak "Selin bizim eve gidelim orada daha güvende oluruz."dedim.Bence iyi bir fikirdi."Oraya gidene kadar çoktan işimizi bitirir."dedi.Çocuk katil mi ki?"Neden bu kadar abartıyorsun ?Alt tarafı bir çocuk.Sanki birini öldürdü."dedim."Evet,evet öldürdü.Burada tek başıma yaşadığımı düşünmüyordun herhalde.Bir temizlikçi ve bir tanede köpeğim vardı"ağlamaya başladı."ama artık yok!Nedenini anlamışsındır..."dedi ağlayarak.Bu çocuğun sorunu neydi?"Yavaşça bizim eve gidelim."dedim.Kafasını salladı.Parmak uçlarımızdan odadan çıktık.Aşağı indik ve kapıyı aralayıp dışarı çıktık. "Koş!"dedim ve koşmaya başladık.Bizim eve kadar koştuk.Arkamızdan onun geldiğini ikimizde biliyorduk.Eve geldiğimizde kapıyı hemen kapatıp "Bütün pencereleri kapat!"dedim Selin'e.Koşarak bütün pencereleri kapattı.O şey kapıyı zorluyordu."Artık yeter!!!Daha fazla saklanamayız!Onunla savaşmalıyız.Belki liseli iki kızız sadece,ama bunu yapmamızı engelleyen hiçbir şey yok!"dedim Selin'in korkak gözlerine.Sadece kafa sallamakla yetindi.Çok korkmuş olduğu belliydi."Silah gibi birşey var mı?"diye sordu."Beni takip et."dedim.Yukarı çıktık ve annemin yatağının altına baktık.2 tane silah vardı."B-ben silah kullanmayı bi..."dedi."Bilmiyorsun?? Tamam öğretirim.Şuraya basacaksın ateş edecek.Anladın mı?"dedim.Biraz kısa bir ders olmuştu ama yeterliydi.Kafa salladı.Silahı kollarına bıraktım ve " Çok ağırmış." dedi."Yapacak birşey yok."dedim.Merdivenden inip kapının iki tarafına geçtik."Üç deyince kapıyı açacağım hareket eden birşey görürsen hemen telaş yapma!"dedim.Çok ama çok korkuyorduk ikimizde.Ama artık şu şeyi öldürmemiz gerekiyordu."Biiiiiiiiiiir...i....."dedim ki Selin artık korkmuyordu ve "ÜÇ!"deyip kapıyı açtı.Dışarı çıktık.Furkan arkamızdan eve girip birşey aldı.Çıktığında kollarında birini taşıyordu.Bu annemdi!Annemin cansız bedenini yere attı."Ne oldu Ssselin?Ssen hiçbir şeyden korkmayan Selindin hani?Benden o kadar kolayyyy kurtulabileceğini mi sssandın?"dedi.Kız alt tarafı ayrılmış ondan neden bu kadar abartıyordu ki Furkan?! "Oo elinize silah almışsssınızzz.NE KADAR HOŞ!!!Selin benim amacım seni öldürmek değil!Sssenin mutlu olmanı engellemek!"dedi.Selin artık biraz cesaretini toplamış görünüyordu."Demek öyle!Benim mutlu Olduğum şeylermiş-miş-miş.Yine triplere girdin.Senden neden ayrıldığımı unutuyorsun ama!"dedi Selin.Ben konuşmadan onları izliyordum. "Unutmadım!Sen beni o cılız şey için terk ettin!:Özgür!"dedi.Bak bunu beklemiyordum.Selin'in Özgür'le çıktığını biliyordum.Ama bunu bilmiyordum."Furkan!"diye bağırdım.Bir dakika ne yapıyorum ben? "Sen kendini korkutucu mu sanıyorsun?!Hah!Senden mi korkacağız.Yaşıyor musun ölü müsün belli değil.!."dedim.Keşke demeseydim diye düşündüm sonradan.Furkan yönünü bana doğru çevirdi."İpek hanım.Hayırdır?Ailen hakkında hiçbir şey bilmiyorsun bile daha!Ah İpek.Seni küçük serseri!Sana ablan ve baban olduğunu söyleyenler varya,aslında onlar benim çalışanlarım.Senin baban daha sen doğmadan öldü!Ve ablan hiç olmadı!Yangında Ölenler üvey babandı.Ve ablan olduğunu söyleyenden sadece öylesine biriydi !Ah İpek hiçbir şey bilmiyorsun!Anneni de ben öldürüttüm!Ve bu arada Selin senin kardeşin falan değil.Senin kardeşin...
(Sonraki bölümü bekleyin...)