28 Ekim 2009
Bu tarihi atmadan önce en son yazdığım yeri tekrar okudum.Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum.O günden sonra böyle bir olay daha yaşamamıştık.Lakin Levent'in davranışlarını dikkatli bir şekilde izleyince onun bir şeyler saklandığı apaçık ortadaydı.Bunu sadece ben mi fark ediyorum?Ya da evdeki herkes her şeyi biliyor mu?Kanımca hayır?Çünkü:
Bir gece susadığım için uykumdan uyanmıştım.Gözüm hemen komodinin üstündeki baş ucu sürahime kaydı...Eğer olsaydı.Sürahimin olmadığını fark edince mecbur mutfağa indim.Suyumu içtikten sonra mutfağın kapısından ileri bir adım atmıştım ki bir ses geldi.
Kasa gibi bir şeyin açılma sesine benziyordu.İlk başta hırsız girdi sanıp korkmuştum.Temkinli olmak adına ayağımı çok sessiz bir şekilde tekrar hareket ettirip kafamı uzattım.Ancak yine de bir şey gözükmüyordu.Etrafımı iyice kontrol ederek tekrar adım attım.Aklım bir anda mutfak kapısından bahçeye çıkmamı söylüyordu ,bu fikir mantıklı gelsede hırsız sandığım kişinin Levent ve o tuhaf yardımcısı ‐hani yazmıştım ya lunaparkta bir anda beliren o siyah gözlüklü adam‐ olduğunu gördüm.
Gözlerim şaşkınlıkla açılırken onlara baktım.İkisinin de arkası dönüktü fakat ay ışığı salonun açık pencerelerinden onları aydınlatıyordu.Bu arada duvardaki bir tablonun önünde durmuşlar bir şeyler yapıyorlardı.Ne olduğunu anlamasamda içimi bir korku kaplamıştı.Bir saniye tabloyla bir şeyler yapmıyorlardı.Tablonun arkasındaki bir şeyle bir işler çeviriyorlardı.Gözlerimi kısıp iyice bakmaya çalıştım.Bir adım daha atsam yakalanacak olmam ihtimaline karşı ilk başta korksam da kendimi tutamayıp bir değil birkaç adım attım.Ve mutfağın çaprazında kalan heykellerin olduğu cam vitrine geldim.Buradan beni göremezlerdi.Hem cam vitrin hem de cam vitrinin hemen arkasındaki yukarıya çıkan merdivenler beni kapatıyordu.Belki de görürlerdi ... Levent elini tablonun arkasındaki siyah kare görünümlü bir şeye götürdü.Sonra da ... Bir saniye taramamı bu ? Evet ,elini koydu.Alet algıladı ve sonra yüz taraması da ...En sonda tuhaf adam hareket edip bir adım geriye gitti.?Bu taramaları yaptıktan birkaç saniye sonra siyah karenin yaklaşık 1 metre uzağında bir kapı açıldı.Gözlerim şaşkınlıkla açılırken onlar o kapıya doğru gittiler ve oraya girdiler.Sonra orası kapanıp normal bir duvar olup çıkmıştı.Ne yapacağımı bilemezken ayağa kalktım.Hemen merdivenlerden çıkıp odama vardım.Kapıyı kapattıktan sonra nefes nefese kaldığımı fark ettim.O gece uyuyamadım.Neden evin içinde böyle bir yer vardı ki?Kim biliyordu?Ayrıca salon bölümü zemin kattı.Onlar sanki aşağı indiler ya da yukarı mı çıktılar?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimse Adımızı Bilmiyor
Mystery / Thriller-23 yıldız,diye fısıldadı. -Ne yirmi üçü?Gökyüzünde belki milyonlarca yıldız var.Hatta milyar da olabilir... dedi hayranlıkla. -Gökteki yıldızlar değil. Ardından devam etti: -Yerdeki yıldızlar...