Hellooooo 🧿
Gümüşkartal hastaneye ulaştığında direkt Kiraz'ın odasına girmişti. Kızın yatakta solgun bir şekilde yattığını görmesi, bir baba için evladının ellerinden kayıp gitmesinin acısıyla sert bir biçimde yüzleşmişti.
"Hoş geldin abi."
"Sağ ol koçum, neyi var?"
Doktor bir kaç saniye Kiraz'a doğru bakıp
"Abi dışarda konuşalım."
Gümüşkartal başının sallayıp dışarı çıktığında adam da kapıyı kapatıp onunla beraber dışarı çıkmıştı.
"Kötü mü?"
"Abi açık konuşacağım, en fazla bir sene."
Mastani'nin ağzından kısa bir çığlık çıktığında dudaklarıyla elini kapatmıştı.
Gümüşkartal ve doktor anında Mastani'ye baktığında adam kızın duyacaklarını kaldıramayacağını düşünüp kızı Kiraz'ın odasına göndermek istemişti.
"Mastani hadi sen Kiraz'ın odasına dön."
Mastani direk başını olumsuz bir biçimde salladı.
"Hayır duymak istiyorum durumunu."
Gümüşkartal kızın hakkı olduğunu düşündüğü için müsade etmişti.
"Devam et Mert."
"Hamza abi bir sene içinde donör bulunmazsa bir sonraki yazı göremez."
"Önerin ne?"
"Biliyorsun abi."
"Kızım istemiyor Mert Amerika'ya gitmeyi, benden ayrılmak istemiyor."
"Abi en azından oradaki tedavi yöntemi biz uygun donör bulanana kadar onu idare eder ama burada olmaz hem biliyorsun ben de gideceğim, kızını yalnız bırakmayacağım."
Gümüşkartal derin bir nefes verdi, tüm duvarlar sanki üstüne üstüne geliyordu.
"Biliyorum ama işte kızım istem..."
"Ben ikna edeceğim."
İki adamda aynı zamanda Mastani'ye baktığında onun gözlerinde bir eminlik vardı. Mert, Gümüşkartal'a baktığında adamın kızın kim olduğunu anlamak ister gibi soruyordu.
"Eşim Mastani ."
Mert önce kıza baktı sonra Gümüşkartal'a, bu adam ne ara evlenmişti?
"Merhaba yenge, kusura bakma bilemedim."
"Önemli değil."
Mastani dudaklarına koyamadığı kırık bir gülümsemeyle adama baktığında
"Hazırlıklar ne zaman biter?" Demişti.
"Mastani, Kiraz gitmek istemiyor, ben de kızımı o şekilde mutsuz gönderemem."
Bu adam neden anlamak istemiyordu? O diyordu ki zaten ben ikna edeceğim ama işte taş kafalıydı .
"Ben Kiraz'ı ikna edeceğim emin olabilirsin gidecek, Alkan lütfen siz bir an önce başlayın hazırlıklara."
Adam kendinden emin yeşil gözlere baktığında başını salladı.
"Peki dene bakalım."
"Bugün hastanede mi kalacak?"
Mastani'nin muhattabı bu kez Mert'ti.
"Akşam çıkabilirsiniz."
"Tamam o zaman ."
Mastani arkasını dönüp derin bir nefes alıp Kiraz'ın odasına girmişti. Odaya girdiğinde Kiraz gözlerini açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞKARTAL ( MASTANİ) +18
General Fiction"Bana her dokunduğunda her seferinde benim kalbim çıkacak gibi mi olacak Alkan?" Adamın dudaklarına şefkatli bir gülümseme oturmuştu. O her zaman babasından duygularını gösterilmemesi öğretilmişti, bu zamana kadar Arzu da dair hayatına aldığı kadınl...