ELBİSE DAVASI

593 66 3
                                    

HELLOOOOO 🧿

Gümüşkartal kızını ve Mastani'yi bilindik büyük alışveriş merkezlerinden birine getirmişti. Evet Gümüşkartal ve alışveriş merkezi. Hayatı boyunca takımları sadece özel terzilerden çıkıyordu. Gerisi de onun için çalışanlar tarafında alınıp giyinme odasına diziliyordu. O hiç bir zaman ne mağaza ne de alışveriş merkezi gibi ortamlara girmezdi. Ama karısı için buna da göz yumuyordu.

Mastani ve Kiraz bir kaç mağazaya girdiğinde adamın oradaki her kadın tarafından dikkat çekmesinden sıkılmıştı. Neyse ki kocası sadece ona doğru bakıyor, hiç bir bakışa karşılık vermiyordu. Yoksa resmen adamının artık dibine girip öyle gezecekti.

"Kiraz bunlar yeterli bence."

Mastani kızın sürekli olarak bir şey almasına artık dur demesi lazımdı. Kızı kırmamak için Kiraz'ın zevkine göre alışveriş yapıyordu. İşin tuhafı yedi yaşındaki bir kız çocuğuna göre hem fazla olgun hem de fazla zevkliydi.

"Mastani şuna bak."

Mastani gözlerini sonuna kadar açmıştı. Çünkü elbise aşırı derecede seksiydi, direkt adama baktığında Gümüşkartal'ın telefonda oynadığını gördüğünde derin bir nefes alıp Kiraz'ın elinden almıştı elbiseyi.

"Bu çok açık giyinemem."

"Saçmalama Mastani senin yerinde olsam o elbiseyi kesinlikle alırım."

"Tabi sonra da baban beni keser."

"Benim babam hiçte öyle biri değil, bu konularda çok açık fikirlidir."

"Aynı kişiden konuşuyoruz değil mi? Hiç öyle bir şeyini görmedim eminim bu elbiseyi üstümde görse parçalar."

Kiraz Mastani'ye doğru serçe parmağını uzatıp

"Var mısın iddiaya? Babam sen o elbiseyi giyindiğinde hiç bir şey demeyecek."

"Oldu canım! Ne olursa yine benim canıma olacak."

Kiraz kollarını birbirine bağlayıp tek kaşını havaya kaldırmıştı.

"Yoksa babamdan korkuyor musun?"

Ah bu kız kesinlikle onun kızı olabilir miydi? Resmen huyları değil mimikleri dahil kendisiydi. Mastani gözlerini kısıp kızın meydan okumasına karşı o da parmağını ona doğru uzatıp.

"Peki varım, neyine?"

"Ben kazanırsam benim için buz pateni kayacaksın."

Kızın masum istediği karşısında gülümsemişti, kazanmasa da yapacaktı.

"Kabul. Eğer ben kazanırsam o Ayşe'yi göndereceksin."

Kiraz hafifçe kıkırdayıp

"Kıskançlık kokuları alıyorum."

Evet evet bu kız kesinlikle onun aynısıydı.

"Ne kıskanması, hadi sen söyle kabul mu?"

"Kabul."

İkisi de iddiaya girdiklerinde Gümüşkartal iki kıza şaşkın şaşkın bakıyordu.

"Ne yapıyorsunuz siz?"

Mastani direkt elbiseyi saklamıştı.

"Hiç."

Gümüşkartal bu iki cadının da bir şeyler sakladığını anlamıştı. Ama üzerlerine gitmemek için susmuştu.

"Bitti mi?"

"Bitti."

"Deneyecek misin?"

Mastani o küçük kabine asla giremezdi. panik atak geçiriyor gibi oluyordu.

GÜMÜŞKARTAL ( MASTANİ) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin