Yeni kurguma hoş geldiniz!
Başlama tarihlerinizi alabilir miyim?
———>>>Beğenmeniz dileğiyle, buyrun başlayalım...
Keyifli okumalarr🫶🏻
—————————Kahramanlar can verir, yurdu yaşatmak için.
"Bültenimize bir son dakika haberi ile ara veriyoruz." Spiker, konuşmacının sözünü böldüğünde herkes ona odaklanmıştı. "Alparslan YAMAN. Kendisi timi ile çıktığı son operasyonunda hayatını kaybetti. Milletimizin başı sağ olsun." Dediğinde stüdyoda bulunan herkes üzgünlük ve şaşkınlık arasında donakaldı. "Vatan sağ olsun." Mırıltıları duyulsa da sessizlik baskındı. "Bültenimize, elbise sipariş etmesine rağmen evine salatalık yollanan talihsiz vatandaş ile devam ediyoruz." Spiker kadının sesi, bulundukları ortamda yankılandı.
"Ne iki dakikası?! Kırk beş saniye!"
Kırk beş saniye bile sürmemişti...Alparslan bu meslekte uzun yılları eskitememişti. Meslek olarak da görmüyordu aslında. Onun için severek yaptığı bir hizmetti bu görev, aşkın ta kendisiydi.
Sonu hep böyle olsun isterdi. Ölmesin, şehit olsun isterdi. İstediği oldu, ölmedi. Kimse feryatlarla ağlamadı. Silah arkadaşları al bayrağa sarılı tabutunu omuzlarında gururla taşıdılar. Birkaçının gözünden damla düşecek gibi olsa da hemen toparlandılar. Komutanları olsa böyle isterdi.
Annesi tabutuna son kez sarıldı.
Artık zamanı gelmişti. Alparslan, son yolculuğuna uğurlanıyordu.
O bir öldü, geride bıraktıkları bin dirildi.Ya da ölmüş müydü?
Törenin olduğu yerden uzak bir yerde olanları izliyordu Alparslan. İçi yanıyordu. Annesinin onun yüzünden bu acıyı hissetmesi onu mahvetmişti. Biliyordu, annesi onunla gurur duyuyordu. Ama eve döndüğünde, belki de gecenin köründe, ağlayacaktı. Hem de sabaha kadar. Annesi onu çok severdi. O da annesini bir ayrı severdi. Şimdi ise annesinin onun yüzünden bu denli üzülecek olması, onu bitiriyordu.
Tören bittiğinde sessizliğini bozmadan arabasına doğru ilerledi. Siyah renkli arabasına bindiğinde sert bakışlarını yüzüne yerleştirmişti.
~~~~~
BÖLÜM SONU
Bu giriş bölümümüz. Bu yüzden bu kadar kısaydı. İlk bölümlerden sonra daha uzun bölümler gelmeye başlayacak. Ama öyle çok yüksek bir beklentiniz olmasın, biliyorsunuz ben uzun bölüm çok atmıyorum :) Ayrıca, ana karakterin ağzından olmayan bölümler fazla bile kısa olacak. Bazen bu giriş bölümü kadar kısa bile olabilir. Öyle olduğu zaman da birden fazla bölüm yayınlamaya çalışıcam. Anlayış için teşekkürlerr.
Kurgum ilginizi çekebildi mi?
İlk bölümden sonra bunu daha iyi anlayabileceğinizi umuyorum🤍Eğer beğenirseniz lütfen oylar ve yorum yapar mısınız? Yaparsanız teşekkür ederim. Yapmazsanız da canınız sağ olsun...
İyi Günler, İyi Akşamlar, İyi Geceler :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soluklu Ölüm
General FictionAnnesi al bayrağa sarılı tabutuna son kez gururla sarıldı. Artık zamanı gelmişti. Alparslan, son yolculuğuna uğurlanıyordu. O bir öldü, geride bıraktıkları bin dirildi. Ya da ölmüş müydü? -------------------------------- Kurgu tamamen şahsıma, ka...