Hellooooo🧿
Lüks arabadan indiklerinde hava alanına gelmiştiler, Mastani'nin bir anda titrediğini gören Gümüşkartal kızı kendine doğru çekip ufacık bedenin kollarının arasına almıştı. Mastani artık bu temaslar yüzünden kesinlikle kalpten gidecekti. Gümüşkartal ise Mastani ile temas etmeden yapamıyordu. Kokusu teni insanı kendine çekiyordu. O derinliklerde bulduğu gizli bir hazineydi.
"O uçağa mı bineceğiz?"
Gümüşkartal kızın tavrını tartmak için temkinli sordu.
"Yüksekten mi korkuyorsun?"
Mastani başını olumsuz bir şekilde salladığında Gümüşkartal'ın gözlerinde yaramaz bir pırıltı geçip direkt lafını kıza yapıştırdı.
"Bende ki de soru, kocaman ağaçların tepesine çıkıyorsun dişi tarzan gibi uçaktan mı korkacaksın?"
Gümüşkartal'ın yönlendirmesiyle özel uçağın merdivenlerden çıkıp yerlerine geçtiklerinde Mastani adama biraz önceki laflarını yapıştırdı.
"Onunla bu bir mi Alkan?"
Kızın ilk kez adını söylediğini duyan Gümüşkartal galiba ona kimsenin adını bu kadar tatlı tatlı söylemediğini düşünmüştü. Kıza doğru baktığında cidden tedirgindi.
"Emin ol Mastani bu uçağın düşme olasılığı senin o ağaçtan düşme orasılığına göre daha düşük."
Mastani derin bir nefes alıp kollarını göğsünde kavuşturup özel yapım koltuğa bacaklarını uzatmıştı. Ama bu yaptığı hareket Mastani'nin bacaklarını açılma sebebi olmuştu ama Mastani hiç bir zaman bu durumu önemseyen bir kız değildir, mahremlik kavramı hayatında pek yoktu.
Gümüşkartal ise öyle değildir, onun için mahrem konular aşırı derecede önemliydi. Yerinden kalkıp bir battaniye alıp kızın üstünü örtmüştü. Gümüşkartal anlamıştı bu konuları, kızla konuşması lazımdı yoksa Mastani'nin bu rahatlığı yüzünden katil olabilirdi.
Uçağın bir anda havalanmasıyla Mastani panik yapıp koltuktan aşağıya düşecekken kızı bir anda kollarından tutmuştu.
"Şşt sakin, uçak kalktı."
Mastani elini kalbinin üstüne koyup
"Tanrıya şükürler olsun, bir anda düşeceğimizi düşünmüştüm."
Gümüşkartal için bir problem daha işte.
"Tanrı diye bir şey yok Mastani, Allah adını kullanırsan daha iyi, bildiğim kadarıyla müslümansın ona göre kelimelerine dikkat et."
Adamın kendisini çocuk gibi azarlamasını anlamamış tekrardan koltuğa yatıp battaniyeyi başına kadar çekmişti. Al işte şimdiden her hareketine bir kusur buluyordu. Ne demişti sanki? Hemen kızıp azarlama moduna giriyordu, Mastani küstüğü zaman başına kadar yorganı geçirip uyurdu. Kızın kendisine sırtına dönmesini küstüğünü anlamıştı, biliyordu sert davranmış hatta kızmıştı ama başka türlüde kızı kendi tarafına çekemezdi. Mastani arada kalmıştı, her konuda özellikle din, kültür konusunda aşırı derecede yetersizdi. Kızın derin nefes seslerini duyduğunda uyuduğunu anlamıştı. O da uzun zamandır işlerinin birikmesiyle dosya okumaya başlamıştı.
Aradan geçen saatler sonrasında uçak inmiş ama kız hala derin bir uykudaydı. Gümüşkartal kızı uyandırmayı kıyamadığı için ufak bir kuvvetle kızı kucağına almıştı.
Kızın bu kadar hafif olmasına şaşırmıştı acilen kilo alması lazımdı yoksa cidden yatakta bir yerlerini sakatlayabilirdi. Zaten çok narindi, Gümüşkartal kıza elini sürmekte bile korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞKARTAL ( MASTANİ) +18
General Fiction"Bana her dokunduğunda her seferinde benim kalbim çıkacak gibi mi olacak Alkan?" Adamın dudaklarına şefkatli bir gülümseme oturmuştu. O her zaman babasından duygularını gösterilmemesi öğretilmişti, bu zamana kadar Arzu da dair hayatına aldığı kadınl...