Önerilen şarkı:Super Junior D&E - You And Me
Hatırladığım anılarla kalbime ağrı saplanırken titreyen ellerimle hapı cebimden çıkarıp ağzıma attım.
Neden böyle oluyordu en güçlü durmam gereken yerde çocukluğum karşıma geçip ben burdayım diyordu. Korkak bir çocuk olmaktan o adamdan korkmaktan ne zaman kurtulacaktım. Derin bir nefes almaya çalıştım.
Hayır hayır bunları düşünemezdim. Benim artık ondan korkmamak için çok büyük sebeplerim vardı. O artık benim babam değildi. Benim yeni bir ailem vardı benim kardeşlerim vardı. Ve ne olursa olsun onları korumak zorundaydım.
"En küçük kardeşini koruyamamışsın. Hatta onu sen öldürmüşsün" diyen iç sesimle kanım donmuştu. Nefes alamıyordum, kıpırdayamıyordum, tekrarlayıp duran sesi susturamıyordum.
- Onu sen öldürdün.
Kafamdaki sesi durdurabilmek için kafama vuruyordum ve çığlıklar atıyordum.
- Kardeşini sen öldürdün.
- Sus sus artık suuss. Susssss
Hayır hayır Donghae dinleme onu senin hatan yok sen sen onu korumaya çalıştın. Dinleme onu, zehrin etkisi, hem o adam seninle oynamaya çalışıyor biliyorsun dinleme onu, diyerek kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Ama hiç bir işe yaramıyordu.
Kardeşimi ben öldürmüştüm biliyordum. Ben ben kardeşimi öldürmüştüm. Ben ben nasıl yaşayacaktım. Ben kendi kardeşime söz vermiştim yaşamak için ve ben kendi kardeşimi öldürmüştüm. Ben ben nasıl yaşayabilirdim ki şimdi yada nasıl ölebilirdim. Kafamdaki ses kahkahalar atmaya başlayınca kafamı direksiyona vurmaya başladım bir yandan da çığlıklar atarak sus diyordum.
İçinde bulunduğum aracın kapısı birden açıldı, biri beni kucağına alarak dışarı çıkardı. Çırpınmaya bile çalışmadım kimdi benden ne istiyordu umrumda değildi kendimi bırakmıştım. Ben çığlıklar atmaya devam ederken kafamdaki ses konuşmaya devam ediyordu.
Beni kucağına alan kişi ilerliyordu sanırım bazı gözler bize dönmüştü ama umrumda değildi tek istediğim şey kafamdaki sesin susmasıydı.
Boğazım çok ağrıyordu ve öksürmekten çığlık bile atamıyordum artık. Nefes alamıyordum, kalbim öl diye atıyordu ben ben tekrar ölmek istiyordum bu kadar şeyi kaldıramıyordum. Kafamdaki sesten daha acımasızdı artık düşüncelerim. Ben ben kardeş katili olmayı kaldıramazdım. Adımın seslenildiğini fark ettiğimde karşımdaki kişinin sözlerine dikkat kesildim.
- Donghae yaşa kardeşlerin için yaşa bırakma. Bırakma kendini çocuk kardeşlerini o adamın elinden kurtarmak zorundasın şurada geberip gitsen hiç kimsenin işine yaramazsın kardeşlerin de senin yüzünden ölür.
Duyduğum şeylerle kendime gelirken karşımdaki kişi bunu anlamış ve ağzıma astım ilacımı dayamıştı ben nefes almaya başladığımda kalp ilacımı ve suyu elime verdi.
- Donghae algın yerinde mi diye sorunca kafamı salladım.
- Şimdi bir kere anlatıcam beni iyi dinle. Ben sana ve kardeşlerine yardım edeceğim tamam mı bana güvenmek zorundasın. Dedene güvenmediğini ve pek çok şeyi anlatmadığını biliyorum ama ben her şeyini biliyorum, bütün yaşananları biliyorum hatta bazılarına da şahidim. Sırtındaki izleri biliyorum, babandan ve ailenden kurtulmak için verdiğin çabayı biliyorum kaç kere o evden kaçmaya çalıştığını, her denemenin sana getirdiği cezaları biliyorum, kaç kere kendini öldürmeye çalıştığını biliyorum. Donghae inan bana ben seni senden iyi tanıyorum ve benim tanıdığım çocuk bir katil değil, hele kardeş katili hiç değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kod adı: ailem (SJ) (Erkek Versiyon)
Ficção Adolescentebu bir klasik gerçek ailem erkek versiyon hikayesidir. İçine baya dram koymayı planlıyorum. Ah birde başrol ailemiz SJ üyelerinden oluşuyor. Yani hem fanfic hemde gerçek ailem hikayesi.